רעיונות חדשים.. (כאילו אין לי מספיק .. חח)
יש לי כמה רעיונות לסיפורים שיכולים להיות מענייינים.. אז הנה:
1#
יצור צעיר – פאנפיק לסדרה המוצלחת זאב צעיר, מספר על בנו של סקוט מק'קול, ג'ונתן, שהוא למעשה הסוניק יצור חזק שמעורבב יחד עם נגיצונה ואלפא אמיתי, הוא היחיד מסוגו בעולם וזה מה שהופך אותו למיוחד. אביו, סקוט, בנה מחוז לאנשי זאב ששם מלמדים על התרבות של אנשי הזאב, איך ללמוד את הכוח ולשלוט בו ולבסוף להצטיין אפילו. אך המועצה, להקת אלפות שנועדה להגן על המחוז מפריצות של ציידים וכו' מסתירה מג'ונתן משהו.. משהו חשוב. ביינתים יצור חדש בשם אומיקרון משתלט על אנשי זאב והורג אותם. הזן כולו סומך על ג'ונתן שיציל אותם. אך האם אפשר באמת להביס אותו?
2#
דם ערפדים- ארץ מונרטן מחולקת לשניי מחוזות, מחוז בלאדין שבו מתגוררים הערפדים 'העשירים' ששולטים בכול הארץ, הם מלאים בשפע של מזון ודם, הם חזקים בצורה יוצאת דופן. ובמחוז השני, מחוז ורנירין מתגוררים הערפדים 'העניים' שתלויים במחוז בלאדין. הם מקבלים אספקת דם רק פעם בשנה, טיפה אחת לכול ערפד ונשארים מתים מרעב עד שיגיע השתייה בעוד שנה. אך יום אחד, מחוז ורנירין מצליחים לברוח מהארץ מונרטן והם מתחילים לתקוף בני אדם. ועכשיו מחוז בלאדין צריכים לשלוח את הערפדים הטובים ביותר שיחסלו את כול הערפדים ממחוז ורנירין כדי למנוע מלחמה עם בני האדם.
3#
ג'ורדן- ג'ורדן מתגורר בעולם שרוצה לחסל אותו, יצור בשם "קיסר האש" רוצה אותו מסיבה מיוחדת, ודורש מכול אזרחיו ששולטים בכוח האש למצוא אותו ולהביא אותו עליו. "קיסר הקרח" רוצה אותו מאותה סיבה לא ברורה ושולח את הלוחמים הטובים ביותר בשבילו, אבל ג'ורדן לא זוכר שום דבר מעברו, הוא נאבק בזיכרונותיו תוך כדי מאבק עם אזרחיו של שליט האש ושליט הקרח.
4#
לוס- "באור השמש תיוולד האחת, שיכולה להרוס את מלכותך אדוני, הרוג אותה ותבטיח לעצמך את כול הממלכה לנצח." הנבואה הזו רודפת את נורמן, מלך הממלכה מנרגוס. הוא שולח את חיליו כדי לחסל כול תינוקת אשר נולדת כדי להבטיח את מלכותו, אך איכשהו נולדה תינוקת, ששמה לוס (אור בספרדית אם אני לא טועה) והיא הנערה מהנבואה. היא נשלחת יחד עם 2 נערים ועוד נערה כדי להביס את המלכות הנוראית של נורמן ולא תפסיק עד שתצליח.
5#
החרב בתוך הסלע – מספר את סיפורו של ארתור, המלך אשר נועד לשלוף את החרב "האקסליבר" מתוך האבן ולשלוט על אנגליה. מרלין, הוא מכשף וגם חברו הטוב ביותר של ארתור, הוא קוסם והוא מסייע לארתור במסע שלו.. מכשף אפל מנסה להביס אותו והוא יעשה הכול כדי להביס אותו.. האם ארתור יצליח?
תגובות (16)
כולם נשמעים ממש טוב אבל ג'ורדן נשמע לי הכי מקורי… אז הייתי מעדיפה שתתחיל אותו^^
תודה רבה :)
דם ערפדים נשצע הכי מעניין.. כל הרעיונות ממש טובים
תודה :)
הכל נשמע נחמד אבל לא משך אותי יותר מידי… למרות שיצור צעיר נשמע הכי טוב! אבל אחרי טפרים אמיתיים!
חח תודה.. תצפי להמוןן הפתעות ברגע שהסדרה תחזור מהפגרה!..
יצור צעירררר
זאב צעיר פור אבר אנד נבר עד הקבר ומעבר ~פשוט תתעלמו ממני~
פשוט יצור צעיר. אני דורשת יצור צעיר ~שוב, פשוט להתעלם~
סבבה תודה :)
איזה מעצבן אתה!!!
אני? מה אני עשיתי?
אתה מגיב לספר שלי בצורה מעצבנת.
לא קורא יותר ת'ספרים שלך!
אוקיי ביי
דם ערפדים, כי יש כבר סיפור שנקרא חמשת הרסיסים על מישהי בשם לוס, די דומה…
אההה נכוןן וואי. למרות שהעלילה לא דומה לספר..
אז מה שנשאר לי לבחור זה או דם הערפדים או יצור צעיר
או את ג'ורדן! הוא נשמע הכי טוב בעיניי.
לאאאאא!!!!!! החרב בתוך הסלע!!!!!!! אם אתה יכול לכתוב שתיי סדרות ביחד אז תכתוב החרב בתוך הסלע ויצור צעיררררר…..
נ.ב: החרב בתוך האבן זה פאנפיק לסידרה מרלין?