העליונים- פרק 8

Amora 13/06/2014 516 צפיות 2 תגובות

אז אחרי שסוף סוף צפיתי באקס מן החדש היה לי חשק להמשיך לכתוב את זה, אז למה לא לנצל את החשק? אני לא יודעת מי וכמה קוראים את זה, אז אני לא יודעת אם כדאי להמשיך לפרסם או לא. בכל מקרה, אשמח לתגובות <:

הרחובות היו ריקים מאיש. גשם ירד מהשמיים בחוזקה כמו מטר מחטים והרטיב את המדרכות והכבישים. רעש המים הנוטפים יצר רעש חזק מאוד, אף על פי שזהו היה לילה שקט מבין השקטים שבהם. רק אדם אחד הלך ברחובות, לבוש במעיל גשם ישן שהיה מכוסה כולו בטיפות הרטובות, והוא שמר עליו מהקור ומהרטיבות. על ראש האיש נחה מגבעת שחורה והוא חבש משקפי שמש. משקפי שמש בלילה. למה? הניחוש הראשון הוא שבוודאי היה עליו להתחפש כדי שלא יוכלו לזהות אותו במבט ראשון וחטוף. הוא לא היה יכול לחכות יותר, את התוכנית הזאת הגה בראשו זה מספר שנים, הוא לא היה מאושר מכך שנאלץ לשקר לחבריו, ולנטוש אותם בסופו של יום, אך המטרה מקדשת את האמצעים, זה מה שתמיד אמר לעצמו בראש, ובלב, הוא לא הצליח להתנתק מהמחשבה שכאילו הייתה כבולה בתודעה שלו ולא הייתה יכולה ואולי לא רצתה לעזוב ולתת לו מנוח. עד לפני חמש-עשרה שנה הכל היה מושלם, וביום אחד- בום, הכל התפוצץ לו בפנים וגרם לו להבין עד כמה הדברים שבריריים וכיצד הם יכולים להעלם בן רגע.
היו ימים שבהם רצה לברוח, להעלם, לגמור עם העניין הזה ולנוח על משכבו בשלום מבלי לחוש שום כאב נוסף ודאגות אחרות, שרק מגיעות ומתגבשות ולא הולכות, גם אם הוא מנסה הכי חזק, הן תמיד נמצאות שם והן תמיד מתחזקות ומתרבות. כבר לא. סוף כל סוף, הוא יכול ליהנות מתקווה קטנה שבספק אולי בעזרתה הוא יוכל להחזיר את השמחה שהייתה לו פעם, ואולי לבנות מחדש את מה שאיבד אז.
בפעם הראשונה ששמע עליה לא רצה להאמין שזה נכון, כי כאשר השמועות רצות מפה לאוזן אין לדעת מה קורה להן בדרך, ובאיזה צורה הן משתנות, מתהפכות ומתגבשות לסיפור אולי שונה לחלוטין ממקורו, ולא כדאי לפתח ציפיות בקשר לכך. במשך השבועיים האחרונים חקר ובירר עם אנשים ועליונים אחרים (את המילה "נגועים" הוא לא אהב), עד שהצליח למצוא אותה. בערך.
אחד היתרונות שלרוב דווקא שמח שיש לו הוא היכולת לאתר עליונים אחרים, כל עוד הוא יודע את המראה, היכולת או הדנ"א שלהם, וזו יכולת שמסייעת לו הרבה מאוד מאז שלמד איך היא עובדת ואיך לשלוט בה בחוכמה, אבל היא, לא משנה עד כמה חזק הוא מנסה, הוא לא מצליח למצוא אותה, כאילו שהיא חוסמת אותו, אבל איך זה הגיוני?
בגלל זה עליו להתאמץ קצת יותר בשביל למצוא אותה, וכנראה שהצליח להגיע למקום שבו ימצא כמה תשובות.
הוא עמד מול בר מואר שמעליו שלט ניאון שכמה מאותיותיו שבורות או לא עובדות שמרכיב את שם המקום "הבר של צ'ארלס". לפי המידע שהיה בידיו, לכאן הוא היה צריך להגיע.
" אז זה המקום?" מלמל לעצמו. "נחמד."


תגובות (2)

ממש אהבתי, מקווה שתמשיכי :>

13/06/2014 18:06

    תודה :>

    13/06/2014 18:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך