ארנבי פרק 16
ארנבי ולנה אחותו הגדולה יצאו לטייל. הם טיילו בכל היער, קודם הם היו בנחל תולקול, אחר כך יער הסנאים וקדומה.
הם הלכו לייד הביצה ולא יתקרבו אליה ממש בגלל שאין לה ריח טוב וגם ששם גרים תנין ודינו. תנין ודינו יצאו לחפש טרף והם ראו את ארנבי ואחותו. הם רצו לתפוס את ארנבי עד שהם ראו את אחותו והם רצו לאכול אותה כי היא יותר גדולה והיא גם צעירה אז הבשר שלה טעים.
דינו תפס לנה ותנין תפס את ארנבי. תנין חבר את ארנבי לעץ באמצעות חבל והם תכננו לאכול אותו אחרי שהם יאכלו את לנה. הם הלכו אם לנה וישארו את ארנבי לבד.
ארנבי ניסה להשתחרר אבל הוא לא יצליח כי החבל היה חזק מדי. הוא חשש שהוא לא יספיק להציל את לנה עד שחברו הארנב הצעיר בא ושחרר אותו. ארנבי ספר את הכל לארנב הצעיר והם רצו להציל את לנה מהמלטעות של תנין ודינו.
הם ראו את לנה במטבח והיא שמורה על ידי תנין ודינו! ארנבי אמר לארנב הצעיר לבקש מתוכי עזרה. בינתיים ארנבי ביקש מלנה לנסות להכב אותם מבלי שתנין ידע. תנין בקש מדינו להתחיל לבשל את הטרף וארנבי דאג שחברו לא יספיק אבל תוכי והארנב הצעיר הגיעו.
הם נכנסו ונלחמו בתנין ובדינו. אחר כך ארנבי נכנס לשחרר את לנה. לנה אמרה שהכלוב נעול וצריך מפתח. היא אמרה שהמפתח נמצא מתחת לשטיח וארנבי השיג אותו ושחרר את לנה. תנין ראה את זה ותפס את לנה אבל ארנבי לא וויתר וניסה להציל אותה. הארנב הצעיר עזר לו ושניהם הצילו את לנה. כולם ברחו מהבית של תנין והצליחו להתחמק מהטורפים.
לנה אמרה תודה למי שהציל אותה והכול היה בסדר.
תגובות (2)
אהבתי מאוד יפה
תודה