מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא תנין ודינו לא השתתפו אבל עדיין זה הולך להיות מעניין.מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 4

בפרק הבא תנין ודינו לא השתתפו אבל עדיין זה הולך להיות מעניין.מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי הלך ליער הסנאים אל הדו, הוא מצא אותו ליד ביתו ביער הסנאים. הדו אמר: "ארנבי, קראתי בעיתון, מצאתי כתבה על יער תפוחים שנמצא כמה ק"מ מהבית של תוכי. שם כתוב שבלילה ירד גשם ובבוקר התפוחים ביער יבשילו והטעם שלהם פשוט טעים!". הדו שאל את ארנבי אם הוא רוצה לבוא איתו אל יער התפוחים והוא ענה "כן".
הם הלכו ליער התפוחים,בדרך ליד הביצה הם פגשו את תנין. הוא אמר שהוא רוצה לבוא איתם ושהוא אוהב תפוחים. הדו הסכים לזה רק אם שהוא לא ינסה לתפוס את ארנבי-תנין הבטיח. הם הגיעו לביתו של תוכי ושם הם פגשו את תוכי. הם ספרו לו על יער התפוחים ושאלו הם הוא רוצה לבוא-הוא הסכים. תוכי שאל למה תנין בא הוא לא אוכל תפוחים רק בשר? תנין ענה לו שהוא טעם תפוח והוא אהב. תוכי הסכים והזהיר אותו שהוא לא ינסה לתפוס את ארנבי!
הם הגיעו ליער התפוחים והתחילו לקטוף תפוחים, ארנבי רצה לקטוף את יתר התפוחים מהאחרים אז הוא הלך למצוא עצים שיש להם הרבה תפוחים.
תוכי גילה שתנין נעלם והוא אמר את זה להדו. הם הלכו לחפש את תנין כדי לבדוק אם הוא תפס את את ארנבי. ארנבי המשיך לחפש תפוחים ואז תנין הופיעה ותפס אותו! תוכי עף וראה את תנין מחזיק בארנבי. היה לו רעיון, הוא אסף הרבה תפוחים ואחר כך הוא עף אל תנין. תנין שאל :"איך תעצור אותי הפעם? תוכי זרק תפוחים קשים אליו תפוחים ותנין לא יכל להחזיק את ארנבי בידו בגלל שתוכי זרק אליו תפוחים. ארנבי ברח, תנין לקח תפוחים וזרק אותם אל ארנבי אבל הוא ארנבי היה מהיר מדי וברח.
עוד פעם משעמתו של תנין לאכול את ארנבי נכשלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך