ארנבי פרק 74
היום הוא יום שישי וארנבי, אחותו, מגיני 3 הארנבים, הורי ארנבי והארנב הצעיר הלכו לחוף הים בפעם האחרונה בשנה. הם התכוננו לנסיעה לחוף בבית של ארנבי במנערות הארנב ונסעו לחוף הים. הם הגיעו, שמו את המחצלת על החול והתכוננו לפיקניק על החוף.
הם אכלו, דברו ונהנו כמה זה יותר בגלל שהם יצטרכו לחכות לקיף הבא בשביל להתרחץ בים. כשהם סיימו לאכול, הם הלכו לטייל בחוף הים והפעם הלכו הרחק למקום שעדיין לא היו בו. בזמן ההליכה, ארנבי, לנה והארנב הצעיר ראו אי בגודל של ביתו שנמצא ליד הצוקים. ארנבי והארנב הצעיר הסתקרנו אבל לנה לא כל כך.
הם חזרו למקום הפיקניק וארנבי והארנב הצעיר הלכו להתרחץ בים. הארנב הצעיר אמר לארנבי:" ארנבי, אולי נשחה אל האי?!" וארנבי ענה:"לא, אחותי והשאר בטח לא הסכימו לזה וזה גם מסוכן מדי כי האי רחוק מאוד!". הארנב הצעיר אמר לארנבי:"אבל הגלים לא גדולים היום ואנחנו גם יודעים טוב לשחות כי לנה לימדה אותנו". ארנבי הסכים בתנאי שהוא והארנב הצעיר ישחו אל האי ואחר כך יחזרו לחוף לפני הרוחות ולפני שהאחרים יגלו שהם נעלמו.
הם שחו לאי וזה לא היה להם קשה במיוחד. הם הגיעו וחקרו את האי שבו יש מספר דקלים, חול, קונכיות ומהאי יש נוף יפה. פתאום הרוחות התחזקו והים התחיל להיות סוער.
ארנבי שם לב לזה ובקש מהארנב הצעיר לחזור איתו לחוף מהר בגלל שהים מתחיל להיות סוער. הארנב הצעיר פחד לשחות לחוף בגלל שיש בים גלים גדולים וארנבי גם פחד. בינתיים האחרים שמו לב שארנבי והארנב הצעיר נעלמו וכשהם חפשו אותם, לא היה להם מזל עד כשלנה נזכרה שהיא, אחיה והארנב הצעיר התפלהו מאי והיא חשבה שהם שחו לאי מתוך סקרנות.
היא ספרה זאת לאחרים והם לא ידעו מה לעשות אם היא צדקה. תוכי ותוכינו עפו לאי וראו את ארנבי והארנב הצעיר עליו. הם אמרו לאחרים את זה ואבא של ארנבי בקש ממישהו את סירתו שבעזרתו הם יפליגו לאי ויחזירו את ארנבי והארנב הצעיר לחוף.
אבא של ארנבי, לנה והדו עלו עליו ושטו לאי אבל ארנבי והארנב הצעיר לא ידעו זאת ועמדו לנסות לשחות חזרה לחוף! הם שחו וכשהם ויתרו בגלל הגלים היה מאוחר מדי והם לא יכלו לחזור לאי. הם התחלו לטבוע עד שאבא של ארנבי הגיע והציל אותם אם הדו.
הם חזרו לחוף וארנבי והארנב הצעיר אמרו למשפחתם שבגלל שהם אף פעם לא היו על אי ובגלל שהם רצו להיות על האי" הם החליטו לשחות לשם ולחקור איך זה להיות על אי. אבא של ארנבי ספר לארנבי ולהארנב הצעיר שלפני שעושים צריך לחשוב אם זה בטוח…. הם הצטערו והבטיח שהם יחשבו מה יכול לקרות טוב מאוד לפני שהם עושים משהו.
תגובות (0)