מחבר סיפורים נהדרים
מעכשיו בבית של סבתא של ארנבי לא הולך להיות כל כך הרבה יתושים. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור

ארנבי פרק 44

מעכשיו בבית של סבתא של ארנבי לא הולך להיות כל כך הרבה יתושים. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור

היום יש יום הולדת לסבתא של ארנבי מיער ויקוס. ארנבי, משפחתו וחברו הלכו לביתה לחגוג לה את יום ההולדת. כולם הגיעו לביתה ושנכנסו התחילו לחגוג את יום הולדתה.
המסיבה הייתה כיפית רק שבביתה של סבתא של ארנבי יש הרבה יתושים וכולם יצאו ממנה אם הרבה עקיצות. מיד אחרי שכולם יצאו ארנבי נתן לסבתא את מתנתו ששמר אותה לסוף. מיד לפני שהוא הלך הוא שאל אותה :"למה יש פה כל כך הרבה יתושים?" וסבתא ענתה שהסיבה היא שרוב היתושים באים מביצות הויקוס.
לארנבי היה רעיון והוא התקשר לינשופורתי ושאל אותו מה יכול להרחיק יתושים. ינשופורתי ענה :"שאפשר לקנות דוחה יתושים אבל יותר טוב להכין דוחה עכבישים צמחי בגלל שדוחה יתושים שנמצא בחנות רעיל ופוגע בבריאות. הוא אמר שכדי להכין דוחה יתושים צמחי צריך למצוא את העץ "טבליון" שצומח בעמק טבלי, לקטוף כמה עלים ממנו ולטחון אותם.
לפני שארנבי הלך למצוא אותו הוא נתן לו תמונה של העץ כדי שידע לזהות אותו. הוא רץ לעמק טבלי שנמצא רחוק מיער ויקוס. הוא חצה את נחל תולקול והגיע לעמק.
הוא חיפש וחיפש המון זמן אבל מיד לפני השקיעה הוא מצא עץ כזה וקטף את עליו. הוא רץ במהירות לביתה של סבתו בגלל שעוד מעד השמש ישקע והוא יתצרך ללכת לישון ובדרך הוא פגש את ינשופורתי. ארנבי בקש ממנו לטחון את העלים ולעוף אל ביתה של סבתו והכי חשוב להגיד שזה מארנבי. הוא הסכים וטחן את העלים ועל לתת את דוחה היתושים לסבתא של ארנבי.
סבתא אהבה את זה והתקשרה לארנבי להגיד תודה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך