מחבר סיפורים נהדרים
כתבתי בשורה ה-13 בפסקה החמישית בסוגריים "[לא יותר מדי כדי שישארו דגים באגם]" בגלל שאם הם תפסו הרבה מאוד דגים אז כל האוכלסייה של הדגים הגיעה/כמעט הגיעה ל-0! מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 15

כתבתי בשורה ה-13 בפסקה החמישית בסוגריים "[לא יותר מדי כדי שישארו דגים באגם]" בגלל שאם הם תפסו הרבה מאוד דגים אז כל האוכלסייה של הדגים הגיעה/כמעט הגיעה ל-0! מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא יום שבת וכל יום שבת בשעה 9:00 ארנבי יוצא לדוג עם אבא באגם הדייגים. ארנבי הוציא את החכה מהמרדף ואבא שם את הסירה על האוטו. הם נכנסו על האוטו ונסעו לאגם הדייגים.
הם הגיעו לאגם הדייגים ושם אבא הוציא את הסירה וארנבי לקח את החכה. הם התחילו לשוט וארנבי שאל את אבא אם הוא יכול לדוג ואבא ענה כן.
ארנבי דג אבל לא יצליח לתפוס שום דג במשך שעתיים. אבא גם ניסה אבל גם הוא לא יצליח לתפוס דג. הם חשבו למה הם לא מצליחים לתפוס דגים וגילו שהדגים לא נמשכים אל החכה. הם חשבו על דרך שהדגים נמשכו אל החכה.
ארנבי נזכר שבטלוויזיה הוא צפה בדג שמושך דגים באמצעות אור ונהיה לו רעיון. הרעיון הוא נחבר נורה אל החכה והדגים נמשכו אליו. הוא סיפר את הרעיון הזה לאבא והוא אהב אותו ואמר שנעשה אותו עכשיו.
הם חזרו הביתה ולקחו נורה קטנה למדי אל האגם. הם חברו אותו אל החכה והתחילו לדוג. הרעיון של ארנבי היה כל כך טוב עד שהם תפסו הרבה דגים [לא יותר מדי כדי שישארו דגים באגם] ואחד מהם הוא היה דג ממש גדול!
כל המשפחה של ארנבי אכלו את הארוחה שדגו ארנבי ואביו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך