ארנבי פרק 32
לפניי שבוע ארנבי הבטיח לארנב הצעיר שהוא יקח אותו לטיול בכל היער כדי שהכיר יותר אותו בגלל שהוא רק לפניי כמה פרקים לא היה גר בו. ארנבי רצה לקיים את ההבטחה אבל לא יכל בגלל שאין מספיק זמן לטיול בכל היער, יש זמן רק לטיול במקום 1 שנמצא ביער. ארנבי החליט שהמקום הזה יהיה נהר הסנאים בגלל שהוא לדעתו הכי יפה ביער.
ארנבי אמר את זה לארנב הצעיר והוא הסכים. היום שבו ארנבי והארנב הצעיר יוצאים לראות את נהר הסנאים הגיע. הם התכננו ליציאה אליו ובזמן הכנה ארנבי סיפר לארנב הצעיר קצת על נהר הסנאים. הם סיימו ויצאו לנהר הסנאים ביער הסנאים.
הם הגיעו ומיד אחרי הגעה הארנב הצעיר כבר רצה להיכנס למים. לפניי שנכנסו למים ארנבי הזהיר את הארנב הצעיר שלא יתקרב למים העמוקים. הוא גם כדי שאפילו לא יחשוב להתקרב למים העמוקים הוא סיפר לו את מה שקרה שהוא והדו עשו פיקניק{בפרק 12} שהוא לא יקשיב להדו ושחה במים העמוקים….
הארנב הצעיר הסכים לא להתקרב/להיכנס למים העמוקים ונכנס לנהר. הארנב הצעיר לא אהב את המים הרדודים ולא בגלל שהמים משעממים אלה שהמים מלוכלכים לא כמו במים העמוקים אבל עדיין לא נכנס למים העמוקים. הוא יצא מהנהר ואמר לארנבי :"שהנהר יפה אבל המים הם מלוכלכים ויש בו זבל". לארנבי היה רעיון שהוא לנקות את הנהר והארנב הצעיר הסכים.
הם ניקו את הנהר אבל לא את כולו ביסודיות. הארנב הצעיר ממש רצה להיכנס לנהר הסנאים אחרי הניקיון אבל שהם סיימו לא היה מספיק זמן להיכנס עליו. ארנבי ובמיוחד הארנב הצעיר היו עצובים שלא הספיקו להיכנס לנהר אחרי הניקיון אבל לא כל כך בגלל שדווקא לנקות את הנהר היה כיף וגם שבזה שהם ניקו את חוף הים לא רק שהם עזרו לסביבה הם גם הפכו את נהר הסנאים למקום בילוי יותר טוב.
תגובות (1)
חמוד מאד