ארנבי פרק 20
בלילה הייתה סערה ענקית ובה גשמים חזקים, ברקים ורעמים, ברד ומבולים. בסערה הכה ברק בעץ שבו גר הדו והוא נפל! אבל כולם שרדו את זה. הבית של הדו ומשפחתו נהרס אז לא היה להם איפה לגור!
אבא הציע שבזמן שבונים בית חדש על עץ אחר עליהם לגור בבית אחר והדו ידע איזה בית הם יגורו. הם יגיעו לביתו של ארנבי שנמצא במנערה ונכנסו עליה. הם שאלו את משפחתו של ארנבי עם הם יכולים לגור שם בזמן שבונים בית חדש בשבילהם והם יסכימו.
הדו ומשפחתו גרו בביתו של ארנבי באופן זמני. שעת הארוחה הגיעה ואמא של ארנבי הכינה ארוחה. אמא של הדו שאלה מה היא מכינה והיא ענתה:" מרק גזרים וסלט כרוב וגזר". משפחתו של הדו לא רצה לאכול את זה וביקשו משהו אחר אבל אמא של ארנבי לא ידעה להכין משהו שלא קשור לירקות.
אבא של ארנבי יצא לקנות בלוטים בשביל המשפחה של הדו. הוא חזר ונתן את הבלוטים להם ושעת הארוחה נגמרה.
כולם יצאו לטייל במנערות הארנב. הדו ומשפחתו היה משעמם בגלל שהם אוהבים ללכת בין עצים ולא מנערות של ארנב. הם שאלו את משפחתו של ארנבי אם יש משהו לא משעמם לעשות במנערות הארנב והם ענו שאין כל כך דברים לא משעממים במנערות הארנב.
להם היו רעיון שהוא לטייל ביער הסנאים במקום במנערות הארנב כדי שלהדו ומשפחתו לא היה משעמם. הם יצאו לטייל ביער הסנאים וזה היה מדהים בגלל שהם עברו בין כל עץ באמצעות גשרים ומדרגות וראו כל מני דברים כמו תחנת משטרת הסנאים, הקניון ועוד המון לא כמו במנערות הארנב.
הם חזרו הביתה בסוף היום והלכו לישון אבל לא היה מספיק מיטות בשביל כל משפחת הסנאים אז כמה מהם היו צריכים לישון על הספה!
הבוקר הגיעה וכולם היו כבר מותשים. משפחת הסנאים רצו לחזור לגור ביע הסנאים ומשפחת הארנבים רצו לחזור לגור בביתיהם בלי עוד משפחת. הם לא רצו לעבור עוד יום ככה.
הם היו עצובים עד שהבנאים הגיעו ואמרו שהם סיימו לבנות בית חדש ושהם יכולים לחזור הביתה! כולם באו לראות את הבית החדש וראו. הבית היה יפה ונוח לגור בו. משפחת הסנאים הותה למשפחת הארנבים שהם הסכימו לתת להם לגור בביתיהם וחזרו לגור כמו פעם.
תגובות (0)