קרן- אמנית מתחילה פרק 1

fearless13 07/02/2012 1760 צפיות תגובה אחת

פרק 1
חשבתי שזה יהיה יום רגיל כמו כל יום אבל איך שהגעתי לבית הספר הרגשתי שמשהו מוזר קורה החלטתי שצריך למצוא את נטע חיפשתי אותה בשירותים, בכיתה ובחצר לא מצאתי אותה , פתאום נפל לי מהכיס מטבע התכופפתי ומאחוריי שמעתי קול מוכר זו הייתה נטע נעמדתי ושאלתי אותה אם היא יודעת מה קורה נטע ענתה לי שלא והלכנו לברר אצל נועה היא הכי חכמה והיא תמיד יודעת מה קורה נועה בדיוק אכלה סנדוויץ גבינה כששאלנו אותה מה קרה היא ספרה שהמנהלת ילדה! נטע ואני שאלנו פה אחד מי נועה ענתה שלשיה שתי בנות ובן אחד, עוד יותר שימח את כולנו שבמקום ללמוד נצייר לה אלבום ונכתוב לה ברכות . חזרתי הבייתה עם נטע, אכלנו ארוחת צהריים והתיישבנו במחשב שלי כתבנו למנהלת במייל ברכה וביקשנו שתשלח תמונות של ילדיה . בערב קיבלתי הודעה במייל חשבתי שהיא מהמנהלת קראתי את תוכן ההודעה שבו כתוב : קרן יקרה , אני כרגע יצאתי מבדיקה אצל רופא אך בטעות קיבלתי ציורים מילדי בית ספריך התבוננתי בציורך הוא הרשים אותי ודאי תרצי לדעת איך קיבלתי את המייל שלך , ובכן אני בעל גליריה ופעם שלחת לי מייל שאת מציירת טוב ושאת רוצה לתלות כמה מציוריך אצלי לצערי לא האמנתי לך כי את עדיין צעירה מדי וציורך לא יכולים היות עד כדי כך יפים אני מבקש את סליחתך בואי אליי ביום ראשון הבא ותביאי כמה מציורייך נראה מה טוב ונתלה אותו. דרך אגב בעוד שלוש שבועות יש תצוגה אם את רוצה להשתתף אשמח מאוד יהיו שופטים שיבחרו את הציור הכי יפה והזוכה מקבל פרס גביע יפה בואי אלי ביום ראשון ונברר הכל. אחריי זה חלמתי שציירתי ציור יפיפה ורדים שבתוכם ישנים מלאכים. למחורת בבוקר יום שבת התישבתי לצייר ציירתי ורד יפייפה עם כד בצבע תכלת על מפה ורודה וכוס יין אדום ציירתי הכול על בד לבן אמא שלי ראתה את הציור ושאלה עם זה אחד הציורים שאני הולכת להביא לבעל הגלריה עניתי לה שכן כל היום דיברתי רק על זה התקשרתי אל נטע וספרתי לה את הבשורות על הציורים והאיש היא שמחה בשבילי ואמרה לי איזה ציורים להביא סיפרתי לה מה ציירתי והיא אמרה שכדי לראות את זה היא תגיעה לתצוגה אפילו בשש בבוקר אפילו ששנינו יודעות שבטח שהיא תגיעה אבל איתי זו בעיה כי בחופש או בשבת אני ישנה עד עשר אחד עשרה בבוקר . אכלתי ארוחת ערב והטלפון צילצל ונחשו מי היה בטלפון הבעל של הגלריה שגיליתי ששמו דניאל ארקובביץ אבל הוא ביקש ממני לקרוא לו דודי והזמין אותי לביתו כדי לדבר על כמה דברים שהוא חושב שלא נספיק עליהם מחר הגעתי אליו במוצאי שבת וגיליתי שהוא לא רק בעל גלריה אלה גם אבא ובעל,הכרתי את ביתו סיוון היא בגילי בבית ספר אחר ילדה מאוד נחמדה, היכרתי את אישתו פנינה מורה לאומנות של ילדים עם בעיות פסיכולוגיות המקצוע שלה מאוד מענין. הכרתי גם את בנו איתאל בן השלוש. הגעתי הבייתה והתקשרתי לנטע סיפרתי לה שביתו של דודי עובדת בגן החיות בבאר שבע היא עושה סיורים בגן ומדריכה בפינת הליטוף והיא גם מטיילת עם כלבים בשש בבוקר . נטע חשבה שזה רעיון גדול אבל ההורים שלה לא מרשים לה לעבוד וגם לי כנראה . יום ראשון היום סוף סוף כל כך משמח אותי כי בעוד שבועים ביום שישי תהיה ההתצוגה שאני מחכה לה בקוצר רוח. היום אני נפגשת עם דודי ומביאה לו חמישה מציוריי. אחריי בית הספר הלכתי אל דודי אכלנו בחדר האוכל של הגלריה כן תאמינו או לא יש שם חדר אוכל אכלנו ספגטי ובחדר הייתה תמונה של ספגטי אותה צייר אחד התלמידים היותר בוגרים של פנינה שאין לו בעיה פסיכולוגית דודי לקח רק ארבע תמונות כי אחת הייתה ילדותית מדי . היום בערב קיבלתי מכתב מהמנהלת של בית הספר שלי היא שלחה תמונות של בתיה ובנה הם חמודים לבנות קוראים יעל וביילי ולבן קוראים יואל היא הציעה לי לעשות להם בייביסיטר בעתיד שמחתי כי הם חמודים מאוד . הים יום שני הודיעו בבית הספר שיעשו תחרות ספורט זה היה גרוע בשבלי לא שאני רעה בספורט אני לא ממש אוהבת תחרויות וגם ספורט ובמיוחד בשבוע עמוס כזה דודי אמר לי לצייר עוד ציור מושקע אבל שיהיה גדול לקחתי בד בעורך שתי מטר ובגובה מטר והחלתתי לצייר אגם ובית וגם גשר ולא יהיה לי זמן כי התחרות אחריי הלימודים והשתתפות חובה התחרות תהיה ממחר יום שלשי עד חמישי שבוע הבא ואולי אחריו ממש צירוף מקרים סיפרתי הכל להוריי הם אמרו שדודי ביקש ממני אני יכולה לסרב ואני יכולה לעשות את הציור בזמן החופשי שישאר לי . לא ידעתי מה לעשות חשבתי שלא אצליח ועוד יותר גרוע דודי שונא ספורט מה יהיה איך אני אסביר לו את זה חשבתי שאם אשמור את זה בסוד הוא יחשוב שאני עושה משהו גדול , אבל אם אספר לו את זה הו יתאכזב לא ידעתי מה לעשות אז החלטתי לא לספר אני לא חיבת לעשו את זה על בד באורך שני מטרים אני יכולה לחתוך ולמסגר .היום יום שלישי התחרות מתחילה שתים עשרה בבוקר עד שלוש אז אני ונטע הולכות אליה כי עד עלי בארבע זה מטורף, אצלה אכלנו ,שתינו ,והלכנו לבחור לה בגדים יפים לתצוגה אני כבר אבחר לבד כי אני פחות בררנית וגם החלטנו לגבי תסרוקות היא תבוא בפסים ושיער פזור אני אבוא בשיער פזור אבל אם מעבר בצד כי ככה אצל כוכבות בסרטים לרוב . סיפרתי לאמא שלי על מה שבחרנו וגם שהייתה תחרות ריצה בבית הספר ונטע ניצחה בה. התחלתי את הציור על כל הבד כי אני אגזור את מה שישאר יותר קל . כבר ערב, הלכתי לקרוא ספר, פנג הלבן ספר יפה ראתי סידרה בערוץ אחד, סרט,אבל הספר הכי יפה.חלמתי על זאב ורבע כלב לבן רץ ומנצח ואז עם הטרף הולך לביתו אל גוריו ובודק אותם לאט לאט אחד שנים הוא לא הספיק לבדוק והבריח אותם התעוררתי מוקדם ורצתי למחשב כתבתי פירוש חלומות וכתבתי את החלום התוצאה הייתה שאני לחוצה ומרוכזת במשהו שאני חייבת לעשות בדבר אחד זה מחוץ לבית ודבר אחר בבית , מיד הבנתי למה הוא מתכוון הו התכוון לתחרות ולציור הגורים הם ציור והריצה אחריי הטרף היא התחרות . הלכתי לבית הספר נטע הייתה במשמרת להעיר אותי אם אני ארדם אך למזלי לא קרה כלום רק כאבה לי הרגל זה קורה כשאני עייפה אז אמרתי למורה לספורט שלי שכואבת לי הרגל מעייפות ואני לא יכולה לרוץ אני אנסה לעשות מה שאוכל היא הסכימה שאם משהו נראה לי בסדר אני אעשה . חזרתי מבית הספר וסיפרתי לאמא שלי ולאבא שלי שעשיתי מתיחות בתחרות לכולם ובגלל זה זכיתי וגם זכיתי בתואר הקפצנית הכי טובה על רגל אחת וגם סיפרתי על הרגל והחלום שלא הספקתי לספר בבוקר. כבר ערב היום הלכתי לישון בשבע כירק בתשע אני ארדם אז יותר טוב לישון כדי שלא יהיו כאבי רגל. בוקר יום רביעי אני אוהבת את הציפורים היפות שבגינה ואת ואת הבית ספר אבל כיף הים ביטלו בית ספר כי המורות עושות שביטה לא יודעת למה אבל יום שלם אוכל להקדיש לציור בעצם הבטחתי לנטע שאבוא איתה אל המנהלת קנינו פרחים ורדים אדומים ולבנים וגם חצלב וגם הלכנו אל נטע והכנו ברכה יפה וצבעונית וקנינו שלוש בובות שתי ורודות ואחת כחולה הגנו אל המהנהלת ואל בעלה דני וגם אל יעל ביילי ויואל כולם היו נחמדים אלינו אבל הכי מוזר לא ראיתי פרחים בשום מקום! לא בחדר של המנהלת ודני, לא בחדר הילדים ,לא במטבח, לא בסלון , לא בפח רק הפרחים שלי ושל נטע היו שם נבהלתי מה לילדים אין דודים ואין סבים וסבתות ולמנהלת ולבעלה אין חברים לא ראיתי ברכות רק מהילדים של בית הספר רק את הציורים והברכות ראתי, שאלתי את המנהלת אם חוץ מילדי בית הספר משהו שלח להם ברכות ואיחולים היא הנהנה בראשה לשלילה ואמרה שאף אחד לא התקשר לשאול מה שלומה רק אימה ואביה שאלו והיא התקשרה לכולם וגם הוריו של דני איחלו לה מזל טוב אבל חץ מאלו אף אחד .נטע ואני הלכנו הבייתה אני אלי היא אליה ודיברנו כמה לא יפה מצדי האנשים האלו לא לאחל לה מזל טוב על הולדת הילדים היה לה כואב אבל משמח ותאמינו או לא אתם לא יודעים באיזו רמה אני נעלבת אם שוכחים משהו שקשור אלי. כבר צהרים אני עדיין עובדת על הציור עכשיו שלוש וחצי זה אומר שיש לי זמן עד לפגישה עם סיוון הבטחתי לה שאעזור לה בפינת הליטוף כי חברתה להי נסעה ואין מי שיעזור לה היא אמרה שניפגש אצלה אוי בזמן שסיפרתי עברה רבע שעה ועד שאני אגיע אל סיוון כבר יהיה ארבע אז כדאי לי לצאת .הגעתי אל סיוון ויצאנו לגן החיות אמרתי לילד אחד לא לחבק את הארנב כי הוא עלול להיחנק ואמרתי לילדה אחת שלא תנשק את הארנבת ותיתן לאחרים והאכלנו את כל החיות בפינת החי וגם את הציפורים עשינו סיור ועל כל זה קבלנו עשרים שקלים נהנתי מאוד . חזרתי הביתה המשכתי בציור אמא שלי נכנסה לחדר שלי ושאלה אותי אם אני רוצה לאכול אני לא אכלנית אבל לא אכלתי כלום משתיים ועברו מאז ארבע שעות ביקשתי מיץ תפוזים נקניקיות וציפס אבל זה לא יעניין אותכם .היום יום שבת ועוד שבוהתצוגה. ביטלו את תחרויות הספורט יהיה לי מזל אם יצא ציור טוב . היום יום ראשון נטע יושנת אצלי היום אני חייבת לסדר בבית אז לא יהיה לי סיכוי לצייר היום .נתנו לו שעוריי בית לעשות עבודה על האיש שאני הכי מעריצה חשבתי על שני אנשים נט וולף /מירנדה קורסגוב ועוד יותר גרוע אני צריכה להגיש את העבודה ברביעי זאת אומרת עוד שלוש ימים התקשרתי אל נטע והיא הציעה לי לכתוב על מירנדה קורסגוב כי עליה יש עליה מידע בויקפדיה ועל נט וולף אין כלום בעיברית אז התחלתי לכתוב מירנדה קורסגוב נולדה ב14 למאי…. אמא שלי נכנסה לחדר שלי ושאלה אם מצאתי נושא אמרתי לה שכן .היום יום שני נטע היתקשרה אלי בשש בבוקר ואמרה שביטלו את הלימודים לצערי לא יכולתי להקשיב לה כי כאבה לי הבטן נורא הקאתי פעמים והיה לי חום, כנראה חתפת וירוס אמרה לי אמא לפני היא ואליאור יצאו ונשארתי לבד בבית.


תגובות (1)

שלום לקרן,
יופי של התחלה! עלילה מעניינת, תיאור וניסוח טובים ובסך הכל עשית עבודה מאוד יפה.
אבל, את צריכה לעשות אנטרים: זה טיפה קשה לקרוא מסה כל כך גדולה של סיפור בבת אחת!

ממני, ליסה.

07/02/2012 22:12
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך