החיפושית שרצתה נקודות
בוקר אחד קמה החיפושית "לה לה" והפריעה לה שאין לה נקודות על הגב שלה, הלכה "לה לה" לטייל ופתאום פגשה את העכברה "האם את יכולה לעזור לי ? " שאלה החיפושית "אין לי נקודות שחורות על הגב ואינני יודעת איך להשיג אותם".
"אני ציירת מאד טובה אני יכולה לצייר לך נקודות" אמרה העכברה.
לקחה העכברה מכחול וצבעים וציירה על גבה נקודות שחורות.
"תודה רבה לך עכברה יקרה" אמרה "לה לה" והלכה לה.
בדרכה לביתה התקדרו העננים והחל לרדת גשם מיד חיפשה "לה לה" מכסה, בזמן שחיפשה הגשם מחק את הנקודות מעל גבה ושוב נותרה "לה לה" ללא הנקודות השחורות.
בכתה "לה לה" ובכתה, פתאום צצה לה משום מקום עכבישה אפורה ושאלה
"למה את בוכה חיפושית עצובה?"
"כי אין לי נקודות שחורות על גבי" ענתה "לה לה".
"אה, זה לא בעיה, אני יודעת לטוות קורים ואוכל לטוות למענך עיגולים שחורים על גבך"
אמרה העכבישה.
טוותה לה נקודות שחורות על גבה של החיפושית, "לה לה" הודתה לה מכל ליבה והמשיכה בדרכה.
פתאום הופיעה הדבורה ונפל העוקץ ישר לנקודות השחורות, פרם העוקץ את הכול ושוב נעלמו הנקודות השחורות.
שוב בכתה "לה לה" ובאה הדבורה צילה "מה קרה?" שאלה הדבורה.
"פרמת לי את הנקודות השחורות שעל גבי" ענתה לה החיפושית.
" אוי אני מצטערת נורא, בואי לביתי יש לי הפתעה" אמרה לה הדבורה.
הגיעו שתיהן לבית של צילה, צילה הלכה להביא לה אבקנים מהפרחים בצבע שחור.
צילה מרחה את גבה של החיפושית בדבק והדביקה את האבקנים בצורת עיגולים וזה נראה מקסים.
"לה לה" אמרה תודה והלכה לה.
פתאום הגיעו להקת דבורים ישר מהכוורת חשבו שהחיפושית היא פרח, מצצו את האבקנים ועפו.
שוב נעלמו הנקודות השחורות.
בכתה "לה לה" ובכתה, פתאום נרגעה, חשבה לעצמה " על מה אני בוכה? יהיה לי כיף כי אני חיפושית שונה מכולם, יחידה ומיוחדת, אם לא ירצו לשחק איתי אני אשחק בעצמי לבדי".
חזרה "לה לה" מאושרת שהיא שונה מכולם, ראו אותה חבריה שמחה ומאושרת ולא הבינו על מה המהומה מה כל כך כיף בזה שאת שונה ???"
חשבה "לה לה" וחייכה "רק מי ששונה יודע כמה כיף זה להיות שונה!"
תגובות (1)
חמוד נורא.
ויש מוסר השכל.