Amora
אשמח לתגובות :>> בדרך כלל לא ממש מגיבים לי, סו... אפילו אחת תשמח אותי מאוד P: אשמח לדעת איך יצא.

העליונים | הקדמה :)

Amora 26/05/2014 663 צפיות 18 תגובות
אשמח לתגובות :>> בדרך כלל לא ממש מגיבים לי, סו... אפילו אחת תשמח אותי מאוד P: אשמח לדעת איך יצא.

הלוויין התפוצץ. אנרגיה חזקה ומסוכנת שטפה את כדור הארץ. רבים מתו. כולם היו אחוזי אימה ופחד, ולא יודעים מה לעשות. אין אחד שלא נפגע. עדיין לא היה ברור מה קרה בכלל. רגע אחד, הכל היה שקט ורגוע, ואז שניות לאחר מכן- בום גדול.
היו מפוזרות עשרות גופות- בבתים, בתוך מכוניות ואוטובוסים, אפילו בתוך בתי הספר. שוטרים היו בכל מקום, מנסים להרגיע את האנשים, אך ברור שזה לא עזר. כולם היו בפאניקה. ילדים חיפשו אחר הוריהם, והורים חיפשו אחר הילדים שלהם. אחים אחרי אחים, בני זוג, שכנים, חברים טובים, כולם חיפשו את כולם ואין אחד שידע בוודאות מה קורה.
היה אפשר לשמוע מהחנויות והבתים את הטלוויזיה שהייתה דלוקה על ערוץ החדשות המרכזי. השדרנית ניסתה לשמור על רוגע בתוכה, להיראות סמכותית ומהימנה, אך היא לא הצליחה ממש, עד כמה שניסתה.
" סוכנויות הממשלה עדיין חוקרות מה קרה- הרשויות עדיין לא בטוחות לחלוטין- מה- מה גרם לאירוע שכזה- או- מה מצב הנפגעים- והמדינות השכנות. הרשויות מבקשות מ- מכל מי ששומע את ההודעות האלה- למצוא מקום בטוח עד- עד שנדע בוודאות כיצד לפעול. אנא- הישארו במבנה בו אתם נמצאים- ואל תצאו עד להודעה חדשה. יכול להיות ש- יכול להיות שנצטרך לפעול בדרכים שונות ממה שאנחנו מכירים."
לא נראה שמישהו הקשיב. היה הרבה יותר חשוב להתאגד מחדש מאשר לתפוס מחסה, על פי ההתנהגות של האנשים שהמשיכו לקרוא בשמות יקיריהם ולחפש אותם ברחבי העיר.
והיה אדם אחד. צעיר. נאה. בעל הבעת חרדה עמוקה על פניו. הוא קרא למישהו מבין כל האנשים שהיו סביבו.
" תומאס!"
הוא רץ וחיפש אחריו בדאגה ובפחד.
" תומאס!"
כבר היה נראה שהוא מאבד תקווה. הוא לא רצה לאבד תקווה, אחרי הכל, זה כל מה שנשאר לו עכשיו. ואסור לו לוותר על המעט שעדיין נותר לו.
" אבא?" הוא שמע לפתע קול ילדותי ומפוחד קורא לעברו.
" תומאס?" הוא קרא אליו בקול כשעל פניו עולה חיוך מאושר מחודש בתקווה. הילד הקטן וזהוב השיער רץ לעברו בכל כוחו. אביו רץ אליו ותפס אותו בשתי ידיו בעוצמה וחיבק אותו חזק. הילד הקטן חיבק אותו חזק גם הוא.
" אתה בסדר?" הוא שאל כשהניח אותו בעדינות על הקרקע. הילד הנהן. " איפה אמא שלך?" הפעם הניד את ראשו. אמא שלו אבדה. הוא לא ידע מה גורלה היה.
" אוקיי." הוא תפס בשתי ידיו. " אנחנו צריכים לצאת מכאן כמה שיותר מהר ולמצוא מקום שנוכל להיות מוגנים בו. בסדר?" הילד הנהן ותפס חזק את יד אביו. " בוא." שניהם הלכו במהירות הרחק מן ההמון. תומאס הביט לאחור בסקרנות.
" אל תסתכל לאחור." אמר לו אביו וחייך אליו כדי להשרות עליו תחושה חיובית יותר מהמצב הנוכחי. " אתה לא תאהב את זה." הוא מלמל לעצמו.


