קרן- אמנית מתחילה פרק 3

fearless13 07/02/2012 1010 צפיות אין תגובות

פרק שלישי היום כבר ה18.6 עוד מעט התחרות ! אתמול אני ונטע רבנו כי היא שמעה שסיפרתי עליה רכילות אמרתי לה פעמים שלא אמרתי כלום היא לא מוכנה להקשיב לי והיום שמעתי שהפיצו עליי שמועה. השמועה היא שאני רימיתי בתחרות היופי ובגלל הבושה נתתי לירדן את מקומי וששיחדתי את הבנות בממתקים כדי שיציעו אותי למועמדות איזה שקר ! אני כל כך כעסתי עד שכשדודו התקשר אלי כי יש לו בקשה מיוחדת אמרתי מאוחר יותר וניתקתי לו, מאחר יותר התקשרתי והתנצלתי בפניו ספרתי לו מה קרה והוא אמר שאותו דבר קרה לסיוון זוכרים אותה? הבת של דודו ? טוב אז סיפרו עליה משהו אני לא יודעת מה. היום ראיתי כיתובים על הדלת בשירותים "מי" כנראה היה כתוב "מי זה" ואז באותו עט וכתב כתוב "אורי? אני אוהבת אותך ד'2 " היא בד'2 כמוני אבל אין לי בכיתה אורי, ולאחר מכן היה כתוב בעיפרון ובכתב שונה לגמרי " מי זאתי אני חייב לדעת" מי זה אורי בני כמה הם כבר מי הילדה השנייה מליון ואחת שאלות צצו במוחי,אבל הכי חשוב איך זה הסתיים אולי שניהם חיים בעצב כי הם לא מצאו אחד את השני ואולי הם עדיין ילדים וחיים ובעושר ועושר בנתיים!. הם עדיין ילדים חשבתי וחשבתי עד שלמחשבותי הפריעה ההכרזה הזו "ילדים יקרים,כידוע לכם תעריך תחרות שירה מי שלא קיבל טופס הרשמות שיגש למזכירות……" איזו תחרות? איך לא שמעתי עליה ניגשתי למזכירות לקבל טופס הירשמות וגם טופס עם חוקים ובהם כתוב:"יש לכתוב שיר לכל מנגינה. השיר צריך להיות על בית הספר…" את ההמשך לא קראתי כי הוא היה כמו כל המשך של טופס הרשמה בבית ספרינו . כאשר חזרתי הבייתה ונסיתי לכתוב שיר כל מה שהגיע לראש שלי היה רק "בבית הספר שלנו……….." לא הצלחתי לסיים שום דבר כי דודי התקשר ושאל אם הציור מוכן עניתי שלא, והוא סיפר לי שמבקר תערוכות נוער וילדים בא מחר לסטודיו שלו והוא אמר לדודי שהוא רוצה ציור של בן אדם שהוא יקנה !, לא האמנתי למשמע אוזני אני צריכה לצייר מישהו, ושזה לא יהיה טוב אלה מושלם! קודם כל מי זה יהיה לא רציתי לצייר משהו מוכר אז חשבתי לדמיין מישהו מהאגדות ולצייר אותו. דמיינתי נסיכה עם שיער בהיר כשמש , עייניים צלולות כבדולח ממש כמו סינדרלה אחר כך ציירתי אותה היא דמתה במשהו לי רק שונה יותר אצילה, אבל לא ממש נסיכה עם שימלה אלה נערה רגילה בת 13 שיצאה למסיבת פיגמות. כאשר גמרתי לצבוע בצבעי מים הראתי לדודי והוא אמר שבשביל ילדה קטנה זה ענק!. לילדה מהכיתה שלי רוני, יש מסיבת פיגמות . אך לדנה מהכיתה שלי גם יש מסיבה, לא ידעתי אל מי ללכת? משום מקום פתאום צצה לה גם אפשרות שלישית, דודי התקשר ואמר שהמבקר הקדים הוא האהב את הציור שלי וקנה אותו היה לי מספיק כסף כדי לקנות כרטיסים לכל הכיתה לסרט החדש של ארתור והמינמונים וזה מה שרציתי לעשות . תכננתי עם הוריהן של רוני ודנה את התוכניות שלי בהתחלה הם לא הסכימו אבל אמרתי שזה יהיה פלוס גדול כי אם כולם יחליטו ללכת למסיבה של רוני או רק לשל דנה הבנות יפגעו, אבל אם הן יחגגו ביחד כל מי שהתלבט לאן לבוא כי לא נח לרקוד בשתי חתונות , יבוא ליום ההולדת של שתיהן. הצלחתי לשכנע את ההורים אך הם התעיקשו שהם ישלמו מי אמר שאני משלמת? אני רק נתתי עצה מועילה ומהנה מאוד(כי ראינו סרט וגם אכלנו פיצה ופופ קורן).זוכרים את הכתוביות על דלת השירותים? אם לא תדפדפו אחורנית בספר נו מצאתם?