העליונים | פרק 13

Amora 03/11/2014 554 צפיות 6 תגובות

ג'נבה וסאם הצליחו להתגנב אל תוך בית הסוהר של העיר. הם הסתוו כלא נראים בעודם תרים בחיפושם אחר אחיה של אלסי. ג'נבה סימנה לסם להסתכל קדימה, שם ראו שניהם את השלט עליו כתוב "קומה תחתונה-כניסה למורשים בלבד!"
"אני בטוחה שהם מסתירים שם משהו." ג'נבה לחשה.
בעזרת כוחותיו סאם שיבש את מצלמות האבטחה כאשר נכנסו מבעד לדלת, וירדו במדרגות אל הקומה התחתית של בית הסוהר.
הם חזרו להיראות שוב. הקומה הזאת הייתה מלאה בתאים שהיו מלאים באנשים שונים, סביר להניח שכולם היו "נגועים". את המצלמה היחידה שהייתה במסדרון שאליו נכנסו, סאם הצליח לשבש. שניהם הלכו בשקט בתוך המסדרון, ראו איך כל "נגוע" שהיה נמצא בכלובים מביט בהם במבט זועף וחסר תקווה.
"היי, אתם." הם שמעו מישהו שקורא לעברם מאחד התאים. שניהם הסתובבו לקראתו. בחור צעיר שחור שיער חבק את זרועותיו על סורגי התא שלו. "את מי אתם מחפשים?"
ג'נבה הסתכלה על סאם כבוחנת איתו את האפשרות לגביו.
"מה אתם דואגים? אני בכלוב." הבחור חייך אליהם.
"מה אתה רוצה?" היא שאלה אותו.
"עסקה. אני אעזור לכם למצוא את מי שאתם לא מחפשים, ובתמורה, תעזרו לי לצאת מכאן." הציע.
"ממש לא." ג'נבה קטלה אותו מיד והתרחקה ממנו יחד עם סאם.
סאם לחש אליה. "אני יודע שזה די ברור, אבל, למה לא הסכמת?"
"אנחנו לא צריכים את העזרה של איזה אדם מפוקפק." הסבירה. "בעיקר בגלל שאני יודעת בדיוק איך לאנס נראה." היא שלפה מכיסה תמונה קטנה שאלסי הביאה לה, בה הופיעו היא ואחיה הגדול. "זה לא יקח הרבה זמן."
הם עברו בין כל התאים, וראו שבתוכם נמצאים עשרות "נגועים" כלואים, אך אף אחד מהם לא היה לאנס.
"אני- אני לא מבינה את זה." ג'נבה הופתעה מהגילוי.
"אולי הוא לא נמצא כאן?" תהה סאם.
"לא, זה בלתי אפשרי. כל מי שנעצר במהומה של אתמול הגיע לכאן."
"אז אני מניח שהוא בכלל לא נעצר."
"אני לא יודעת, סאם." השיבה. "לפי אלסי הוא לא סוג בן האדם שישאיר את אחותו מאחור. משהו אחר קורה כאן."
האזעקה נשמעה לפתע. כל הקירות הבהבו באדום ממנורת החירום שנדלקה בקול צפירה חזקה. כל התאים נפתחו, וכל ה"נגועים" ששהו שם רצו וברחו במהירות מהמקום. כאשר בסופו של דבר כל התאים היו כמעט ריקים, רק אז ג'נבה וסאם הצליחו להבין מה קרה.
ג'נבה רצה במהירות אל אחד התאים. היא שמה לב לכמה יצורים קטנים ושחורים שטיילו על הקיר ונכנסו אל תוך חור קטנה שנוצר בין הבלטות שברצפה. "חרקים?" שאלה.
"זה הכלוב של הבחור הזה." אמר סאם.
"עכשיו אני בכלל לא מבינה. אם הבחור הזה היה יכול לברוח כל הזמן הזה, למה שיציע עזרה?" היא תהתה.
"כדי לשים את האשמה עלינו." הסביר סאם. היא תפסה בידו ושניהם נעלמו.


תגובות (6)

וואו! יפה מאוד! תמשיכי! זה כאילו כמו התאים של הm.r.d? (אני מנסה לדמיין את זה בראש תוך כדיי)

03/11/2014 17:46

    איך נראים התאים של M.R.D? נדמה לי שאלה יותר כמו התאים מ"וולברין והאקס מן", בפרק שקוויקסילבר משחרר את קרפד מהכלא.
    ותודה רבה :)

    03/11/2014 17:47

    כן אלה! זה התאים של M.R.D! פייטרו שיחרר את טוד מהם (אהבתי את הקטע שהוא צילם אותו חחח).

    03/11/2014 18:10

    אוי זה היה קטע גדול! אין, אני חולה על פייטרו!
    אז כן, זה בערך כמו התאים של M.R.D.

    03/11/2014 18:26

    האמת שהכי אהבתי את אייסמן בפרק שחטפו את נייטר-קרולר, סקרלט וויטץ' ו-וולברין (המוג'ו הזה או איך שלא קוראים לו). חחח, את ראית את זה?

    03/11/2014 18:29

    ראיתי הכל! פעמיים! בעצם פעמיים רק את הפרקים המעניינים. וזה היה פרק מעניין.
    וואו, מוג'ו הוא אחד המלחיצים. הוא גם הופיע בAvengers Assemble כשהוא חטף את הענק ואת עין הנץ. אבל אייס מן בקושי הופיע בפרק הזה.
    (נ.ב, ראית שהעלתי את הקטע שכתבתי? שקשור לסיפור שלי שעליו כתבתי את הפאנפיק.)

    03/11/2014 18:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך