Dana
מה אתם אומרים ? רציתי קצת לכתוב על הנושא הזה , וכשהסכלתי על הדור של היום הבנתי כמה דברים . כדי שלא יצאו עלי אני ישר אומרת שלא כולם כאלה ואני גם לא מתכוונת להכליל , אבל אל תגידו שאני לא צודקת במספר דברים עם הדור של היום :)

שקר יפהפה .

Dana 02/09/2014 749 צפיות 2 תגובות
מה אתם אומרים ? רציתי קצת לכתוב על הנושא הזה , וכשהסכלתי על הדור של היום הבנתי כמה דברים . כדי שלא יצאו עלי אני ישר אומרת שלא כולם כאלה ואני גם לא מתכוונת להכליל , אבל אל תגידו שאני לא צודקת במספר דברים עם הדור של היום :)

האם ידעתם כי מערכות יחסים זה שקר אחד גדול ?
נכון הוא אומר לך "אני אוהב אותך" ואת מאמינה לו , אבל אם נחשוב על זה אף אחד לא אמר
שהוא באמת מתכוון לזה . ונכון שאת עונה לו בחזרה "אני אוהבת אותך" אבל אף אחד לא אמר
שאת מאמינה למה שאת אומרת .
אנשים נופלים להאשלייה הזאת שנקראת אהבה , חושבים שלהתאהב ולהיות חלק ממה שנקרא
אהבה זה כיף אבל זה שקר , שקר יפייפה . בסוף תמיד אחד הצדדים נפגע ברגע שמשקרים לו ,
בוגדים בו , מדברים מאחורי הגב או סתם עושים את זה מתוך רצון להתשעשע עם הלב של האחר.
אני לעולם לא יבין מה אנשים מוצאים במושג הזה אהבה , לא רק שאני לא מאמינה בה אלא אני
גם לא מרגישה אותה ואם הייתי יכולה למחוק רגשות זה היה אחד הרגשות שהייתי יכולה למחוק ,
רק חבל שהעולם לא מתקדם כמו שהייתי רוצה שהוא מתקדם .
איך אנשים יכולים להאמין בכזאת מהירות למילים "אני אוהב/ת אותך" ? הם לא , הם כול כך שמחיםלשמוע את המילים האלה שהם פשוט לא מתייחסים למה שיש לעולם לומר , שגם מאחורי המיליםהאלו עומדים שקרים ושלדים בארון שלעולם לא תרצו לגלות . אי אפשר פשוט לבוא ולומר בפנים את מה שאתם חושבים אחד על השני כי אנשים מפחדים על איך שהסתכלו עליהם עכשיו .
אני יודעת שלא כולם כאלה ואני גם לא רוצה להכליל אבל הרוב מחפשים בחורה או גבר שנראים
טוב ואפילו לא מתסכלים על האישיות שלהם , כמה שיותר ויותר אנשים כאלה ככה הביטחון יורד לכול אחד .
נגיד ומישהו מתחיל איתך באמצע שום מקום , איך את יכולה לדעת מי הוא ומה הוא רוצה ממך בלי להכיר אותו ? איך את יכולה להאמין למילים שיוצאות לו מהפה בלי לדעת מי עומד לפניך והאם מסתתר מאחוריו מלאך או שטן ?
ווהפך , אם בחורה מתכוונת לנצל גבר ולשבור לו את הלב , זה מצחיק . כי לב לא יכול להישבר , אם הלב היה נשבר הייתם מתים .
עד כמה שאני עובדת על הנאום הזה בראש המילים חוזרות בראשי כמו תקליטור שבור "אהבה לא קיימת ..אהבה לא קיימת .." במשך שנים אני שומעת את המילים האלו ועד כמה שהייתי רוצה להדחיק את הרגשות שלי ונעול אותם בכלוב אני לא יצליח , כי יהיה תאדם שיצליח לפרוץ את הכלוב .
אחרי שחפרתי לכם על האישיות ועל חוסר האמונה שלי באנשים , את מבינים עד כמה השריטה שלי עמוקה . מה שכדי שלא יקרה לכם .
ואלו הם השקרים היפייפים בעולם האהבה .


תגובות (2)

זה פשוט כל כך נכוןן
כתבת יפה
התוכן יפה
המילים יפות
פשוט ממש חמוד!
קיבלת חמש :))

02/09/2014 19:50

שריטה? אפשר לדעת למה? גם לי א היתה את החוויה הכי נהדרת עם אהבה אבל – למה שריטה?

מיס ריק.
תכתבי לי באימייל?
[email protected]

02/09/2014 21:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך