הסיפור אמיתי לגמרי ולקוח מתוך חיי האישיים,השמות בדויים.

סערת האיימים של ג'וי

15/08/2016 630 צפיות אין תגובות
הסיפור אמיתי לגמרי ולקוח מתוך חיי האישיים,השמות בדויים.

10/3/2016
זה היה יום חמים ונעים, אני ואלון קבענו להיפגש- זו הייתה הפעם הראשונה שלנו.

זה קרה כמעט חודש אחרי שאני והחבר הראשון שלי איליה, שכבנו בפעם הראשונה.. ידעתי שהפגישה שלי עם אלון תוביל לסקס ובגדול זו הייתה המטרה העיקרית שלנו.. נתתי לזה לקרות.

התכוננתי בהתאם לפגישה באותו יום, למרות שהייתי חולה ובמצב על הפנים כבר כמה ימים קודם לכן.. גילחתי את רגליי שיהיו חלקות למשעי וכך גם איבר מיני ושאר האזורים,לבשתי שמלה שהוא אהב לראות אותי לבושה בה,מרחתי קרם גוף,זלפתי על עצמי מעט בושם יוקרתי,הוספתי קצת איפור וזהו,הייתי מוכנה לצאת.

קבענו להיפגש בבית שלו- מה שקצת הלחיץ אותי,בכל זאת פעם ראשונה.. אלון התגלה כבחור שונה לגמרי מהתמונות שהחליף איתי.. זה ממש עצבן אותי,אבל הוא היה חתיך ונאה בצורה מיוחדת..

אלון בחור נאה בן 17, בעל שיער שחור ועיינים חומות,1.75 , (קצת יותר גבוה ממני) עם חיוך כובש שסחף אותי.. אלון גרם לי להרגיש מיוחדת.. הכרנו דרך האפליקציה סיקרט,דיברנו במשך שנתיים ובזמן הזה האפליקציה נמחקה לאלתר. השיחות שלנו תמיד הובילו לריב מכיוון שאלון היה סטוציונר ואני תמיד שמרנית וילדה טובה.. עם כוונה להישאר בתולה עד החתונה- מה שכבר לעולם לא יקרה .

ברגע שאני ואיליה שכבנו המחסום שלי נפרץ והרשתי לעצמי פעם אחת לשכב עם מישהו שאין לי אליו רגשות.. בתאוריה זה היה נחמד וממש אהבתי את הרעיון,מעשית? זה היה נורא.. זה הסיפור שלי:

אלון ניצב מולי ברחוב שלו,סקר אותי מכף רגל ועד ראש,הוא חייך ונשך את שפתיו.. ואז הסתובב והחל ללכת,עקבתי אחריו.

נכנסנו לבית שלו,מולי ניצב גרם מדרגות וספרייה בינונית- ספרים זה טוב
עלינו במדרגות והגענו לחדר שהכיל סלון ומטבח,אלון מזג לי כוס מים גדולה כפי שביקשתי ממנו לעשות כשאגיע אליו, היה חם בחוץ ולקח לי שלוש שעות למצוא את הקו לרחוב שלו ולהגיע אליו.

עלינו גרם נוסף של מדרגות והגענו אל מסדרון שבקצהו נמצא החדר של אלון ומקלחת, ובקצהו האחר חדר נוסף,שהיה פעם של אלון,מסתבר.

הפגישה שלנו הייתה במסווה של לדבר ולראות סרט אבל שנינו ידענו שזה לא נכון,שנינו רצינו סקס.

כשנכנסנו ביקשתי ממנו להטעין את הפלאפון שלי,הוא עשה זאת,והדליק את הטלוויזיה,בוחר סרט אקשן מעפן ומזמין אותי להרגיש בנוח ולשכב לידו במיטה..בהתחלה לא הרגשתי בנוח לשכב ליד מישהו שרק פגשתי ולתת לו לחבק אותי ככה במיטה אבל עם הדקות שחלפו נפתחתי…

המגע שלו היה נעים,ריח הבושם שלו היה קלוש,כמעט נעלם אבל הריח הפנט אותי.

לאחר כשלוש דקות של צפייה בטלויזיה כשזרועו כרוכה סביבי,אלון עצר את הסרט והביט בי. "תקשיבי, בגדול חרא סרט,בואי נדבר" אמר. היה לי קשה לפתח שיחה,מבטו המסוקרן נח על רגליי החשופות וטיפס במעלה גופי..

"יש לי פטיש לרגליים.. הרגליים שלך מחרמנות אותי" הסמקתי קצת וזעתי באי נוחות כשראיתי שמבטו הרעב נח על ירכי, הווידוי הזה גרם לי להרגיש טוב, גרם לי להרגיש שווה. "מה הפטיש שלך? מה את אוהבת בסקס?" שאל מסוקרן.. עניתי לו שאני אוהבת את זה טיפה חזק..

תוך כדי שאנחנו מדברים ודולים מידע אחת על השני,אלון הציץ בשעון והסביר שעוד מעט הוא יהיה חייב לצאת לעבודה .

התחלנו לדבר על תמונות העירום שהחלפנו, משום שתמונות הפנים שלו היו מזויפות שאלתי על תמונות העירום.
מסתבר שגם אלו היו מזויפות .. התעצבנתי כלכך..! אלון שאל אם אני רוצה לראות את הזין שלו,סירבתי והתכוננתי לעזוב את ביתו כשהוא עצר אותי.

"מה את עושה? נו בואי,אני מצטער." החיוך הכובש שלו הכריע והוא ניצח. נשארתי. כשדיברנו על הדברים והתרככתי קצת,נזכרתי שהוא אוהב נעים בגב עם הציפורניים,אז הצעתי לו שאעשה לו קיצי.. הוא הוריד את החולצה ואני נשכתי את שפתיי..
מראה כתפיו הרחבות והבטן החטובה והקשה שלו בהחלט הדליק אותי.
במהלך הקיצי אלון כמעט נרדם תחת מגעי..

"אני כל כך רוצה לנשק אותך עכשיו,אני יכול?" פניו היו סנטימטרים ספורים מפני ויכלתי להרגיש את נשימתו עליי. סירבתי,היה בזה משהו אינטימי ששמור לאהובי,לבחור אחר שהלב שלי עדיין אצלו..

"תקשיב,זה לא רעיון טוב.." נעלתי בחזרה את כפכפיי וניתקתי את הפלאפון מהמטען,מתכוננת לצאת משם ולחזור הביתה.
הוא הביט בי מבולבל. "אני לא מבין בשביל מה באת לכאן.
למה טרחת לבוא לפה? רק בשביל לשבת ולדבר? בואי נזרום."

ראשי פעם והרגשתי שגופי רותח,ידעתי שהכי טוב בשבילי עכשיו זה לחזור הביתה .. ובכל זאת,עשיתי טעות ובחרתי להישאר.

"נו,בואי" כשהפלאפון שלי עוד בידי,אלון משך אותי אל המיטה ורכן מעליי .. הוא החל לנשק אותי בכל מקום,נשיקות קטנות ומדליקות.. תחילה בבטן,בין שדיי ובמעלה הצוואר אל קו הלסת שלי.. ממש קרוב ליד שפתיי,על הלחי..

גנחתי בשקט כשכף ידו הגדולה החלה לשפשף את איבר מיני הרטוב מעל לתחתוני התחרה הלבנים שלגופי,זה הרגיש כלכך טוב ומצד שני כלכך טעות.. כף ידו האחרת חפנה את ישבני ולשה אותו לאיטה..שפתיו של אלוןאלון רפרפו בעדינות על שפתיי..

כשהחל למשוך מעלה את השמלה שלי הבחנתי בסיטואציה: אני והוא שם במיטה,הוא חופן לי את התחת ועוד רגע אהיה ערומה מולו כשהחדר כולו מואר.. בתור בחורה לא הכי רזה שיש לא יכולתי להרשות לעצמי להיראות ככה איתו באקט כזה… אלון אמר שמבחינתו אני מושלמת אבל התעקשתי שיכבה את האורות…

הוא קם מהמיטה וכיבה את הטלוויזיה, סגר את התריס,כיבה את האור בחדר,ובשניה אחרונה ביקשתי שיסגור גם את הדלת של החדר. "לגמרי חשוך הא.." מלמל לעצמו. באור הקלוש שעוד נשאר ראיתי אותו עומד מול המיטה ומוריד את המכנס הרופף שהיה לגופו.

הזין הקשה שלו כבר עמד מוכן לפעולה.. לא הבנתי מתי הוא הספיק להתקשות כלכך וממה בדיוק.
הוא רכן מעליי ונישק את שפתיי,מנסה להגיע תוך כדי אל שדיי בכדי ללוש אותם..

עצרתי לרגע להוריד את העליונית והחזיה,שלגופי רק השמלה ותחתוניי מזמן כבר זרוקים בפינת החדר. אלון הרים את השמלה והחל למצוץ את פיטמותי הקשות ולנשוך אותן מעט,מכאיב לי וגורם לי להאנח בלי שליטה …הוא שלח יד ועיסה את הדגדגן שלי. "תני לי לרדת לך" גנח באוזניי

הוא תחב אצבע אחת לתוכי ונתן לי לטעום את עצמי..מצצתי את האצבע שלו עם כל המיצים שלי ונשכתי שפתיים…
למרות שהתקלחתי ממש לפני שיצאתי מביתי לא הסכמתי לו, היה חם בחוץ והייתי בטוחה שעדיף לא לתת לו להתעסק עם האיזור הזה.

הוא ניגש אל הארון שלו כדי להביא קונדום ואז התמקם בין רגליי,חודר אליי בעדינות מכאיבה,הרגשתי אותו גדול ומתוח בתוכי,כמעט קורע אותי.. גנחתי בקול,אלון נדלק בשניה והתחיל לדפוק אותי בקצב ממש מהיר.

"שימי את הרגליים שלך על הגב שלי" אמר.. כרכתי את רגליי סביבו,מה שהפך את החדירה לממש עמוקה ואינטימית,התנוחה הייתה רכושנית.. פניו נחו ממש מעל פני,שפתיו ריחפו סנטימטרים אחדים משפתיי והתגרו בי.

גנחתי בקולי קולות בגלל שהכאיב לי.. "כןן.. תגנחי בשבילי" הרשתי לעצמי לגנוח ממש חזק מכיוון שלא היה איש בביתו. "אתה מכאיב לי.." גנחתי. "את רוצה לאט.?" הוא האט את הקצב לשניה והגביר חזרה,מתעלם מגניחות הכאב שלי. לאחר כמה דקות של זיון רצחני אלון יצא ממני והסיר את הקונדום,"בואי תמצצי לי קצת" זאת היתה הפעם השניה בחיי שירדתי לגבר ולא ידעתי כלכך מה לעשות..הוא כל בזמן ביקש שאעשה זאת מהר יותר ועמוק יותר.. הוא ידע על רפלקס ההקאה שלי ובאותו יום גם לא הרגשתי טוב אז לא הסתכנתי.

הוא המשיך לזיין אותי עד שלבסוף גמר בפי,לבקשתי. טעמו היה איום ונורא וכמעט הקאתי… הוא יצא לרגע כדי להאכיל את החתולות שלו בקומה למטה ואני ניצלתי את הזמן כדי ללבוש שוב בגדיי ולהסתלק משם,שתיתי את כוס המים שלי עד הסוף,הכנסתי לפי מסטיק וסידרתי את שיערי הארוך והגלי מול המראה במקלחת.

אלון חזר כשלגופו רק תחתונים ושאל אותי מה אני עושה,הסברתי לו שאני הולכת והוא נזכר שהוא חייב לעוף לעבודה,בזריזות הוא סילק אותי מביתו כשבגרם המדרגות האחרון המוביל לכניסה של הבית כמעט נפלתי כשפיספסתי מדרגה. לא היה יותר משפיל מזה. יש לציין שגם לא גמרתי והוא היה ברוטלי.. זה הסיפור שלי.

הסתלקתי משם בבושת פנים,מזועזעזת ממה שחוויתי באותו רגע, עליתי לאוטובוס בהבעת זומבי על פני ואי יכולת להשאיר את ירכיי סגורות מרוב כאב. כשחזרתי הביתה השעה הייתה כמעט שבע ואני זוכרת את הבעה של אמי כשראתה את פניי. היא ידעה שאני לא בסדר,שהנפש העדינה שלי נהרסה ותומתי חוללה. בכיתי המון אבל מהר מאד התעשתתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך