ארנבי פרק 8
הסיפור מתחיל בביצה ששם תנין בקש מדינו למצוא עוזר נוסף שיעזור לו כדי שיהיה יותר סיכוי לתפוס את ארנבי והוא הסכים והלך לחפש ביער עוזר טוב.
בינתיים במנערות הארנב ארנבי אמר לאמא שהוא הולך לחפש מקום מיוחד ולכתוב עליו כי זה שיעורי הבית שנתנו לו בבית הספר. אמא שחררה את ארנבי והוא חיפש מקום מיוחד ביער.
בינתיים דינו מצא עוזר שהסכים לעזור לתנין לתפוס את ארנבי והלך אל תנין שיפגוש אותו. דינו הציג לתנין את העוזר השני שהוא נמר ואמר לו שהעוזר טוב מאוד בלתפוס את הטרף כולל ארנבים. תנין בקש מהעוזר השני לתפוס את ארנבי ואמר שדינו יעזור לו לתפוס את ארנבי.
דינו מצא את ארנבי והנמר התגנב מאוחרי ארנבי. הוא עמד לתפוס אותו אבל הוא דרך על מקל וארנבי שמע את זה וברח ממנו. הנמר ניסה לתפוס אותו ודינו עזר לו אבל הוא היה מהיר מדי. ארנבי הצליח להתחמק מהטורפים אבל הוא הלך לאיבוד.
הוא שם לב שהמקום שהוא נמצא בו ממש מדהים ומיוחד אז כתב על דף עליו. הוא היה צריך לכתוב איפה המקום נמצא אבל הוא לא ידע כי הוא מצא את המקום שהוא הלך לאיבוד.
תוכי עף וראה את ארנבי. הוא הראה לארנבי את הדרך לביתו במנערות הארנב. ארנבי שאל את תוכי איפה נמצא המקום שבו הלכתי לאיבוד כדי שיוכל לסיים את שיעורי הבית שלו.
הנמר אמר לתנין שהוא לא יכול להמשיך לעזור לו לתפוס את ארנבי כי הוא עובר עם משפחתו למקום אחר. תנין היה עצוב כי שהם לא תפסו את ארנבי ושגם העוזר השני שלו עוזב.
תגובות (0)