רכבת ההרים של הנישואין – פרק 2
פרק 2- אביטל, את בהיריון?
לינור ואביטל התקדמו לעבר הסלון. גל שישב ממולן , הוא הביט על אביטל בדאגה. לינור מרפקה בזרועה כדי שתספר לו שהיא בהיריון.
" גל , יש לי דבר מה לספר לך , לינור תוכלי להשאיר אותנו לבד? אני רוצה לדבר עם גל בלבד! תודה, מה שאני רוצה לומר הוא שאני , יותר נכון אנחנו מצפים לילד ראשון. יהיה לנו תינוק!" קראה אביטל בהתרגשות.
גל הפנה אליה את מבטו בהשתאות. הוא היה בטוח שהוא לא שמע טוב.
" מה, אביטל את בהיריון? וואה, תני לי לעכל שנייה. יהיה לנו ילד ראשון! אני מה זה מתרגש! אני רוצה ללכת איתך לבדיקת אולטרסאונד!" קרא גל בהתרגשות. הוא מחה את דמעה שירדה מן עיניו.
" הייתי הראשונה כשנודע לי שאביטל היא בהיריון. נכון שזה מרגש? רגע, אני אפתח את הדלת. ואז אני אסביר לך איך אני יודעת שהיא בהיריון. " סיכמה לינור בעידוד והלכה לפתוח את הדלת לסבסטיאן ולאשתו אמילי רוחאס וילדם בן החמשה חודשיים שקוראים לו ולנטינו.
" שלום! איזה יופי שבאתם לכאן! מה העניינים? וואו, איזה ילד יפהפה , אני מתרגשת. איזה חמוד הוא, מה אני רואה שהוא ממש מזכיר אותך סבסטיאן." אמרה אביטל בהתרגשות.
" כן! תגיד שלום , מי זאת? מתוק שלי! סבסטיאן , בבקשה! אל תושיב אותו. הראש שלו עדין והוא רעב. איפה יש חדר פנוי בשביל שאוכל להאכיל את ולטינו הקטנטן. בוא, חמוד. אל תבכה. סבסטיאן , אתה יכול להביא את הבקבוק שלו?
תודה." קראה אמילי בחום ונשקה לו במצחו. סבסטיאן הביא לה את הבקבוק . היא סגרה את הדלת אחריה והאכילה אותו.
" סבסטיאן, יש לנו בשורה משמחת! אתה לא תאמין? כן! אביטל בהיריון. יהיה לנו תינוק בעזרת השם." אמר גל בשמחה וכרך את ידיו סביב כתפה ונשק לה בחום.
סבסטיאן החזיר להם את מלוא חיוכו, הוא הביט בשניהם בהתרגשות. הוא לא ידע מה לומר.
" וואו, קודם כול.. באמת , מכל הלב. מזל טוב לכם. ושבעזרת השם שאביטל תילד תינוק שלם ובריא. ראיתם את ולנטינו? ובכן במהלך ההיריון אמרו לאשתי שהיא צריכה לעשות הפלה בהקדם האפשרי. אבל בסוף היא ילדה אותו מוקדם מידי." אמר סבסטיאן באריכות.
" וואו, הבן שלכם הוא מתוק. ובכן רק אתה יודע מבין החבורה שאביטל בהיריון. ובכן , מה כבר כמעט אחת עשרה וחצי." בדיוק אז , אמילי סיימה להאכיל את ולנטינו הקטן. הוא היה רדום וישן, אמילי שמה אותו בעגלה וחגרה אותו בחגורת הבטיחות.
" טוב, נגיד לכם להתראות ולילה טוב. אמילי, אנחנו כבר צריכים ללכת . מאוחר כבר , מזל טוב על ההיריון ושאביטל תשתדל לשמור על עצמה." מיהר סבסטיאן להיפרד מאביטל ומגל.
" להתראות. שמחנו לראות אתכם. אנחנו ניפגש בהזדמנות. אנחנו נהיה בקשר במשך השבוע. רק רציתי ליידע אתכם שאביטל ואני עובדים ביחד בחנות המוזיקה. ואם יהיה לנו זמן פנוי , אני לא יכול להבטיח כי יש הרבה לחץ והמון לקוחות באים לקנות מאיתנו דיסקים. בסדר?" הודיע גל כדרך אגב.
" טוב. שוב תודה על הכול. ולהתראות." קרא סבסטיאן בשמה של אמילי. אביטל סגרה אחריהם את הדלת ונעלה אותו במפתח. לאחר מכן האחיות של גל פינו את הכלים מהשולחן. צחורית הדיחה את ערמת הכלים שהצטברו בכיור.
אביטל וגל חזרו ליחידת הדיור שלהם .
תגובות (0)