תמיד אותו חלום
אז הכל התחיל בחלום להיות מפורסמת, בעלת הצלחה גדולה, שכולם יודעים איך קוראים לי, מי אני, מהם החלומות שלי, ובעיקר לדעת עליי..כי אני אלמה סול.
לשם היכרות, לי קוראים אלמה סול, אני בת 21, ויש לי את כל מה שחלמתי עליו.
גדלתי לבית דתי, עם הורים מהממים, ושתי אחים, אחד גדול בן 32, ואחד קטן ממני בן 19.
גדלתי עם חלום, להיות חברה בלהקה מפורסמת כלשהי, להיות שחקנית, להיות רקדנית ידועה.
היה לי קצת מכל דבר, ידעתי לרקוד, לשיר, ולשחק..
אבל הייתה לי בעיה, הייתי ביישנית, פחדתי לנסות את מזלי, פחדתי וחששתי עד מוות מקהל.
עד שכבר החלום שלי הפך לא רלוונטי בעיניי, כי מזווית הראייה שלי, ראיתי את החלום הזה כפנטזיה, כעולם דימיוני לא בעל הישג.
סיימתי את התיכון שלי בהצלחה, 12 שנות לימוד למופת, בגרות מלאה, והתחלתי שירות לאומי.
במהלך השירות, ירדתי במשקל המון, כי רציתי להיות חטובה ורזה לקראת בואו של הקיץ, וכולם ידעו מה יש לי בקיץ..
הקיץ הזה, היה מיוחד בשבילי, אתם בטח תוהים למה, או..אז אני אגיד לכם..הקיץ שלי תוכנן שנה מראש, טיול בלתי נשכח, פעם ראשונה שאני טסה לחו"ל.. למקום שאני חולמת עליו מילדות,, טסה למדינת הטלנובלות, ארגנטינה!
הגיע הקיץ, ואני ועוד חברה אחת בלבד, נפרדנו לשלום מהמשרדים, מהאנשים החמים, מהחברים, מהמשפחה, ואמרנו אדיואס לישראל, ואולהה לבואנוס איירס!
התחלנו את הטיול שלנו, היינו מאושרות עד מעל הגג, לא חושבות על כלום, עושות חיים משוגעים ומנצלות כל שנייה ושנייה.
השבוע האחרון לטיול, ואני וחברה שלי מטיילות בכיף בבאנוס איירס, בירת ארגנטינה.
אותו יום מוזר וחשוב, טיילנו בפארק מלא ירוק, מלא צבע, ומלא ריח של טבע.. השלווה שליוות אותי ברעים אילו הייתה ההרגשה הכי טובה שחווית כל חיי, טיילנו לנו בכיף, צחקנו, קנינו גלידה..
ופתאום, משום מקום, ראיתי ילד בסביבות גיל 10-11, צועק על איזה מבוגרת אחת, מקלל אותה..
כשראיתי את המעשה הנורא הזה, רצתי לכיוונם, תפסתי אותו מהחולצה, וצעקתי!
אתה לא מתבייש???, ככה לקלל, ולהרים את הקול על מבוגרת ממך?
איפה ההורים שלך? הילד נלחץ מהתגובה שלי, ואמר סליחה.. זה רק משחק..והלך.
הרגעתי את המבוגרת, ובקשתי סליחה בשם הילד,אני וחברה שלי עזרנו לה עם השקיות, היא חיבקה ונישקה אותנו, ובעיקר הודתה לנו.
חיבקנו אותה לשלום, ולפתע אני שומעת שמופנית לעברי שאלה מוזרה, סליחה? את שחקנית?
מאדם מסתורי בגובה1.90.
עניתי לו: אממ.. לא, את האמת שאני לא שחקנית.
הוא ענה לי: אני צריך יופי כמו שלך, וסגנון דיבור כמו שלך לסדרה שלי.
עניתי לו: סליחה אדוני, אני תיירת פה, אני בטיול שעומד להגמר, ואני לא מבינה במשחק בכלל.
הייתי בהלם, בשוק שבכלל מפנים אליי שאלה כזאת.
ואז הוא ענה לי: היית במבחן! את יודעת לשחק, התגובה שלך למבוגרת ולילד, זה היה האודישן שלך, אותך אני רוצה לסדרה שלי!
הסתכלתי על חברה שלי, וחיפשתי מצלמות באזור, אולי מצלמים אותי, וצוחקים עליי.
פתאום יצא לי צוות שלם מהעצים, אנשים שישבו בספסלים קמו, אנשים שסתם עברו נעצרו ומחאו כפיים..
לא הבנתי מה קורה, הם הקימו הפקה שלמה..אודישנים סמויים.
זימנו אותי כבר באותו יום לפגישה, להציע לי הצעה מגרה במיוחד.
אמרתי לחברה שלי, נראה לך?? מה הולך פה??.
חברה שלי ענתה לי:
אחותי, מחשבה יוצרת מציאות, חלמת חלום, והחלום שלך הפעם מציאותי, ראלי..יש לך החלטה חשובה עכשיו..
תחליטי אם זה תמיד ישאר אותו חלום, או שעכשיו שההזדמנות הגיעה, את לא שלמה איתה..
תמיד חלמת על זה, זה החלום שלך, אני יודעת!
הייתי לחוצה, הזעתי כאילו רצתי ריצת 2,000.
אז הלכתי לפגישה הזאת בערב, זימנו למשרדים מפוארים, הרגשתי שאני במלון, הכניסו אותי למשרד מפואר, עם ריח, שאני לא אשכח בחיים את הריח הזה, ריח של נקי, ריח של חדש, ריח של.. תקופה/חיים חדשים.
ישב איתי המלהק ששמו ניקולס דה מרקו, ניקו ישב איתי והסביר לי את כל מה שלא הבנתי, הסביר לי שהסדרה החדשה שעולה, היא בעלת תקציב גדול מאוד, ואני..אלמה סול, הולכת להיות השחקנית הראשית בה.
טוב, הבנתי שאני צריכה להחליט מהר, לחשוב רציני על ההמשך..ולדעת שזה החלום, והחלום הזה משנה את חיי מן הקצה אל הקצה..
ניקולס נתן לי זמן לחשוב על זה ..הוא נתן לי יום!
נפרדנו לשלום, חזרתי למלון, וכל הלילה לא נרדמתי, חשבתי מה עליי לעשות.
למחרת בבוקר כבר הגעתי להחלטה אחרי שעות בלי שינה, התקשרתי להורים שלי לישראל, וסיפרתי להם, הם היו בשוק, ואת האמת שהם לא הסכימו לי, הם התגעגעו נורא אחי שלושה חודשי טיל שעשיתי..הם לא ראו אותי מלא זמן, וחיכו לרגע שאני אחזור לארץ.
אמרתי להם, שגם אם אני אחתום שאני משתתפת בסדרה, זה לא שאני מתחילה לצלם עכשיו, זה רק בעוד כמה חודשים..
בשיחה הזאת שיכנעתי אותם, וגם אותי..שהגיע זמני לפרוץ אל העולם שלי, העולם שעליו חלמתי מגיל ס.
עולם שהייתי מדמיינת יום ביומו, שאני חלק מעולם הזוהר, חלק מההשקות, חלק מהמסיבות, חלק מ..
אז כן..החלטתי שאלמה סול.. לא תהיה יותר אנונימית..מגיע לה להיות או לפחות לנסות להיות..מפורסמת!
תגובות (0)