dani9196
בשיתוף עם olive, המיקרוגל הצבאי. Check her out: https://www.tale.co.il/profile/oliv/

העורב החתיך ותחרות הכישרונות

dani9196 10/09/2015 1152 צפיות 8 תגובות
בשיתוף עם olive, המיקרוגל הצבאי. Check her out: https://www.tale.co.il/profile/oliv/

לפני שנים רבות הייתה חווה, ובחווה היה עורב חתיך. הוא היה ממש ממש חתיך וכל חיות החווה היו מביטות בו בהערצה ומתפלאות מיופיו. יום אחד החליט העורב שהוא רוצה בן זוג, אך לצערו של העורב, לא היו עורבים אחרים בחווה או בקרבת מקום, כך שנאלץ לבחור בן זוג מן החיות האחרות שבחווה. לשם בחירת בן הזוג החליט העורב לערוך תחרות כישרונות, כך שהחיה שתהיה המוכשרת מכולן ותזכה בתחרות, היא תהיה בת זוגו. כל החיות, ללא יוצא מן הכלל, הגיעו לתחרות בתקווה לזכות בפרס הנחשק, גם אלה שכבר היו להן בני זוג הגיעו, כל כך העריצו את העורב שהיו מוכנים לוותר על בני זוגן בשבילו. ראשון עלה לבמה החמור ואיתו ערימת בצלים – הוא אכל את כולם, לא פחות מעשרים בצלים. החיות מחאו טלפיים. אחריו עלתה הפרה, שניסתה לחלוב את עצמה ללא הצלחה. אחר כך עלה הסוס שגירש זבובים בזנבו, וכך נמשכה התחרות בלי שאף לא חיה אחת הפגינה כישרון מרשים.
לבסוף החליט העורב המאוכזב שאין זוכה בתחרות והתעופף לו משם. במעופו חלף על פני אגם רחב ידיים, ושם על פני האגם הופיעה החיה היפה ביותר שראה מעודו, ציפור שחורה ומלכותית שהביטה אליו בעיניים צהובות נוצצות. זו הייתה בת זוגו לעתיד, החליט. הוא נחת בקצה האגם וקרב אל הציפור לנשקה במקורו, אך משעשה זאת שקעו פניו במימי האגם.


תגובות (8)

חח האא כתבת את החלק האחרון נפלא

10/09/2015 15:36

    תודה על הכל

    10/09/2015 15:38

מהמם

10/09/2015 16:43

    רוב תודות

    10/09/2015 16:44

וואו יפה

10/09/2015 18:02

נרקיס, זה אתה?
בכל מקרה, הכתיבה היא בסדר וגם התוכן, משום מה זה לא שעשע אותי, זה יותר איכזב אותי… (לא בדיוק המילה המתאימה לתאר את מה שאני מרגישה)
אתה מוערך פה באתר וסקרן אותי לדעת מה המהומה סביבך, אז ציפיתי למשהו אחד ומהקריאה של הקטע הזה קיבלתי משהו אחר.
שלא תבין לא נכון, לדעתי הקטע הזה הוא בסדר – הוא קליל והכתיבה קולחת, אבל לא יותר מזה.

10/09/2015 21:29

    כן, לאחרונה קצת קשה לי להוציא דברים ברמה. סורי.

    10/09/2015 21:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך