Estonian
את הרעיון כתבתי כתוצאה מרעיון של שירן. מוקדש לשירן.

למה? – למה אין תרופות שמרפאות את כל המחלות?

Estonian 18/12/2011 1256 צפיות 5 תגובות
את הרעיון כתבתי כתוצאה מרעיון של שירן. מוקדש לשירן.

בעבר הרחוק, אנשים מתו במהירות מואצת בגלל מחלות. לא היו תרופות. לאט לאט אנשים חקרו והבינו וגילו איך לרפא מחלות, אבל עדיין נשארו מחלות חשוכות מרפא.
בני האדם חיפשו את הדרך איך לנצח את המחלות האלו.
בסופו של דבר הצליחו למצוא תרופה לכל המחלות בעולם. אחרי שמצאו תרופה לכל המחלות בעולם, כולל הזקנה והמוות, אף אחד יותר לא חלה, לא מת ובעולם נהיה צפוף הרבה יותר.
כמות האנשים התפזרו למדינות וכך נוצרו יותר שפות, יותר אנשים ויותר חוקים.
אנשים מעמים אחרים רבו עם אחרים ולא הפסיקו לנצח. אנשים סבלו אז, אנשים שהיה להם רע לא ידעו איך להגבר על הכל. בסופו של דבר, אנשים מצאו סם נגד לתרופה.
מאז העולם הושמד ונוצר פעם שנייה, עם אנשים חדשים ולכן אין תרופות לכל המחלות. כדי שלא יקרה אותו דבר בפעם השנייה, כי ככה זה בחיים. אם אתה לא לומד מההיסטוריה שלך, סביר להניח שתחזור על הטעויות מהעבר.


תגובות (5)

מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה, מדהים, יפה… ותודה!

19/12/2011 11:20

עברו כבר 26 ימים מאז הסיפור למה האחרון שפירסמת,
אני לא מבינה אך אתה לא מתבייש?;)
אני מתחננת שתכתוב עוד אחד!

14/01/2012 10:02

26 ימים!?!??!!!! באמת???? מהר! לפרסם

14/01/2012 10:29

פירסמתי סיפור למה חדש.

14/01/2012 10:30

כן, ראיתי…תודה!

14/01/2012 10:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך