מחבר סיפורים נהדרים
סתם כדי שתדעו: פרק 50 זה הפרק האחרון של העונה והעונה השנייה יהיה עם קצת יותר פלפל [יותר דמיות, מקומות חדשים, יותר עקשן ועוד..] מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 11

סתם כדי שתדעו: פרק 50 זה הפרק האחרון של העונה והעונה השנייה יהיה עם קצת יותר פלפל [יותר דמיות, מקומות חדשים, יותר עקשן ועוד..] מקווה שאהבתם את הסיפור!

היה עוד יום שארנבי נתפס ע"י תנין והוצל ע"י תוכי והדו. לתנין זה כבר נמאס, בא לו לצעוק " אני לא מצליח לתפוס ולאכול את ארנבי!" לדינו היה רעיון שהוא לתפוס קודם את תוכי ואת הדו ואחר כך את ארנבי כך שארנבי נתפס לא יהיה מישהו שיציל אותו. הוא סיפר את הרעיון הזה לתנין והוא הסכים. הם הלכו לתפוס את תוכי ואת הדו.
הדו ישב על הענב אבל דינו טפס על העץ ותפס אותו. תוכי עף נמוך ותנין הפחיד אותו, הוא יתנגש בעץ בטעות ויתעלף. תנין תפס את תוכי ואחר כך שניהם תפסו את ארנבי.
ארנבי חיכה לתוכי ולהדו, הוא לא ידע שתנין ודינו תפסו ושמו אותם בכלוב. דינו כמעט סיים להכין את המרק הארנבים ותנין מצא את סכין לחיתוך הארנבים שלו. ארנבי דאג כי תנין ודינו עומדים לאכול וגם שתוכי והדו לא מגיעים.
אחר כך השכן עבר ליד הביצה ושמע את ארנבי. הוא רץ לשם ומצא את תוכי ואת הדו בכלוב. השכן מצא את המפתח ורצה לשחרר את תוכי ואת הדו אבל הם בקשו לשחרר קודם את ארנבי כי זה נותן יותר סיכוי לארנבי להמלט. השכן שחרר במהירות את ארנבי והוא ברח משם מהר.
השכן עמד לשחרר את תוכי וגם את הדו אבל תנין ודינו הגיעו. השכן נתן את המפתח לתוכי ולחץ על הדלת כדי שהם לא יכלו להיכנס. תוכי והדו שחררו וברחו מהר והשכן הפסיק ללחוץ על הדלת וברח מהר לפניי שיתפסו אותו.
תנין היה עצוב וחשב שהוא היה צריך לתפוס את כל השכנים שלו, את כל משפחתו במנערות הארנב, את כל חבריו במנערות הארנב וביער הסנאים ואת כל מי שיכול להציל את ארנבי חוץ מי תוכי והדו. אבל לא הצליח לחשוב איך לתפוס את כולם.
אמא של ארנבי הודה לשכן שהציל את ארנבי ונתנה לו עוגת גזרים המפורסם שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך