סמ"ר גלעד שליט
צפיתי בגלעד שליט המקסים כשברך את האנשים הטובים שעזרו לו לשוב לביתו לשוב למשפחתו לשוב הביתה. גלעד נראה על המירקע כמעט כמו התמונות שהיו מריצים בתקשורת בהיותו שבוי בתוך הבור החשוך והעמוק.
לבי החסיר פעימה לצפות בגלעד הבחור היפהפה, אשר גם הצליח להוסיף כמה קילוגרמים למשקלו , גלעד אשר משתף פעולה עם צה"ל, גלעד אשר עובר טיפולים כאלה ואחרים כדי להיטיב את מצבו, גלעד שליט אוהבת אותך ולעולם אוהב.♥♥♥♥♥
אביבה שליט האמא שרק את בנה שהפך לילד של כולנו רצתה להפוך לבנה הפרטי ראיתי אותה עם חיוך מקסים בפניה ורוקדת כן רוקדת האמא המדהימה בערב של אמירת תודה לכל אלה שטרחו ועמלו, לכל אלה שאת עבודתם , חייהם הפרטים זנחו, וכל כולם התמסרו למשימה אחת משימה ענקית מעין כמותה להשיב את גלעד הביתה.
אביבי חזרה לעבודה לחצי משרה וזה אומר שאת השיגרה היא מחפשת , זה אומר שאת הפרטיות היא מבקשת, אביבה יקירתי נשיקה שולחת לך מעמק לבי, היית גבורה אמיתית, לא נשברת, החלטת להיחשף דבר שהיה כה קשה עבורך אך הבנת שלשמור על הפרטיות במיצפה הילה אין שום אפשרות שתזכי לחבק את גלעד.
נעם האב שאין שני לו, נסע בכל רחבי תבל נפגש עם אישים שונים ביקש מכולם אנא עיזרו לבני לשוב הביתה, אנא אפשרו למשפחתי ולי להשתקם ולחבק את גלעד שכל הפשע שלו הוא כי התגייס לצה"ל, כן הוא התנדב ליחידה מובחרת ורצה להגן על כל המדינה אך דרכו כשלה והוא נחטף , הוא נישבה ובבור עמוק חשוך וקודר שהה 1949 יום.
יואל אחיו ובת זוגו הנפלאים עמלו יחדיו בימים חמים ולוהטים ובימי קור וגשמים עמלו ורק ניסו להפנות את דעת הקהל את דעת העולם בכך כי האח גלעד נרקב ומתי ישוחרר?
הדס האחות המתוקה חיילת בצה"ל התבקשה לא להיחשף והיא כיבדה את הבקשה.
הסבתא יעל והסבא צבי – מורידהבפניכם את הכובע, אנשים אמיצים, מלח הארץ, שכלתם את היקר לכם מכל את יואל בנכם תאומו של נועם יבדל"א ומה ביקשתם לחבק את הנכבד האהוב לחבק את גלעד המקסים בטרם ינמק אי שם בין שוביו וכן רציתם לחבקו ולאמצו ישר לחיקכם.
הסבא צבי ידעת לכעוס על ראש הממשלה וידעת גם להודות לו מעמק ליבך כי צלחה דרכו עם אומץ רוח בלתי רגיל להשיב את גלעד הביתה = כל הכבוד אדוני מר שליט. מאחלת לך ולרעייתך עוד המון שנות בריאות טובה ולהתמוגג יחד עם הנכד ששב הביתה לאחר 1949 יום וכבר לאחר 60 יום לערך מאז שחרורו נראה גלעד שונה לגמרי , נראה גלעד מחייך ומודה נראה גלעד כי השיבה הביתה התגשמה ועל כך הוא מודה.
תודה רבה לכולכם משפחת שליט המדהימה הלוואי מעתה והלאה רק אשר, רק אהבה רק נחת יהי מנת חלקכם מעתה ועד עולם. ♥♥♥♥
תגובות (0)