העתיד- לתחרות של רועי
לוק נגרר באכזריות ברחובות לונדון.
הגשם התמידי שנראה שלא פסק לעולם הפך לזרזיף אטי שלא הצליח לשטוף את השבילים מהדם הרב שהכתים אותם.
גופות משופדות של גברים נערים וילדים היו מוטלות בצידי הדרכים.
לוק ידע שכול חטאם היה שאהבו, שאהבו אדם שאינו ממינם, גם הוא אוהב נערה, בגלל זה הוא נגרר כך, משום שרצה לאהוב.
בעולם שבו ההומוסקסואליות הוא אידאל והסטרייטיות הוא מקור לבושה, דבר מרתיע, מאיים, שמרוסן על ידי לגיונות חד מינים,
שמשמידים חיי אדם רק משום שבחרו בדרך הטבע,אין לו מקום.
הוא רק קיווה שקטרין לא תשבר, שלא תחליט להלחם, שלא תחליט למות לצידו בשם אהבתה.
'לא, חשב, ריצ׳ לא ייתן לה, הוא ישמור עליה, בשם חברותם הוא לא יבגוד בו.
"עצרו! נשמע צעקה בעלת קול מוכר, "אתם טועים! לוק הוא בן זוגי" .
לוק ידע שהוא משקר, גם לריצ׳ הייתה חברה, לכול חבריהם היו חברים הנוגדים את מינם, וזאת כי בחרו להילחם, להילחם על החופש לאהוב.
"שתוק ילד, יש לנו הוכחות שהוא שכב עם נערה".
זה לא ייתכן" לוק זעם, "הוא לא עוזב אותי! אנחנו ביחד מגיל בגרות".
"ילד, החבר שלך בגד בך".
קולו של אחד האוחזים בלוק נשמע עדין.
ואז הוא תפס בלוק והטיל אותו לתוך שלולית בוץ קולו רועם בשנאה "תראה מה עשית לנער, שברת את ליבו.
סטרייט מטונף", ירק את המילים מפיו.
אחר הוא משך בשלשלאותיו של לוק גורם לו למעוד ולקרטע מאחוריו, בעודו שומע את ריצ׳ צורח ומתחנן שישיבו לו את בן זוגו.
אני לא כועס ריצ׳ חשב לוק, תודה שניסית להציל אותי, עכשיו העת להציל אותה
ואולי גם את עוברה?…
תגובות (22)
אני חושבת שיש בו הרבה מסתוריות לקורא…
אני הבנתי, נדמה לי, שבעתיד שאת רואה (מדע בידיוני אחר הכל) בעצם שגבר יתאהב בבחורה או להפך זהו גורל מר. בעצם כולם צריכים להיות שם הומואים (כתבתי נכון את המילה הזו?) ולסביות.
אני מקווה שהסקתי נכון מסיפורך. לי, לפחות, מממ קצת קשה בהבנת קטעים ומסרים.
עדיין אהבתי :) יש לך כתיבה מעולה. משלב שפה מצוין. (טוב, מי אני שיגיד את זה?)
מדרגת 5~~
הבנת טוב. שמחה שאהבת, הסיופור הזה הוא קצת מחאה על מצעד הגאווה. כול הלגטימציה שנותנים בנושה היא שגויה לדעתי, למה אי אפשר לכבד את השונה בלי לכפות את דעתך, ואני מתכוונת לשני הצדדים.
*אכזריות
*הפסיק בשורה הראשונה מיותר.
*כול" כל.
החלטתי להתוודות- אני זו אני!! (ליבי, אומר לך משהו??)
הספרנית בספריה?
נסי שוב.
(רמז: מתכנת שגיאות ופיסוק..?)
פאק! (סליחה על המילה)
שכחתי…
תודה שאת מקללת לי על הדף, זה מוסיף המון לביטחון העצמי שלי(סרקזם*)
סליחה…
אבל הסיפור שלך ממש ממש ממש יפה, לדעתי =)
למה רק אני מרגישה שהוא כתוב זוועה?
כלומר הוא לא מכוער אבל היה יכול להיות הרבה יותר מוצלח מזה והתוצאה הלוקה בחסר הזאת נובעת מעצלות ותו לא.
אני לגמרי מסכימה איתך. צריך באמת לכבד את השונה, בלי להשתלט אחד על השני.
זה קצת כמו הקטע של כל הסרטים הפמיניסטים יותר שיוצאים ומתלהבים מהם. יכול להיות שעוד כמה עשרות שנים השוביניסטיות תהיה חידוש.
וואו ממש אהבתי ו… אני יוצאת קצת מעתיקנית\לא מקורית\נגררת אבל בא לי לצטט את מה שגברת חתול ים אמרה (אני חושבת שקראו לך באתר ככה כמה פעמים לא?):
אני לגמרי מסכימה איתך. צריך באמת לכבד את השונה, בלי להשתלט אחד על השני.
זה קצת כמו הקטע של כל הסרטים הפמיניסטים יותר שיוצאים ומתלהבים מהם. יכול להיות שעוד כמה עשרות שנים השוביניסטיות תהיה חידוש.
אני מאמינה שהרעיון הועבר נכון.
אבל הסיפור עצמו, לא המעטפת של העולם. הוא מרגיש לי חסר, אפילו משעמם, רוב הסיפור הוא תיאור של המצב, זה מרגיש סיפור לא שלם.
יש סיפורים שהם פשוט תיאור. לא בכל סיפור חייב להיות איזה מרדף מרגש, אדרנלין שופע… זה הכל תלוי בכתיבה, ובמה שנכתב. וקיימים סיפורים שהם פשוט תיאור. ביחוד כשמבקשים ממך לומר מה את רואה בעתיד.
הגיון זה דבר חשוב. טוב שיש בך הגיון.
אבל זה כתוב מדהים, זה לא משעמם וזה נותן מוזה עצומה (אהמ תבדקי בסיפורים שלי את הסיפור "בעקבות "העתיד"" אהמ)
לי זה מרגיש סיפור שלם ומדהים, ואם את לא שלמה איתו את צריכה לגרום לו להיות מה שיגרום *לך* להרגיש שלמה, אפילו שהוא *לדעתי* מרגיש נכון ושלם.
אמרתי לך שאני ממש אוהבת את הכתיבה שלך? וככה תמיד חשבתי שזה, אם זה היה בהיפוך תפקידים, אם הנורמה תהיה הומוסקסואליות וכולם יהיו סטרייטופובים? לאנשים אחרים הסיפור שלך יכול היה להישמע מוקצן ומוגזם, לא הגיוני כלל, אבל אני רואה אותו ופשוט… מבינה.
חחח שמחה שאת מבינה, באמת קשה לי לקבל את כול העניין של מצעד הגאווה.
אני מתגאה בזה שאני סטרייט? לא. אז למה אתה כן? מדוע להקצין הכול, לשבש הליכים חברתיים תוך פגיעה באנשים? למה לשכוח את העובדה שאתה חלק מאיתנו?
גם אני תמיד חושבת למה זה טוב. שאלתי בקבוצה של תומכי גייז יום אחד, ואמרו לי שזה בשביל לתמוך ולתת להם ביטחון. אז בעצם, בשביל מה הקבוצה הזו קיימת? האם לא הם שם בשביל לתמוך?
חוץ מזה, שאני כבר מתחננת שיבוא יום ולא יצטרכו לפחד לצאת מהארון. פשוט יוכלו להיות גייז וזה יהיה בסדר, כמו שלהיות סטרייט זה בסדר.
כן. אני גם חושבת כך במובן מסוים.
אם יפסיקו לעשות רעש מזה, אז יהיה שקט(כן אני יודעת שיש לי את הכישרון הגדול לכתוב את המובן מאליו)
קודם כל רציתי להגיד שחבל שכתבת רק סיפור אחד לגמר כשאמרתי שאפשר לכתוב הרבה.
בקשר לסיפור, הוא היה מצוין בגלל סיבה שלטעמי היא חשובה מאוד כשכותבים סיפור: צריך להיות בו מסר. סיפור בלי מסר הוא סיפור שיורד ברמתו בכמה רמות. ובכן, המסר פה הועבר.
אבל אני רוצה להתייחס גם לתוכן הסיפור. התוכן של הסיפור הוא לא כתוב כמו שצריך מכיוון שאני לא הבנתי אותו כל כך. לא הבנתי מה קרה ומי חבר של מי ואיך קתרין נכנסת לתוך האהבה של שני האנשים.
בסיכום, זה סיפור שמעביר מסר מעולה והלשון מצוינת אבל התוכן דרוש שיפור.
בהצלחה בהמשך ואולי תזכי מי יודע?
חחח
הצדק איתך. ידעתי את זה מהרגע הראשון שהעליתי את הסיפור.
התעייפתי מהכתיבה.
שיקפת את הדיונים הארוכים עם חברותיי.
באמת חבל שלא כתבת עוד סיפורים שהיו מגבים אותך, למרות שזה סיפור טוב.