מזל טוב
אדם חדש הגיח לאוויר העולם, פורץ החוצה בבכי, בחוסר אונים, משום מה זה גורם לנו לאושר עצום. אנו מתקבצים סביבו, מביטים בו מאושרים. הוא לא מבין דבר, אך אנחנו רק מתקבצים סביבו, מנסים לדמיין איזה עתיד נולד עכשיו, מה האדם שנולד עכשיו יחווה. האדם שנולד ישמח, הולדנו שמחה. הוא יצחק, הולדנו צחוק. הולדנו חוויה חדשה שמעולם לא הייתה כמוה.
מזל טוב, ברוך הבא לעולם! חיכינו לך, ואנחנו שמחים שסוף-סוף הגעת. אנחנו שמחים על הבכי שלך, הבכי שמסמל את קיומך. אנחנו שמחים כי עכשיו אתה חי, עכשיו אתה מסוגל לבכות, וזה אומר שעכשיו אתה מסוגל לצחוק. עכשיו אתה מסוגל לחלום.
ועכשיו נחתוך לך את הזין.
תגובות (9)
זה טוב זה
תודה
אממ, אני די מנסה להבין לאן אתה מנסה לחתור פה…
זה התחיל יפה, מעניין וגם התייחס בכלליות לכולנו (גם לבנים וגם לבנות) ואז בשורה אחת חתכת את הכל וקטעת את זה באמצע (וזה מצחיק, כי זה כמו שחותכים לתינוק את הזין) עם שורה שנותנת פאנץ' לא ברור במיוחד.
אם נסתכל בגדול יותר על התמונה, אני מסכימה איתך שלדת יש מנהגים ממש הזויים, כמו זה למשל, וזה באמת קצת מוזר לראות את כולם שמחים ומאושרים מזה שתינוק אחד קטן וחסר אונים נפרד בדרך לא נעימה במיוחד מחלק מהגוף שלו…
סתם מעניין אותי לדעת למה כתבת על זה דווקא
כי זה נושא שמטריד אותו. כלומר, האם גם אני איאלץ לחתוך לבני שלי את הזין ולערוך לכבוד כך משתה?
אותי*
אני מניחה שגם אתה תעשה את זה מתישהו. אגב, לא בטוח שיהיה לך בן, אולי דווקא תתברך רק בבנות?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח דני פאקינג קרייסט
בתור אנטיתאיסטית אני מתנגדת למנהג הזה שנקרא "ברית מילה."
אין שום דבר קדוש בלהטיל מום ברך שזה עתה בקע אל אוויר העולם. אני לא מתכוונת לתת לספר בן 5000 שנים להתיר לי לפגוע כך בילד שלי ועוד להעניק לזה הילת קודש. יש גבול.
תגידו אפשר לעקוב פה אחרי סיפורים?