טוב היום הן המשיכו רק הפעם הד תוקנה לו אבל עדיין אותו עט ואני בספק שזה אותו עט כבר שנתיים כנראה מקודם היא כתבה ו' מעוקלת וחזרה עליה כדי לתקנה ולי זה נראה כמו ד'2 . אם לא שכחתם יש בבית ספרי תחרות שירה והתחלתי לכתוב שיר האמת זו אפילו לא התחלה זו בקושי שורה בדרך כלל זורמים לי המילים לשירים מהראש ליד שכותבת שירים נפלאים, אך פתאום הראש לא פעל כאילו השיר מהראש נוסע בכונית ונתקע בפקק תנועה. הערב הקשבתי לשירים של "להקת האחים העירומים" אל תדאגו הם לא מופעים עירומים אבל כן בהחלט מיסדיי הלהקה הם שני אחים אלכס ןנט וולף אם אתם שואלים את עצמכם "נו מה השם של הלהקה מתי היא תאמר לנו למה זהו שם הלהקה" אני מצטערת לאכזב אותכם לא ידוע לי ואף אחד לא ימצא כנראה את הסיבה טוב נחזור לאיפה שעצרתי שמעתי אותם באייפוד שלי ופתאום צץ במוחי רעיון לשיא הפקק כנראה נפתח כי כתבתי שיר ולדעתי הוא נפלא א"עפ שאני לומדת לנגן על גיטרה רק התחלתי ונתתי לבת דודתי לחבר לחן (אני לא מגלה את השיר פה מפני שאתם חבריי תשמעו אותו כמו שאר בית ספרי בתחרות).היום יום השלמתי עם נטע מפני שחברות טובות תמיד משלימות! אם אתם אומרים שלא אתם בריב עם אחד החברים שלכם כבר חודש כנראה אתם לא חברים טובים במיוחד בטח תאמרו "מה פתאום אנחנו היינו החברים הכי טובים שיש עד שהוא……." תאמינו לי עם עדין לא השלמתם או לא ניסתם להשלים אז תנסו מחר ואם לא יצא אז תחשבו פעמיים, כי חברים טובים רוצים להשלים ואם ניסתם ולא הצליח אל תוותרו אף פעם כי אפילו שאני כלל וכלל לא מכירה אתכם, אתם חברים טובים שלי יודעים למה כי אני לא אספר לכל אחד את סודתיי אלה רק לחברים טובים . זוכרים מה שאמרתי לפני כל זה שנטע ואני השלמנו לכבוד זאת ערכנו מסיבת פיגמות כי היום בדיוק יום שישי. בהתחלה (אחריי בית הספר) הלכנו לקיוסק שליד וקנינו חטיפים , לאחר מכן נטע הלכה לביתה עם החטיפים להתכונן ואמא שלי לקחה אותי הביתה להתכונן. לקחתי שק שינה (שק כמו שתי שמיכות מחוברות) משחת שיניים , בגדים להחלפה וכמובן כמובן שלקחתי פיג'מה. כשהגעתי לביתה נטע הייתה בפיג'מה רצתי לשירותים ללבוש פיג'מה גם כן. ערכנו את החטיפים אכלנו ארוחת ערב והלכנו לחדרה כאשר פתחנו את שקית הדובונים אחיה הקטן הגיע לחדר ובקש קצת כמובן שנתנו לו לאכול נכנסו למיטות והחלנו לפטפט (שאצל הבנות זהו החלק הכי כייפי!) ונרדמנו בערך אחריי חצי שעה. הכלב שלי בסטר הכלב הכי קופצני בעולם עשה בלגן ענק בחצר הוא קרע את שק הזבל וזרק הכל! לכל פינה. היום בבוקר לפני שהלכתי לבית הספר ראיתי משהו מוזר מאוד וזה היה סוס כן עמד סוס לבן מול פתח בייתי וראיתיאותו מנסה ללהוריד מגבו יונה על הסוס הלבן ישבה אבירה יפת כנפיים יונה והסוס המסכן לא רצה שום יונה על הגב ונסה בכל הכח להוריד אותה אך לא הצליח ואתם שואלים למה אני מספרת לכם על המקרה המוזר חשבתי שהבנתם קודם כל הוא מוזר תצבטו אותי כי אני ככל הנראה ישנה, מה לא הייתם חושדים שאתם ישנים אילו פתאום ללא שום סיבה על יד גדר ביתכם היה נעצר סוס עם יונה אבירה על גבו? אני הייתי חושדת ובגדול, לכן הנפתי את ידי הימנית ואיי צבטתי את עצמי וזה לא היה חלום מוזר לא? יצאתי מפתח בייתי ולא ראיתי את הכלב השובב שלי בסטר מוזר ראתי בשמו פעם ואחר כך עוד פעם ופתאום מן הגינה דוהר כמו סוס יצא כלב במקום הכלב שלי בצבע קרם וניל בא כלב חום! אבל הכרתי אבל הכרתי את האף הרטוב הזה וגם את את הזנב המזדקר זה היה בסטר רק מאיפה הצבע החום פתאום הבנתי שזה לא צבע אלה בוץ!! מוזר אך היונה והסוס נעלמו בזמן ששטפתי את בסטר מהבוץ אולי בכל זאת רק דמיינתי ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך