ארנבי פרק 6
ארנבי אוהב את היער הגדול שבו גר ורוצה לגור שם כל החיים. הוא לא רוצה לעבור לגור במקום אחר מחוץ ליער. הוא אוהב את חבריו ויהיה עצוב עם יעזוב אותם.
במנערות הארנב ראש העיר שלו מכין מפקד שכל הארנבים היו שם. כולם יגיעו [כולל ארנבי] וחיכו להתחלת המפקד. ראש העיר התחיל את המפקד והוא אמר:"שלום לכולם, אני החלטתי שארנבים אחרים יבואו לגור אצלנו אבל היה בעיה. הבעיה היא שאין להם מקום לגור בו ואף אחד לא הסכים שמשהו יגור איתו אז כמה מכם יעברו לגור במקום אחר שהם:משפחת לורן, משפחת יופה, דוני פלקום…ואחרון הוא משפחת ארנבון [המשפחה של ארנבי]".
ארנבי הופתע ו"קפא" במקום. אחר כך הוא התחיל לבכות ורץ הביתה. אמא הגשה אל ארנבי והיא שאלה אותו "למה אתא בוכה?" ארנבי ענה שהוא לא רוצה לעזוב את היער. היא הבינה אותו, גם היא לא רצתה לעזוב את הבית שלה. היא אמרה לבעלה שכולנו הולכים לראש העיר לבקש ממנו שאנחנו לא רוצים לעזוב את את היער!
הם הגיעו למנערת העירייה ובקשו מראש העיר את זה אבל הוא לא הסכים ואז הוא המציא כמה סיבות שהם יעזבו את היער כמו שהם יכלו לפגוש הרבה חברים חדשים ועוד…
הם לא הצליחו והלכו לבית שבקרוב לא יהיה שלהם. ארנבי חשב על הדו, תוכי וכל מישהו שהוא מכיר ביער, הוא יצטרך לעזוב אותם. ארנבי צעק:"אני לא רוצה לעזוב את היער!". ראש העיר ראה את זה והלך אל ההורים שלו.
ארנבי היה בבית בפינה ובוכה עד שההורים שלו וראש העיר באו ואמרו שמשפחת ארנבון תישאר ביער! ארנבי היה שמח עד מאוד וקפץ משמחה. ראש העיר הצטער שהוא הכריח את ארנבי ומשפחתו לעזוב את היער. ארנבי המשיך לגור ביער במנערות הארנב!
תגובות (2)
סיפור נחמד, ממש מתאים לילדים קטנים.
תודה על התגובה