מחבר סיפורים נהדרים
מחר אני יכתוב סיפור שבו הבית של הדו נפל והוא צריך בית חדש.... מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 19

מחר אני יכתוב סיפור שבו הבית של הדו נפל והוא צריך בית חדש.... מקווה שאהבתם את הסיפור!

בבוקר תנין התכוון לצאת עם דינו ולנסות לתפוס את ארנבי עד שהוריו ואשתו מביצות הויקוס יתקשרו. תנין ענה לטלפון ושאל למה הם יתקשרו? ואשתו ענתה לו שהם הולכים היום עם הסוכן הנדלן לראות את הבית החדש שהם רוצים לקנות אבל הילדים לא יכולים לבוא בגלל כמה חוקים. היא שאלה את תנין אם הוא רוצה להיות עם הילדים שהם רואים את הבית והוא ענה כן.
הילדים שהם תניני והאח הגדול שלו תנידור הגיעו לביתו של תנין. תנין שמח לפגוש אותם ושאל אותם אם הם רוצים לבוא איתו ואם דינו ללמוד איך תופסים טרף והם ענו כן.
קודם תנין לימד אותם שתמיד שיוצאים לתפוס טרף צריך תוכנית ואת הציוד המתאים. תנין וילדיו ניסו לחשוב אל תוכנית והצליחו. תנין, דינו וילדיו יצאו לתפוס טרף כלשהו.
תנין לימד אותם שכדי למצוא טרף צריך לחפש במקום הכי צפוי כמו מנערות הארנב שהם מתכוונים ללכת לשם. הם הגיעו למנערות הארנב וחפשו טרף. תנידור מצא ארנב ותנין אמר לו שהוא הארנב הצעיר ושהוא ניסה לתפוס אותו פעם.
תנין לימד אותם שכדי לתפוס את הטרף צריך להתגנב מאוחריו או להשתמש בתוכנית שהם חשבו עליו קודם. תנין הראה להם איך תופסים ארנבים או כל טרף באמצעות תפיסת הארנב הצעיר והצליח אבל תוכי ראה אותו וניסה להציל אותו.
תנין לימד אותם שאם מישהו מנסה להציל את הטרף צריך למצוא דרך להתחמק ממנו ואם אתא לא טוב בזה אז אתא צריך עוזר כמו דינו. תנין בקש מדינו לנסות לעצור את תוכי כדי ללמד את הילדים אבל תוכי התחמק. תוכי תפס את הארנב הצעיר והם ברחו.
תנין אמר שלפנים נכשלים אז מנסים עוד פעם. הם עמדו לנסות עוד פעם לתפוס טרף אבל ההורים ואשתו של תנין התקשרו עוד פעם. הם אמרו לו שהם סיימו לראות את הבית והחליטו לא לקנות אז בשבוע הבא הם יראו בית נוסף אז עוד פעם יתצטרך לשמור על הילדים. הם בקשו להביל את הילדים חזרה הביתה והם הסכימו.
הם הבילו את הילדים ולא הספיקו לתפוס ולאכול טרף. תנין טען שהם הוא לא היה צריך לשמור על הילדים אז הוא היה מצליח לתפוס מישהו מזמן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך