תשובה גורלית
נעמדתי מול המראה וגופי היה נראה רחב יותר מתמיד, קצה שמלתי האדומה הייתה מלוכלכת בשוקולד שאכלתי לפני כמה שעות וקופסה לבנה הייתה בידי.
בתוך הקופסה הלבנה היה הדבר האחד המפריד ביני לבין הדבר שהולך לשנות את חיי. בתוך הקופסא יש מכשיר לבדיקת הריון.
פתחתי את הקופסא והתחלתי לחשוב על היום ההוא בבית הספר, שהנער הזה פנה אלי בנעימות, הוא היה כזה יפה, פשוט לא האמנתי שמישהוא כמוהו ידבר איתי בכלל. אבל זה קרה. וזה הלך רחוק מדי. כמה שעות לאחר שנפגשנו מצאתי את עצמי ביחד איתו, במיטה שבחדרו המרווח. לא התנגדתי לזה אבל גם ממש לא רציתי את זה.
עכשיו כשאני חושבת על זו הייתה טעות גדולה מאוד. לא הייתי צריכה להיות איתו, לא משנה כמה יפה הוא, לא משנה כמה מקובל הוא וכמה זה יכול לגרום קנאה לכל הבנות בשכבה שלי .
שני קווים זה תשובה חיובית, קו אחד בלבד זה שלילי.
כל גופי רעד, אני יכולה לראות את התשובה לשאלה שתשנה את חיי, אבל אני מרחיקה את המכשיר כדי שאני לא אראה.
אולי בגלל שאני מפחדת, אולי בגלל שאני פשוט לא יכולה להתמודד. אם זה יהיה תשובה חיובית? אני לא יכולה להיות בהריון בגיל 16! הכול יתפרק אם זה יקרה. אמא ואבא שלי לא יבינו אותי. הם יכעסו עלי כל כך..
והנער הזה, שאם אני יהיה בהריון בחיים לא ייקח אחריות על הילד הזה. לא משנה כמה טוב לב הוא. הוא לא טיפש, הוא ישכח כל קשר שהיה ביננו אי פעם. ומה אם כל חברי לשכבה? כל הבית ספר שלי? אני בחיים לא אוכל להישאר עוד בבית ספר ללא שיצחקו עלי כל היום.
אסור לי להיות בהריון. אני לא יכולה להיות בהריון.
לקחתי את המכשיר עד שהיה ממש מול עיני. ואז התשובה נגלתה מול עיני.
שני קווים.
אני בהריון.
תגובות (5)
אני אישית לא מתה על כאלה סיפורים, אבל הכתיבה טובה =)
אני פשוט (באופן אישי! רק באופו אישי!) לא אוהבת סיפורים על נערות שנכנסות להריון… זה פשוט… לא יודעת. אני לא אוהבת את זה.
אבל כל שאר הדברים, זה יצא מצויין! סיפור מעולה כמו תמיד…
כל הסיפור כולו היה בסדר, וגם הכתיבה טובה.
אבל הסוף קצת ביאס אותי, אולי כי הוא היה מובן מאליו וברור כשמש.
לא יודעת למה…
הסוף היה ברור מידי, ולא מפתיע.
אני מסכימה עם שירושית123 ,הסוף לא מפתיע בכלל לא ….
מוזר לי אישית לקרוא דבר כזה..
כשדווקא אתה כותב אותו 0.0
אבל..לא נורא..
כתבת את זה יפה, אבל הסוף של זה ממש צפוי….
חח שתבין שעמדתי והכנתי עכשיו אוכל בערך שעה וחצי אבל כשראיתי שהעלת ברחתי ואמרתי שאני הולכת לשרותיים ^^
כן….אני מוזרה
הסיפור יפה. הכתיבה ויפה ומעניינת.
הסוך היה דיי צפוי אבל לא נורא XD