מחבר סיפורים נהדרים
בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור "ארנבי"" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 33

בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור "ארנבי"" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

יום שבת יגיע ובכל יום שבת בשעה 9:00 ארנבי ואביו יוצאים לדוג באגם הדייגים. הם העמיסו את הציוד על המכונית ועמדו לנסוע. מיד לפניי שהם נסעו, השכן הגיע ובקש להיצטרף. הם הסכימו והשכן נכנס למכונית ונסעו.
הם הגיעו והתכוננו לדוג בזמן שתנין ודינו צפו בהם ותכננו איך לתפוס את ארנבי! הם חשבו על רעיון שהוא: בזמן שידוגו, הם יחוררו את הסירה באמצעות מקדחה שיכולה לעבוד מתחת למים כדי להטביע אותם ואחר כך לתפוס את ארנבי שהאחרים עסוקים בלנסות לא לטבוע.
ארנבי והאחרים סיימו להתכונן ונכנסו לסירה ושטו. תנין נכנס למים ושחה בשקט לכיוון הסירה. שהם יתחילו לדוג, תנין שחה מתחת לסירותם וחורר את הסירה. תנין שחה הרחק מהסירה והסירה טבעה. כולם ניסו להגיע ליבשה בלי לטבוע אבל לא יצליחו.
תנין ודינו שחו אל ארנבי ותפסו אותו. הם לקחו את ארנבי ליבשה והתכוונו לקחת אותו לביצה ושם לטרוף אותו אבל תוכי והדו ראו אותם ונסו להציל את המצב. הדו ניסה להציל את אבא של ארנבי ואת השכן מטביעה ותוכי שלא יודע לשחות ניסה להציל את ארנבי מתנין ודינו.
הדו הוציא את אבא של ארנבי ואת השכן מהאגם ותוכי נלחם בטורפים.תוכי ניסה להגיע אל ארנבי אבל תנין התחמק אם ארנבי אך הוא לא יסתכל לאן הוא הולך ונפל לאגם. ארנבי שחה מהר אל היבשה כדי שתנין לא יספיק לתפוס אותו והצליח להגיע ליבשה לפני תנין. ארנבי ותוכי התחמקו מדינו וברחו אם הדו והאחרים.
בבית של ארנבי כולם שכבו עצובים בגלל שלא דגו שום דג אבל אמא של ארנבי מצאה במקרר דגים טרירים שתפסו ביום שבת הקודם שכנראה שכחו אותם. הם אכלו אותם בארוחה ונהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך