מחבר סיפורים נהדרים
השכן כבר לא ירגיש בודד מעכשיו שיש לו הרבה חברים. מקוה שאהבתם את הסיפור !

ארנבי פרק 21

השכן כבר לא ירגיש בודד מעכשיו שיש לו הרבה חברים. מקוה שאהבתם את הסיפור !

ארנבי הלך לבקר את השכן. הוא ראה את השכן מטייל במנערות הארנב ונראה עצוב. ארנבי פנה עליו ושאל אותו למה הוא עצוב? השכן ענה שזה אישי והוא לא רוצה לדבר על כך. הוא הלך והשאיר את ארנבי מסוקרן. ארנבי רץ אל השכן ושכנע אותו להגיד למה הוא עצוב. השכן לקח את ארנבי אל ביתו.
השכן אמר לו שהיום יש לו יום הולדת! ארנבי שאל אותו אז למה הוא עצוב? והוא ענה בשקט שהוא חיי לבד ואין בשום יום הולדת מישהו או כמה שיגיעו וישמחו אותו. הוא אמר שהמשפחה שלו עסוקה תמיד ויש לו בקושי חברים שהם גם עסוקים.
הוא בקש מארנבי לשמור את זה בסוד כי הוא לא אוהב שמרחמים עליו כי זה גורם לו להרגיש לא נעים. ארנבי הלך אל ביתו כי שעת הארוחה הגיעה. שארנבי אכל הדו ותוכי הגיעו ושאלו אותם אם הם יודעים למה השכן נראה עצוב? משפחתו של ארנבי ענתה שהיא לא יודעת. ארנבי גם ענה כך בגלל שהשכן בקש ממנו לשמור את הסיבה בסוד.
אחרי הארוחה ארנבי הלך אל תוכי והדו לספר למה השכן עצוב בגלל שהוא לא יכל לשמור את זה יותר. הוא ספר להם הכל והם רצו לעשות מסיבת הפתעה בשבילו אבל ארנבי לא רצה בגלל שזה יגרום לשכן להרגיש לא נעים. תוכי והדו שכנעו את ארנבי שכן צריך לעשות לשכן מסיבת הפתעה.
ארנבי, תוכי והדו ספרו לכולם את זה ובקשו מהם להתגנב אל ביתו של השכן שהוא לא שם ולהכין מסיבת הפתעה בשבילו.
שהשכן יצא לטייל בערב כולם נכנסו לביתו והכינו את המסיבה. הם הביאו חטיפים ומתנות וחיכו עד שהשכן יבוא. השכן נכנס וכולם צעקו "הפתעה!" ארנבי דאג שהשכן לא יאהב את זה אבל השכן כן אהב.
ארנבי שאל את השכן אם הוא מרגיש נעים שעשו לו מסיבת הפתעה והוא ענה כן בגלל שכל יום הולדת הוא ירגיש בודד שזה לא נעים ועכשיו שהוא יודע שיש הרבה אנשים ששמחים לשמח אותו ביום הולדתו הוא ירגיש נעים. כולם הבטיחו שכל יום הולדת נעשה מסיבה בשבילו כדי שלא ירגיש עצוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך