מלאך ספיר
מעניין איזה דמויות יהיו...

תחרות! תחרות על דמות! מי שעושה את הדמות הכי קרובה אלי מנצח!!!

מלאך ספיר 14/04/2014 695 צפיות 13 תגובות
מעניין איזה דמויות יהיו...

טוב אני רוצה לראות מי כאן מדמיין איך אני נראת ומי אני בנפשי וכדומה!!! אני חושבת שזה יהיה ממש מעניין! ואני אתן שלושה רמזים.
קודם כל תעשו את ה:
שם בלי שם משפחה:
גיל:
תיאור ( איך אתם חושבים שאני ):
אופי ( איך שאתם חושבים ) :
רקע, עבר ( לא חייב אבל יהיה מעניין יותר עם תעשו רקע ):
יש כמה תחרויות על כמה דברים לא רק על מנצח אחד, יהיו כמה מנצחים ואני מקווה שיהיו הרבה דמויות!
הרמזים:
רמז ראשון: הדמויות שנתתי לכן לפעמים מרמזות עלי.
רמז שני: קוראים לי ניקול
רמז שלישי: תקראו את הסיפורים שכתבתי ותנחשו את הגיל ;)
יהיו כמה מנצחים אבל המנצח הכי טוב יהיה זה שיעשה את הדמות הכי קרובה אלי!!! אתם תנצחו.


תגובות (13)

אני עושה משו. תשמרי לי מועמדות.

14/04/2014 08:23

בשמחה!!!

14/04/2014 08:26

בס"ד
קודם כל- לא קראתי את הסיפורים שלך. טיפה עברתי על שניים. אני מתעלמת ממה שקראתי ומנחשת בלי קשר לכלום.
וזה ממש רעיון חמוד. טוב…קריאה מהנה!

ניקול.
שש עשרה וחצי.
שיער ג'ינג'י בהיר-בלונדיני גלי, קוקו ארוך, עיניים ירוקות, גובה ומשקל ממוצעים, עדשות בעיניים, פנים חמודות, עיניים קורצות.
אוהבת לארגן דברים, חכמה, אוהבת מסיבות וכיף, אחראית, נאמנה, אוהבת את המשפחה שלה, מוזיקה, למרות שקצת מזייפת, ואוהבת לרקוד, לשחות, לעשות התעמלות. תמיד רצתה ללמוד לתפור אבל בחיים לא הלך לה. לפעמים אין לה מה לומר אז היא מאלתרת משהו לא ברור שיוצא מוזר עד מצחיק, אבל היא לא מוכנה שיצחקו עליה. מוציאה אנשים ממבוכות, אוהבת להצטלם אבל שונאת שיוצאות תמונות לא טובות. רוצה להתחתן. יש לה כלב חום קטן שקוראים לו ז'קי, אוהבת לדבר, לעמוד על במה, לעשות תסרוקות. שונאת פיצה, אוהבת טוסטים וביגל אמריקאי, אוהבת אייס וניל, קוקה קולה, שונאת מיץ תפוחים, אבוקדו, אננס ופטרוזיליה. לפעמים היא חושבת שהיא שמנה, למרות שהמשקל שלה בסדר גמור, אפילו נוטה לנמוך. יש לה הרבה נמשים, אוהבת לקרוא אבל אין לה סבלנות לקרוא ספר עד הסוף. היפראקטיבית.
רקע: נולדה בתל אביב. אבא ישראלי, אמא צרפתיה. גרה תקופה מסוימת בירושלים, ועכשיו היא גרה ב'מצפה נטופה' בצפון. בית די גדול, אח אחד תינוק – מני, בן שנה וחצי. יש בבית שלוש כלבים וחתול. 2 קומות. שתי מכוניות. אמא אחות בטיפת חלב ומיילדת, אבא מהנדס.
חולמת להיות טייסת.

עד כאן…

14/04/2014 08:44

    או מיי גד!!! חלק מהדברים נכונים אבל אני אוהבת אבוקדו,לא אננס. ואין לי כלב…
    שלך, אולי ינצח אבל כנראה שכן כי אין כאן אפילו שום דמות חוץ משלך

    14/04/2014 08:51

שם: ניקומילי
גיל: 10 וחצי
מראה: שיער בלונדיני ארוך, עיניים כחולות, רזה ונמוכה.
אופי: נחמדה לכולם, תמימה מאוד, תמימה מאוד מאוד.

14/04/2014 08:49

    חחח… את צודקת ב: עניים כחולות רזה אבל לא כל כך נמוכה. נחמדה? כן. ותמימה.

    14/04/2014 08:52

וחכמה מאוד גם, כשרונית, אם אני מנחשת נכון את הגיל, טובה בלהבין אנשים ולייעץ להם, יכולה בקלות להיות פסיכולוגית.
מראה: [תיקון] שיער חום, עיניים כחולות, רזה וגבוהה.

14/04/2014 08:54

רקע: את גרה בפתח תקווה.
אחד מההורים שלך היה צרפתי, אני מהמרת על אמא שלך, ואבא שלך רוסי, יש לך קצת מבטא.
אבל היא מתה[?] ונותרת עם אבא שלך.
התחלת לאהוב את הכתיבה, הדמיון היה המפלט שלך, הפכת לילדה לא כל כך שמחה.
יש לך חתול.

14/04/2014 09:00

ניקול ואם אני מכירה אותך!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב זה גבי!

14/04/2014 15:50

    ואני יודעת עלייך הכל אז שששש

    14/04/2014 15:51

מי ניצח?

21/04/2014 16:59

בס"ד
מי באמת ניצח?

24/04/2014 11:53

טוב לדעתי אף אחד כי יש רק שתי דמויות אבל את ורייצל עשיתן דמויות שדומות אלי

30/04/2014 15:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך