מחבר סיפורים נהדרים
אם חשבתם שלתנין אין ילדים אז טעיתם: מחר יכתוב סיפור עליהם! מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 18

אם חשבתם שלתנין אין ילדים אז טעיתם: מחר יכתוב סיפור עליהם! מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום יש יום הולדת לתוכי! תוכי הזמין הרבה חברים למסיבתו שנמצא בבית שלו על העץ. הוא הזמין את ארנבי ומשפחתו, הדו ומשפחתו, הארנב הצעיר ומשפחתו, השכן ועוד…. היה כל כך הרבה עד שלבית שלו לא היה מספיק מקום אז הוא העביר את המסיבה לחצר איפה שיש הרבה מקום. הוא הכין את המסיבה במהירות וסיים 10 דקות לפניי שהמסיבה התחילה.
כולם הגיעו והתחילו את המסיבה. הם הביאו מתנות לתוכי הגיבור והטוב. לפניי שהם המשיכו תוכי בדק אם באמת כל מי שהוא הזמין הגיע.
הוא בדק וגילה שאחיו לא הגיע! תוכי הופתע וחשב שמהשו קרה לו או שהמכתב של ההזמנה לא הגיע אליו ועוד…. הוא בקש מארנבי לבדוק למה אחיו לא הגיע ונתן לו את כתובותו.
ארנבי הגיע מהר אל הבית של האח של תוכי וצלצל בפעמון לייד דלתו וחיכה עד שהוא יפתח את הדלת. האח של תוכי פתח את הדלת ושאל את ארנבי מה הוא רוצה? ארנבי ענה לו שהוא בא לגלות למה הוא לא הגיע למסיבה והוא צעק אוי לא! והסביר שהוא רצה להגיע אבל הוא לא ידע איזה מתנה לתת לתוכי!
ארנבי הבין אותו כי גם הוא לא ידע אבל הוא מצא מתנה לפיי התכונתיו והאופי של תוכי. האח אמר שהוא הרבה זמן לא ראה את תוכי והוא בקושי זוכר את האופי והתכונות שלו. ארנבי הזכיר לאח של תוכי את האופי והתכונות של תוכי כדי שיוכל למצוא מתנה מושלמת.
לו היה רעיון למתנה והכין אותו מיד. הוא סיים ורץ למסיבה של תוכי אם ארנבי. הוא הגיע וכולם התחילו את המסיבה. האח של תוכי נתן לתוכי את המתנה שהוא הכין בעצמו ותוכי אהב!
כולם חגגו את היום ההולדת של תוכי והיו שמחים. תוכי שם את המתנה של אחיו במקום שהוא כל יום יראה כדי שיזכור אותו תמיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך