העליונים | פרק 14

Amora 04/11/2014 473 צפיות 4 תגובות

קיליאן ואלסי בדיוק הגיעו אל התחנה, וראו עשרות אנשים יוצאים ממנה בריצה, וחלקם אפילו עפו.
"יש לי הרגשה שהחיפוש הזה לא הסתיים טוב." אמר קיליאן.
"מה אתה אומר." השיבה לו בזלזול.
"מה אתם עושים כאן?" ג'נבה וסאם הופיעו לפתע על ידם כאשר לפני רגע היו שניהם בלתי נראים.
"מצאתם את לאנס?" שאלה אלסי עם מבט מלא תקווה בעיניה.
ג'נבה הנידה את ראשה בצער. כל תקוותה של אלסי נמוגה לפתע והיא התאפקה לשמור על דמעותיה בפנים.
"קיליאן, סע." סאם סימן לו לנסוע מהמקום במהירות, וכך הם הסתלקו מבלי להשאיר סימן.
אדם אחר ראה אותם. אותו בחור שדיבר עם ג'נבה כשהיה בתא המאסר לפני כמה דקות. הוא ישב על משענת אחד הספסלים הקרובים אל הכביש, ועל צווארו נתלתה באלגנטיות נחשית הצפע החביבה עליו. היא לחשה לו עם הלשון הורדרדה והדקה שלה דבר מה.
"את לא צריכה לדאוג, סיציליה." אמר אליה. "החבר'ה האלה לא יעשו לנו שום דבר. לפחות בנתיים." הוא חייך לעצמו.


תגובות (4)

וואו! מושלם! תמשיכי! (סורי אם התגובות שלי חוזרות על עצמן, אני לא מקורית במיוחד בקטע הזה)

04/11/2014 17:19

    כן, טוב, רוב התגובות בכל האתר חוזרות על עצמן בדרך כלל XP
    תודה רבה :) מצטערת שיצא קצר XP

    04/11/2014 17:26

    לדעתי קצר זה הכי טוב, אני כותבת ארוך יותר כי הקוראים מבקשים.

    04/11/2014 19:11

    גם לדעתי. אני פשוט מפרסמת סצנה סצנה כדי שיהיה לי מה לפרסם וזה יהיה מסודר. אם זה יותר מדי ארוך אז לוקח יותר זמן להעלות חלק נוסף. זה גם לא מתיש מדי לקרוא אם זה קצר.

    04/11/2014 19:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך