מחבר סיפורים נהדרים
בבקשה תגיבו על הפרק ועל הפרקים הקודמים כי יש לי היום יום הולדת! מקווה שאהבתם את הסיפור שלי!!!!!!!!!!!!!!

ארנבי פרק 3

בבקשה תגיבו על הפרק ועל הפרקים הקודמים כי יש לי היום יום הולדת! מקווה שאהבתם את הסיפור שלי!!!!!!!!!!!!!!

היום ארנבי התרגש מאוד ,הסיבה היא שהיום ארנבי מבקר את ברוזה הסבתא שלו .ארנבי הלך לתחנת האוטובוס עם הדו כי הוא רוצה לפגוש אותה.
תנין ודינו עקבו אחריהם ונכנסו לאוטופוס איתם בלי שהם ידעו. הם הסתתרו מאחוריהם כדי שארנבי והדו לא יגלו אותם. הם הגיעו ליער ויקוס [היער שבה גרה סבתא] הענק שגדול מאוד מהיער שהם גרים! ארנבי והדו והאחוריהם תנין ודינו ירדו מהאוטובוס והלכו לבית של סבתא של ארנבי.
הם הגיעו לביתה, תנין ודינו הסתתרו מאוחרי עץ וחיכו שארנבי יצא מהבית לטייל ביער ויקוס. ברוזה הייתה נחמדה וטובת לב, היא הגישה להם עוגת גזרים אבל הדו לא רצה אז ברוזה נתנה לו בלוטים. הם סיימו לאכול ולשתות את התה המפורסם שלה בדיוק שהגיעה הערב. ארנבי שאל את ברוזה:"אני יכול לצאת לטייל ביער ויקוס ?כי אני אף פעם לא הייתי בו ואני סקרן מה יש בו" והיא הסכימה.
ארנבי יצא מהבית ואחר כך תנין ודינו תפסו אותו וארנבי צעק הצילו -ברוזה שמעה אותו. היא יצאה להציל אותו אבל היה מאוחר מדי. ברוזה אמרה להדו שחטפו את ארנבי וברחו. הם ניסו להשיג אותם אבל הם עלו לאוטובוס ונסעו, הם נעלצו לחכות לאוטובוס הבא ובינתיים תנין ודינו הגיעו ורצו לביצה כדי לאכול את ארנבי. האוטופוס הגיעה והם עלו עליו . הם הגיעו ורצו להציל את ארנבי. הם הגיעו לביצה וחפשו את ארנבי ומצאו. הוא היה בתוך כלוב ודינו שומר עליו. הם לא ידעו איך להציל אותו וחשבו שארנבי הולך להאכל עד שתנין מרוב שמחה שהוא הולך לאכול את ארנבי הוא לא יסתכל לאן הוא הולך ומעד על ענף ונפל. הוא צעק לדינו שיעזור לו לקום ודינו שמע והלך לעזור לתנין. הוא השאיר את ארנבי ללא השגחה אז הדו וברוזה שחררו אותו וברחו.
ארנבי שמח והודה להדו ולברוזה שהם יצילו אותו.
תנין שלרגליו יש גבס האשים את דינו שהוא השאיר את ארנבי בלי השגחה ודינו האשים את תנין שהוא בקש ממנו עזרה והוא היה צריך לעזוב את ארנבי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך