טופר לבן-פרק 2
אחרי שסיפרתי לליינה מה קרה לפני שפגשתי אותה, היא הסכימה לעזור לי.
"אני מאמינה לך".אמרה." לפי הסיפור שלך ריישו הוא הטופר הלבן, נכון?"
"כן".עניתי.
"אני באה איתך".אמרה ליינה והתקרבה אליי.
אני וליינה המשכנו בדרכנו להר אורשי, בדרך ראינו דרקון מטפס על חומת הסלעים שבעמק הקרוב.
ליינה עפה אליו ואז נעלמה גם היא.
המשכתי במסע מחכה שהיא תחזור כל רגע הנה ותגיד שהיא פשוט התעכבה, אבל זה לא קרה גם אחרי שעברתי את העמק.
אז הנה אני שוב לבד במסע לכיוון הר אורשי, מנסה להגיע לשם בלי שיראו אותי.
פתאום שמעתי קול נפנוף חזק מכיוון שמאל, הסתובבתי וראיתי שם ציפור דוארה אימתנית מעופפת.
למי שלא יודע ציפורי דוארה הן ציפורים ענקיות שאוהבות (לרוע מזלי) לאכול דרקונים.
הייתי חייב להתחמק מהציפור- אם אלחם בה אצטרך לעוף ואז יראו אותי- אבל היא לא נתנה לי. נשפתי עליה קרח, והיא התחמקה.
הציפור תקפה אותי מימין וכאב לי נורא בכנף הימנית, נאלצתי לשכב מרוב כאב. הציפור הייתה יכולה לאכול אותי ברגע, אבל בסך הכול היא אמרה:
"אני אפגוש אותך כמה פעמים במסע שלך, ואם לא תעשה מה שאומר לך ליינה תמות. מובן?"
"כן, רגע-". התחלתי לומר אבל הציפור עופפה משם ולא נתנה לי להמשיך את השאלה שלי.
'אני אהיה חייב לעשות מה שהוא אומר לי, אחרת ליינה תמות ואני לא רוצה את זה'. חשבתי.
תגובות (9)
המשך!
זה בכלל לא המון זמן חחחח שני פרקים ביום זה הרבה.. יש אנשים שמעלים פרק ביומיים, או כמוני- פרק בחודש או חודשיים XD
זה כבר יותר טוב.. אבל עדיין חסרים קצת תאורים, והעלילה רצה ממש מהר..
איזה דרקון הם ראו מטפס? ליינה עפה אליו? או למקום אחר? למה היא עפה? אלו המון שאלות שכדאי לענות עליהם כדי לשמור על רצף.. ככה העלילה קופצת קצת, וקשה לעקוב.
מחכה להמשך :)
זה המון זמן כי כתבתי ב- 14:00
שאני כותבת את הפרק ורק ב-19:00 העלתי
תמשיכי!
להמשיך?
ברור!!!!
חחחחחחחח ^.^
טוב, אבל בתור מישהו שקרא המון ספרים כאלה, אני מייעץ לך לתת יותר דגש על הגיבור ולמתוח עוד יותר את העלילה, כי בקצב הזה בפרק החמישי בערך, ייגמר הסיפור.
גם צריך להסביר קצת יותר על הדמויות, או "להסתיר" את זהותם עוד יותר.
אי אפשר בסיפור שפתאום תופיע דרקונית שתעזור לגיבור, אי אפשר שהאויב הוא מישהו שרק מזכירים את שמו ואת המקום שבו הוא גר, ולדוגמה הציפור הזאת, אותה הייתי מייעץ לך להשאיר חסויה, כלומר להשאיר אותה דמות שלא רואים אותה כמעט, רק מזכירים אותה מדי פעם, היא גם לא יכולה להיות דמות חשובה מדי במקרה כזה, ואני לא כל כך הבנתי איך ציפור או פנתר יכולים לנצח דרקון?
אם עדיין באלך דרקון אז ניסיתי להמציא אחד(הוא יצא לי רשע כי אני
אחת שאוהבת את הדמויות הרעות)
שם:אסור לבטאו בקול שמה זה יביא מזל רע
צבע:שחור גמור,בולע את האור או כל צבע אחר שנימצא בקירבתו
מראה:גוף צר ארוך וגמיש,כנפיים צרות אך נימצאות לאורך כל הגוף,
שיניו חדות מאוד וככה גם טפריו ועניו בצבע גופו(מקפיאות כל מי שיעז להיסתקל לכיוונם).ביגלל גודל גופו הוא מצליח לנוע מהרולהיתחמק מאויביו בקלות
נשק:שומע ורואה למרחוק ונושף צל שחור
המעלים כל חיות ושימחה הנימצאת בקירבה אליו