תגובות (18)

וואו, זה ממש ממש ממש מעניין.
אני כבר לא יכולה לחכות לפרק הבא.
אני אישית אהבתי את זה מאוד.
השפה גבוה יחסית הניסוח והרעיון מעניינים.
אז כמו שאומרים:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!

26/05/2014 13:47

    וואו, תודה רבה :)

    26/05/2014 15:39

איך רק שמונה צפיות?! כול מי שרואה את התגובה הזאת להיכנס מיד!

26/05/2014 14:08

    חחחחחח תודה XDD

    26/05/2014 15:39

זה ממש ממש יפה :) זה אפילו מדהים ;)
יש לי הערה קטנה:
" תומאס?"
~~~~~~~~~
זה לא נכון
כותבים:
~~~~~~~~~
"תומאס?"

___________

לא צריך את הרווח שאחרי הגרשיים, מיותר, יותר נכון.. מזיק.

26/05/2014 14:16

    תודה. :)
    אני כל הזמן כותבת ככה, ואני לא מאמינה שרווח קטן מזיק. אני אף פעם לא שמה לב בספרים שאני קוראת את הדקדוק בקטעים האלה. אבל בכל מקרה תודה, אני אבדוק את זה במקורות אחרים, לראות אם זה באמת מזיק או שזה לא ממש משנה.

    26/05/2014 15:41

ההתחלה הזכירה לי קצת את התחלה של "האי" (נוסטלגיה) אם ראית.
בסך הכל הרעיון מקורי מאוד… אני מקווה שזה יהיה סיפור מתח ואקשן (במידה שזה הכיוון שלך)
מאוד מעניין! ותמשיכי
בהצלחה.

נ.ב
לא כותבים "תומס" ? או שזה רק אני…? -__-

26/05/2014 14:24

    גם אני חשבתי על זה *~*
    ואני עדיין רואה האי, התחלתי שוב XD

    26/05/2014 14:39

    תודה רבה ^^
    כן, ראיתי האי XD האמת לא חשבתי על זה, אבל כן, זה באמת מזכיר XDD
    אפשר איך שרוצים. בגלל שזה שם לועזי, אז אין דרך מסויימת לכתוב אותו בעברית.

    26/05/2014 15:42

    אוי, שכחתי לכתוב שזה כן ז'אנר אקשן ומתח. אז כן, זה הכיוון שלי (אני בדרך כלל כותבת בז'אנרים האלה. הכי מעניינים)

    26/05/2014 15:43

למילים, אפשר לכתוב גם עם א'. לדעתי זה עדיף, אבל לא שגיאה לכתוב גם בלי.
לכותב: זה מדהים. פשוט ככה.
אני אשתדל לעקוב למרות שממש קשה לי לעקוב

26/05/2014 14:29

    תודה רבה :)

    26/05/2014 15:43

וואו, תמשיכי במיידיות.
סיפור כזה צריך שיהיו לו לפחות עשר תגובות, להציף אנשים, מגיע לה.

26/05/2014 14:45

    חחחח תודה XDD
    אף פעם לא הגיבו לי כל כך הרבה אנשים ועוד בכזאת התלהבות XD

    26/05/2014 15:44

איך זה יצא… בוא נראה… מדהים! הכתיבה מעולה והרעיון מעניין, ואין לי מה להוסיף יותר, אז אני פשוט אגיד: תמשיכי!

26/05/2014 14:47

    תודה רבה ^^
    שמחה שאת חושבת ככה :)

    26/05/2014 15:44

קודם כל, לא דיברתי איתך מלא זמן! סליחה שאני כזה מתעלם. עכשיו הסיפור – זה נשמע מאוד מעניין, הכתיבה שלך מעולה, אהבתי את הכתיבה של מבזק החדשות שזה מקוטע מכל הבלגן שקורה. התיאורים של האנשים המבוהלים אחרי האסון טוב ואני במתח לפרק הראשון. תתחילי את הסיפור!

26/05/2014 17:54

    חחחחחח תודה רבה ^^
    היי, זה אתה שלא מתחיל שיחה בסקייפ ~ תתחיל שיחה ואז נדבר ~

    26/05/2014 21:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך