אקראי 1

14/04/2015 581 צפיות אין תגובות

לא, לא קוראים לי אליזבת גרייס. זה שם כיסוי כי השם האמיתי שלי מגוחך. זה לא משנה. קיצר, בזמן האחרון החיים שלי היו בלגן מוזר של רגשות וחשבתי שאם אני אחלוק את זה עם אנשים אני ארגיש יותר טוב. אז כל מה שקרה התחיל כשפגשתי מישהו שנקרא לו וולדמורט (לשם הנקודה). אז בתחילת השנה (שנת הלימודים יענו ספטמבר 2014) התחלתי לשים לב שאיזה ילד מוזר בוהה בי כל הזמן. אני בכיתה ט אבל ניסיתי לברר וגיליתי שהוא ביוד אז הלכתי לידיד שלי מיוד לברר והוא אמר לי את השם של הילד שאותו אני לא אזכיר. בקיצור איכשהו קרה שהתחלנו לדבר ובסוף נהיינו חברים ממש טובים. אז הצטרפה לחבורה ילדה שאני אקרא לה אמילי. (כל השמות פה בדויים כן?) באותו זמן שמתי לב שהידי היודניק שנקרא לו אליס (אני אסביר בתגובות אם תרצו לדעת מאיפה כל הכינויים XD) מסתכל על וולדמורט עקום. אחרי שבועות של מאמץ ובירורים הוא סיפר לי שוולדמורט ניסה לאנוס את אמילי והם נפרדו אבל משום מה אמילי חזרה אליו. אני לא הבנתי למה אבל נשכתי את הלשון והמשכתי לדבר איתו כאילו לא קרה כלום. בשלב מסוים פלטתי לאמילי בטעות שאליס סיפר לי אבל היא לקחה את זה סבבה ונהיינו חברות ממש צמודוץ. דברים התחילו להתדרדר בין אמילי לוולדמורט, הוא סינן אותה בווצאפ, פגע בה, התנהג אליה לא יפה..ובסופו של דבר הוא הרביץ לה והם נפרדו עוד פעם. מאז הכל הלך רע. היא החריכה אותי לבחור צד, בחרתי בצד שלה והתנהגתי אליו (אני ושאר החברים שלי, קבוצה שמנתה חמישה ילדים תחת השמות: אליזבת, אליס, אמילי, מר יא' שאיתו בכלל יש לי חתיכת היסטוריה, תבקשו ואני אספר בנפרד, ואמבה שהיא ילדה מח' שהקשר שלה לעניין הוא מסובך) באכזריות, התעלמתי במכוון, סיננתי ואמרתי מילים קשות כשהוא ניסה להבין מה הוא עשה (הוא לא ידע שאמילי סיפרה לנו). בקיצור הוא ניסה המון. הוא שיקר שהוא התנשק עם אמבה (חולני), ניסה לצוטט לחבורה…בקיצור התאמץ לפלג אותנו אבל הסתדרנו…עד שקר מה שקרה. לפני כמה ימים אמילי התקשרה אלי ואמרה לי שהם התנשקו ושהיא רוצה לחזור אליו. עכשיו אני תקועה בסיוט שבו אני מאולצת לחזור לדבר עם אדם שהתאכזרתי אליו (רגשות אשם, בגלל העובדה שלא באמת רציתי לעשות את זה) ועכשיו חבורת האנשים שסוף סוף הצלחתי לקרוא לה בית אחרי שנים שהייתי לבד, מתחילה להתפרק כי אנשים לא רוצים להיות איתו וזה באשמתי. אני כבר לא יודעת אם לכעוס, לשמוח, להיות עצובה או פשוט לדפוק את הראש בקיר ולהתעלף….בבקשה תעזרו לי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך