העליונים | פרק 18
היא יצאה מהחנות וחיוך קטן של סיפוק עלה על פניה. היא מיהרה ללכת מהמקום כמה שיותר מהר לפני שמישהו ישים לב, אך הייתה לה הרגשה שמישהו עוקב אחריה. היא הסתובבה מהר לאחור אך לא ראתה אף אחד. אז כשחזרה ללכת בדרכה, נבלמה בבהלה על ידי מי שהיה נראה כנער צעיר בן גילה לבוש בגדים עבים ומלוכלכים, ושיערו היה חום ועיניו בהירות.
"יודעת, לטחוב משהו מתחת למעיל שלך זו לא טכניקה טובה במיוחד." הוא אמר לה.
היא כיווצה את עיניה בחשד. "מי אתה?" היא שאלה.
הוא הושיט לה את ידו. "את יכולה לקרוא לי פריז."
"פריז?" היא לחצה את ידו בסלידה.
"ואת?" הוא שאל.
"אלסי." היא ענתה בחוסר רצון וניסתה לרמוז לו לעזוב אותה במנוחה.
אלסי התחילה ללכת, והוא הולך לצידה. "ועדיין לא אמרת לי תודה." הוא אמר. היא עצרה והסתכלה עליו בבלבול. "מה, את חושבת שכל האנשים האלה עצרו את השעון הביולוגי שלהם בעצמם?"
"אתה הקפאת אותם?" היא שאלה בבהלה.
"את לא צריכה לדאוג להם, זה זמני והם לא ישימו לב שקרה משהו." השיב בחיוך. "אז מה מישהי כמוך עושה במקום כזה?"
"סליחה?"
"אני מתכוון, את לא נראית כמו מישהי במצב. את בורחת מהבית?" פריז תיקן את עצמו.
"אפשר לומר." ענתה בשקט.
"לא כדאי לך להסתובב כאן לבד." הוא אמר. "המשטרה מחפשת."
"מחפשת מה? את מי?" מרוב הדיבורים שלו אלסי כבר התחילה לחשוש. היא מיד התחרטה שגרמה לו לראות אותה חוששת בגללו.
"את יודעת, המיוחדים. עם הכוחות. הם כל הזמן מחפשים אותם."
"למה אתה מתכוון, כל הזמן?" היא שאלה.
"את רק צריכה לשמור על פרופיל נמוך, והמשטרה לא תהיה בעיה בשבילך." אמר. "הבעיה כאן היא דווקא הגוטיקה."
"מה זה הגוטיקה?" שאלה אלסי.
"כנופיה של גנבים מסריחים." ענה. "את לא מסריחה, בשביל גנבת."
"אני לא גנבת. זה היה חד פעמי." אמרה.
"זה מה שכולם אומרים." אמר.
"רק עד שאמצא את אח שלי." השיבה.
"אז את כאן עם משימה."
"אם אתה אומר."
סירנות אזעקה נשמעו ברחבי הרחובות. פריז תפס את ידה של אלסי ומשך אותה איתו במהירות למקום מבטחים באחד מהבניינים הנטושים שבשדרה. "מה אתה עושה?" היא שאלה בפחד.
"זאת אזעקה מאחד המפעלים, אלה בטח הגוטיקה שוב." הסביר.
"מי הכנופיה הזאת בכלל?" אלסי הוסיפה לברר לעומק.
"הם כנופיה של מיוחדים. המנהיגה שלהם מכונה אלפא. ויש גם את בלוק, אטום וקאסאי, שהם בעיקרון השפוטים שלה. הם בעיקר עושים צרות ובלגאן, מביאים את כל השוטרים למקום הזה."
"איך אתה יודע כל כך הרבה עליהם?" שאלה.
"אני די הייתי חלק מהחבורה שלהם." פריז סיפר.
תגובות (6)
מושלם! 3> אהבתי מאוד!
תודה רבה! :)
נ.ב- אשמח אם תקראי את הסיפור החדש-ישן שאני מפרסמת "שלח לי מלאך" (אני ממש אוהבת אותו והוא ממש טוב, ואני לא אומרת את זה בגלל שאני כתבתי אותו P:)
זה נשמע נחמד אבל אני כבר קוראת יותר מידי והעלילות מתבלבלות לי בראש… סורי
אוקיי… חבל לי כי בעיניי זה הרבה יותר טוב מחלק הדברים שאני כותבת >.<
לדעתי כל מה שאת כותבת מושלם 3>
תודה, אבל הסיפור הזה ספציפית ממש חשוב לי תגובות.
אז אם בכל זאת יתחשק לך, אני ממליצה!