מחבר סיפורים נהדרים
היום לארנב הצעיר לא רק עשו לו מסיבת הפתעה הוא גם טייל בכל היער. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 36

היום לארנב הצעיר לא רק עשו לו מסיבת הפתעה הוא גם טייל בכל היער. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום יום הולדת לארנב הצעיר וארנבי התרגש מאוד בגלל זה. הוא הכין מתנה ואחר כך עזר בקישוט ביתו של הארנב הצעיר שבו הולך להיות מסיבה אבל לא מסיבה רגילה. הארנב הצעיר לא יודע על המסיבה, כן היא מסיבת הפתעה.
בזמן הקישוט תוכי והדו חילקו הזמנות. הדו חילק הזמנות לאלו שגרים קרוב ותוכי חילק הזמנות לאלו שגרים רחוק בגלל שהוא יכול לעוף והדו הסנאי לא. לאחר שתוכי נתן את ההזמנה לסבתא של ארנבי ביער ויקוס הוא עף לקריית ארנבור שנמצא מאוד רחוק ממוקומו שבו גר סבתא של ארנבי.
הוא עף 10 ק"מ בערך והגיע לקריית ארנבור. הוא הגיע לביתו של סבא של ארנבי ונכנס אליו. הוא נתן לו את ההזמנה שהיא האחרונה ועף לבית של הארנב הצעיר במנערות הארנב.
בדרך למנערות הארנב השמש שקעה והתחיל להחשיך ותוכי לא ראה לאן הוא עף. הוא התנגש בעץ ולא יכל לעוף אבל זה לא מנע ממנו להגיע אל הבית של הארנב הצעיר במנערות הארנב. הוא הגיע לבית של הארנב הצעיר באמצעות רגליו ולא כנפיו בדיוק שסיימו לקשט.
כולם הגיעו חוץ מסבא של ארנבי לפניי הארנב הצעיר כדי שיהיה מספיק זמן להתכונן להפתיע את הארנב הצעיר שהגיע. בזמן שהתכוננו הטלפון צלצל והדו ענה לו. זה היה סבא של ארנבי והוא אמר שבדך למסיבה בגלל החושך והחוסר מקורות האור הוא מעט על אבן ונפל והוא לא יכול ללכת.
הדו אמר שהולך להגיע לתמוך בו ונתק. הוא בקש מארנבי להכב את הארנב הצעיר ומתוכי לעזור לו בלעזור לסבא של ארנבי אבל הוא לא הסכים בגלל שהוא רחוק והרגליים שלו מתעייפים יותר מהר מהכנפיים שהם נשברו אז הוא בקש שתוכי יהכב את הארנב הצעיר והארנבי יעזור לו לעזור לסבו.
ארנבי לקח פנס והלך אם הדו לעזור לסבו. בינתיים תוכי אמר לארנב הצעיר שהוא הולך להכיר את היער טוב יותר בגלל שהוא הולך לקחת אותו מסביב ליער בזמן שמחלצים את סבא של ארנבי {את האחרון הוא לא באמת אמר לארנב הצעיר}.
הדו וארנבי מצאו את סבא של ארנבי ולקחו אותו בעדינות למסיבה. הם הגיעו והתחבאו לקראת הגעתו של הארנב הצעיר. תוכי סיים להראות לארנב הצעיר את היער ולקח אותו לביתו. שהוא נכנס כולם צעקו :"הפתעה!" והתחילו את המסיבה.כולם נתנו לו את המתנות ונהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך