מחבר סיפורים נהדרים
הדו הסנאי הוא הגיבור האחר שאמרתי שנפגוש אותו בפרקים הבאים בפרק הקודם.מקווה שנהנתם מהסיפור !

ארנבי פרק 2

הדו הסנאי הוא הגיבור האחר שאמרתי שנפגוש אותו בפרקים הבאים בפרק הקודם.מקווה שנהנתם מהסיפור !

פעם היה ארנב חמוד ששמו ארנבי . הוא הלך לבקר את הדו הסנאי ביער הסנאים כדי לראות מה שלמו . בדרך לשם הוא מצא מעטפה בין ענפי העץ והיה סקרן מה יש בתוך המעטפה . הוא פתח את המעטפה ומצא שם הזמנה בשבילו . כתוב שם שהוא מוזמן להופעה שתהיה בערב ליד יער הסנאים אבל חוץ מהמידע הזה הוא לא קיבל שום מידע אחר לקביי ההופעה . ארנבי שמח שהוא מוזמן להופעה אפילו שהוא לא יודע מה הולך להיות שם ועוד דברים רבים .

הוא הגיע לבית של הדו ודפק בדלת . הדו שמע ופתח את הדלת ונתן לארנבי להיכנס . ארנבי ספר לו על ההזמנה להופעה בערב שתתקיים ליד יער הסנאים . הדו חשד בקשר להזמנה ושאל את ארנבי :"למה הוזמנת להופעה , מה הולך להיות בהופעה , ממי קיבלת את ההזמנה ואם הוא ידע קודם על ההופעה" וארנבי לא ידע לענות על כל השאלות . הדו בקש מארנבי שלא יבוא להופעה הזאת אבל ארנבי לא יסכים ואמר שהוא לא ידאג מדי בקשר לזה הכל יהיה בסדר ! הערב הגיע וארנבי הלך להופעה הזאת . הדו חשד בקשר להופעה המסתורית אז למקרה חירום הוא הלך לבדוק אם ההופעה אמתית .

ארנבי חפש את המקום שבו תהיה ההופעה והוא לא מצא . אחר כך תנין ודינו תפסו את ארנבי . ארנבי אמר "אוליי תתפסו אותי בפעם אחרת אני מאחר להופעה !" תנין ודינו צחקו ואמרו שאין הופעה וגם שהם כתבו את המכתב כדי שתחפש את מקום ההופעה בערב אנחנו לתפוס אותך . ארנבי הרגיש מגוחך שהאמין לזה ושבגלל זה הוא הולך לאכל . הדו ראה את זה והלך להציל את ארנבי אבל הם גילו אותו וברחו לביצה . הדו ידע קיצור דרך קצרה יותר ממה שהם הלכו לביצה והלך בה . הוא עקב אותם ולקח את ארנבי מהידיים שלהם וברח איתו . תנין ודינו ניסו לתפוס אותם אבל הם מעדו .

ארנבי הצטער להדו שהוא לא יקשיב לו והבטיח שהוא לא יעשה את זה שוב .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך