L.A למתחילים(סיפור משותף שלי ושל אביוש<3) I פרק 2(אבייה כתבה<3)
~נקודת המבט של רוז~
התעוררתי לקול צלצול האייפון שלי , דין שלח חי הודעה ואמר שקיבלו אותו לתפקיד שעשה עליו אודישן .
-קיבלו אותי לתפקיד , אני מתחיל מחר בשש בבוקר , תאחלי לי הצלחה- כתב לי, אני ודין ידידים טובים כבר מהגן , אנחנו מספרים הכול אחד לשני .
-בהצלחה , שמחה בשבילך – שלחתי לו , חיברתי את האייפון למטען וקמתי מהמיטה באי חשק .
נכנסתי לחדר הרחצה הפרטי שלי , שטפתי פנים וצחצחתי שיניים , את שיערי השטני אספתי לקוקו מתוח וגבוה , התאפרתי עדין , וחזרתי אל החדר כדי להתלבש לבית הספר .
פתחתי את הארון והוצאתי את הבגדים שרציתי והתלבשתי , שמתי טייץ פסים שחור לבן , מחוך עם כתפיות שחור , ונעלי עקב שחורות גבוהות , שמתי תכשיטים והשפרצתי בושם על צווארי .
לקחתי את האייפון מהמטען , ויצאתי מהחדר ירדתי אל הקומה התחתונה , אימא במטבח טיגנה פנקייקים , אין לי אבא הוא מת בתאונת דרכים לפני המון שנים , נשארנו רק אני ואימא .
״רעבה ? , הכנתי פנקייקים ״ אמרה אימא והניחה לי על הצלחת ערמת פנקייקים חמים ושפכה מעל סירופ מייפל מתוק ודביק .
״אני יכולה את הרכב היום ?״ שאלתי את אימא ונגסתי ביס גדול הפנקייק החמים .
״בטח , המפתחות על המיקרוגל״ אמרה בחיוך ויצאה מהמטבח .
סיימתי לאכול שלושה פנקייקים עבים וטעימים ויצאתי במהירות מהבית עם מפתחות הרכב .
נכנסתי אל הרכב ונסעתי לכיוון בית הספר , בLA הכול סובב סביב הכסף , התהילה , ההצלחה , את צריכה להתאים את עצמך לסביבה .
ללבוש בגדי מותגים , ולהיות מעודכנים בהכול כולל הכול .
החנתי את הרכב בחניון הגדול המלא רכבי יוקרה של שאר התלמידים , ונכנסתי אל בניין בית הספר הגדול .
ישר שנכנסתי ג׳ולי החברה הכי טובה שלי קפצה עלי וחיבקה אותי .
״את גם הולכת לאודישנים היום ?״ שאלה אותי , היום ויקטוריה סיקרט מחפשת פנים חדשות לקו ההלבשה התחתונה שלה , ורוב הבנות שחושבות את עצמן יפות הולכות להירשם לאודישן.
״אני לא יודעת , את הולכת ?״ שאלתי אותה בחיוך , ״כן , ואת באה איתי ונבחנת גם ״ אמרה בהחלטיות .
״טוב בסדר״ נאנחתי , ״באיזה שעה האודישן הזה ?״ שאלתי את ג׳ולי .
״ב11 וחצי , מה שאומר שמבריזים מספורט״ אמרה מרוצה .
״שיהיה״ מלמלתי ונכנסנו לכיתה בדיוק בצלצול .
נכנסנו לבניין בו מתקיים האודישן , היו שמה המון בנות יפות , צעירות , אפילו שנראו קצת יותר מבוגרות , היו כמה מחייכות , כאלה שבוכוצ כי לא קיבלו אותם וכול זה .
״מתי אנחנו ?״ שאלתי את ג׳ולי והתיישבנו על הספלים במסדרון ההומה בנות .
״רשמתי אותנו ל11 ועשרה ״ אמרה ובדקה בשעון שלה , ״עוד שתי דקות״ אמרה בחיוך .
כעבור רגע נפתחה הדלת של החדר בו מתקיים האודישן , ויצאה משם בחורה עם דף ביד .
״רוז טיירי ״ הקריאה בקול .
״זאת אני ״ אמרתי ונכנסתי אחריה אל החדר .
ישבו מאחורי שולחן שני בחורות וגבר אחד , הסטייליסטית באה אלי ונתנה לי סט תחרה שחור ורוד למדוד להם .
נכנסתי לחדר קטן בצד , התלבשתי במהירות , החזרתי את העקבים ויצאתי אליהם .
אחת מהבחורות התלהבה , השנייה פחות וגם הגבר הראה סימני התלהבות , הסטייליסטית התלהבה גם היא .
״תלכי כמו על מסלול״ אמרה לי .
הלכתי לקצה החדר , נעמדתי ישר , והתחלתי ללכת כמו דוגמנית שהולכת על מסלול עד שהגעתי אליהם .
״היא הכי טובה שראינו עד עכשיו״ אמרה הבחורה שהכי פחות התלהבה ממני , הופתעתי קצת שזה מה שהיא אמרה אחרי הכול היא לא התלהבה מאיך שאני נראת .
״את צודקת ״ אמר לה הגבר שהמשיך לבחון את העמידה הישרה שלי מכף רגל ועד ראש .
״יש בחוץ עוד מלא בנות ״ אמרה זאת שהתלהבה מהמראה שלי בהתחלה .
״ אז בואי נעשה ככה , נתקשר אלייך ונודיע לך אם התקבלת ״ אמרה לאחר רגע הסטייליסטית .
הנהנתי בחיוך ישר ולבן ונכנסתי לחדר שהייתי בו קודם והחזרתי את הבגדים שלבשתי .
״נתקשר אלייך״ אמר הגבר כשיצאתי מהחדר .
״אוקיי תודה״ אמרתי בחיוך ויצאתי אל מחוץ החדר אל הבנות ומבטהם הבוחנות אותי וכול תזוזה שלי .
תגובות (4)
תמשיייכו!!
♥ לאב יו! (את שניכם! XD)
חחחחח ממש השקעתי אז תראו סימני התלהבות חחחחחח ❤❤
זה ממש יפה! תמשיכו!!
תודה רבה לכם!(:
אני ממשיך היום!XD
~N.K~