ארנבי פרק 22
תנין ודינו חשבו על רעיון חדש לתפוס את ארנבי. תנין חשב על רעיון שהוא לבנות מלכודת בשביל ארנבי וספר אותו אל דינו. הוא הלך אל הבית של ארנבי אם דינו לבנות את המלכודת בגלל שהוא יודע איך לבנות טוב יותר מאשר תנין.
הם הגיעו אל ביתו של ארנבי והתחילו לבנות את המלכודת. דינו אמר לתנין איך לבנות את המלכודת והם סיימו. הם חיכו עד שארנבי יצא לטייל כמו תמיד.
הם חיכו הרבה זמן אז הם בדקו למה ארנבי לא יוצא לטייל. הם בדקו וגילו שלנה אחותו של ארנבי חולה וארנבי מטפל בה בלי לצאת החוצה.
הם שמעו את אמא של ארנבי מבקשת מארנבי ללכת אל חנות התרופות של דודו במנערות הארנב ולקנות תרופות בשביל לנה. תנין ודינו חשבו שארנבי יצא מהמנערה הקדמית איפה שהמלכודת אל החנות אבל ארנבי יצא מהמנערה האחורית איפה שתנין ודינו לא בנו.
ארנבי הגיע ונכנס אל החנות. תנין ודינו תכננו לתפוס את ארנבי בעזרת המלכודת שיצא מהחנות אבל בטעות הם תפסו ארנב אחר שיצא מהחנות. הם יציאו אותו מהר לפניי שיתקשר למשטרה. הם חיכו עוד פעם שארנבי יצא מהחנות ויתפס במלכודת וקיוו שהבא שיצא שיהיה ארנבי.
הם ראו את אבא של ארנבי מגיע לבדוק אם ארנבי יסתתר אז הם התחבאו ולקחו את המלכודת בגלל שאם אבא של ארנבי יגלה שהם מתכוונים לתפוס את ילדו אז הוא יקרא לתוכי או גרוע יותר למשטרה! ארנבי יצא מהחנות אם התרופות והלך אם אביו הביתה בלי שיתפס במלכודת של תנין ודינו.
הוא שמע את אביו אומר לארנבי שאחרי שנביא את התרופות ללנה הוא יצא לטייל. תנין לא וויתר הוא בנה בעזרתו של דינו מלכודת בשביל שמוביל ליער הסנאים אם הוא ילך לטייל לשם, מלכודת בשביל שמוביל לאגם הדייגים אם הוא ירצה לטייל שם, מלכודת ליד הבית של תוכי אם הוא ירצה לבקר את תוכי ועוד.
תנין חשב שארנבי לא יתחמק ממנו אבל ארנבי פנה למקום שהוא לא חשב עליו להר שאין מלכודת שתתפוס אותו אם הוא ילך לשם.
תנין עדיין לא וויתר הוא בנה מלכודת בעזרתו של דינו שתתפוס אותו שיחזור לביתו אבל תוכי ראה את המלכודת ואת ארנבי שהולך לדרוך עליו אז הוא עצר אותו. תנין וויתר בגלל ששום מלכודת שהוא בנה אם דינו לא תפסה את ארנבי אז חזר הביתה לנוח.
עוד יום שתנין ודינו נכשלו בניסיון לתפוס את ארנבי.
תגובות (0)