מור1238
מקווה שאהבתם

מאוהב בפיה פרק 2

מור1238 08/08/2013 669 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם

היה רגע של שקט כאילו לא היה על מה לדבר,
"יורד לך דם מהיד" ג'סיקה אמרה לי,
היא נגעה ביד וכופפתי את ראשי למטה והמבט של שנינו נתקע על השפתיים של אחד השני. באתי להתקרב אליה עוד קצת אבל היא התרחקה והלכה להר בחזרה ושמעתי אותה בוכה בשקט , רציתי לשאול אותה למה היא בוכה אבל פחדתי מהתגובה שלה, הבנתי שהיא לא תחזור אז לקחתי את האופניים ונסעתי איתם הביתה.
הגעתי הביתה ראיתי את אמא שלי וחבר שלה החדש ישנים ביחד ואני עליתי לחדר וחשבתי על ג'סיקה, כמה היא יפה מי יאמין לי שראיתי פיה , היא כמו מלאך כזאת מעניין אם היא עדיין מדברת איתי ולמה היא הלכה ממני במקום לדבר איתי , כשחושבים על זה שבאתי לנשק אותה היא הייתה מובהלת אבל למה ולאט לאט נרדמתי.

למחרת בבוקר,
"לואי קום כבר" שמעתי את הארי אומר לי,
יא איזה מעצבן הוא בכלל איך הוא נכנס לחדר , כנראה הוא בא ודפק בדלת ואז אמא שלי הכניסה אותו ואמרה לו שאני בחדר , אמא אוהבת לראות אותי סובל.
"דיי כבר תן לישון" אמרתי לו בקול כועס,
הוא הלך לקיר והתחיל לבכות .
"לא אל תבכה לי עכשיו" אמרתי לו וניגשתי אליו,
אני קולט שהוא סתם עושה את עצמו ידעתי רק לא ההייתי בטוח , איזה מעצבן הוא.
"יאללה עם קמתה מהמיטה כבר בוא תיהיה איתי קצת" הארי אמר לי,
"בסדר" אמרתי לו בקול כועס.
כמה בן אדם יכול להיות מעצבן אם אתם שואלים אותי אני יכול לתת לכם מלא תשובות יש לי כבר חבר מעצבן מאוד וזה הארי אבל הוא חמוד.
אחרי כמה שניות הלכתי לצחצח שיניים ותוך כדי אני נזכר בג'סיקה הפיה הזאת, היא כל כך יפה שהתאהבתי בה אפילו , אני בכלל לא מאמין שראיתי פיה אבל הקטע הזה שהיא יוצאת ממהר והופכת לבת אדם רגיל וואי איזה מגניב זה.
אחרי שסיימתי לצחצח שיניים חזרתי לחדר והחלטתי לספר להארי על ג'סיקה,
"הארי תקשיב אני מאוהב בפיה" אמרתי להארי,
הארי הסתכל עליי מבט מוזר יופי עכשיו הוא הולך לצחוק עליי


תגובות (2)

מממש יפההההה וזה על וואן דירקשן ועם אני אוכל להצתרף אז תוכלי להוסיף אותי? תרשמי לי עם כן

08/08/2013 02:27

כן בעוד כמה פרקים יהיה מסופר על חברה ג'סיקה , את רוצה להצטרף אז תגידי לי , איך לקרוא לחברה של ג'סיקה בשם שלך או בשם אחר.
וגם בסוף חברה של ג'סיקה תיהיה חברה של הארי

08/08/2013 06:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך