בקי
בהצלחה מור תמשיכי בדרך שסללת לעצמך כי זו דרך המלך ♥♥♥♥

סיפור שמופנה ליוצרת mor0

בקי 11/02/2015 827 צפיות 33 תגובות
בהצלחה מור תמשיכי בדרך שסללת לעצמך כי זו דרך המלך ♥♥♥♥

ערב טוב לך מור היקרה ♥♥

היה לי הכבוד להכיר אותך דרך הכתיבה המאד רהוטה והתגובות שאת מגיבה לסיפורים שלי ולבטח גם לסיפורים של יוצרות ויוצרות אחרים.

אהבתי לקרוא את ההתנסחות שלך כאשר אינך מקבלת כמובן מאליו מה שכל אחד ואחת כותבים אלא מוכנה להתעמת ולנסח את תגובתך.

אינני יודעת בת כמה את ובאיזה כתה את לומדת אך אני כן יכולה לומר שיש לך עתיד יפה בחייך הבוגרים. מקווה שאת תלמידה טובה , שנונה ולבטח גם בת נפלאה להורים ♥♥♥

רציתי להוסיף עוד נקודה חשובה הלימודים לאורך י"ב כתות, תעודת הבגרות והמקצוע שאת רוצה ללמוד באוניברסיטה או באחת המכללות או בסמינר (תלוי מה מושך אותך) יעברו עלייך מאד בנעימים כי "יש לך את זה" מאחלת לך המון המון בהצלחה.


תגובות (33)

חח עוד לא התחלתי לקרוא אבל אני מודה שהופתיע. קודם כול מעובדה שאת קוראת לי יוצרת חח אני חושבת שזה תואר גדול מידי למה שאני באמת! אולי כותבת.. אבל יוצרת, חח אני מתחילה להסמיק מה אני ניראת לך? אבן גבירול? חח קצת הגזמת, ושנית סיפור שלם רק בשבילי?, יש לי צבע עור כהה אז לא יכולים לראות עלי סומק אבל אם הייתי באירה אז וודאי היו רואים איך אני כמו עגבניה, חח. עכשיו אקרא

11/02/2015 18:40

חחחחחחח בקי יקרה יקרה יקרה!, אין לך מושג אין לך מושג!, עכשיו קראתי את מה שכתבת וצחקתי באמת עד דמעות! פשוט חחח. זה לא שחלילה אני מזעלזלת בך ו ברצונך הטוב, אבל אין לך מושג קלוש עד כמה את טועה! ממש מאה שמונים מעלות, מי מה שאני באמת, פשוט ההפך המוחלט המוחלט מי מה שאת מתארת אותי, יש מי באתר הזה שמכיר אותי יותר שבוודאי גם יצחק כשיקרא את זה. זה רק מראה לנו בקי היקרה עד כמה הדברים לא כמו שהם ניראים חחחח. התלמידה הכי טובה בבית ספר? את אומרת.., אוניברסיטה? את באמת חשבת ככה?!, מכבדת את הורי?, התלמידה הכי טובה בתיכון? חחח אין לך מושג בקי יקרה שלי אין לך מושג. זה לא שזה אשמתך, וזה מחמי לי שמהתגובות שלי אליך את יכלת לצייר לך דמות מושלמת כול כך וטובה כול כך. אבל לצערי טעית יקרה שלי אני ההפך המוחלט הגמור לכול מה שאמרת!, סיפור הצלחה את אומרת? חחחחחחח אין לך מושג, אולי יום אחד אם תרצי אספר לך אם זה מסקרן אותך מי אני באמת. חחח. אני לא מדביישת במה שאני ובמי שאני אבל אני חושבת שזה עניין פרטי, אז אם את באמת בסקרנית לדעת מי אני, אז אשמח לספר לך באופן פרטי ולו רק כדי שתלמדי שאנשים הם ממש לא! כמו שהם ניראים. ממש לא!!!!!

11/02/2015 18:54

עד עכשיו אני צוחקת כבר אולי חמש דקות, זה כול כך מצחיק אבל גם כול כך כואב שאין לך מושג.., אבל עדיף לצחוק מאשר לפכות, ואני כבר בכיתי יותר מידי בחיי. זה פשוט לא נגמר הצחוק המאולה בבכי הזה אין לך שום מושג!!!!!!!

11/02/2015 18:57

חחחחח מור אני לא מתיימרת להכיר אותך טוב אבל ממה שאני כן מכירה….X'D.
מוזר שזה הרושם שיצרת, האם רושם של אדם מסויים תלוי באדם המקבל את הרושם?
כי זה לא הרושם שיצרת אצלי.
האמת שזה באמת כואב…לא יכולה להסביר למה, אבל משהו שעומד באוויר ואפשר להבין.

11/02/2015 20:25

    תודה אנדרי ובאמת מעניין.. באמת מעניין האם הרושם שאנו יוצרים תלוי גם במקבל הרושם חח, כנירא שכן.. לפחות רואים את זה לפי הסיפור הזה חחח, מצערת הלכתי לשון קמתי ועדיין אני קצת נקפת צחוק שאני קוראת עד כמה טעית בהבחנה שלך אותי בקי, זה לא אשמתך כמובן אבל זה כול כך.. רחוק שזה כול כך מצחיק ועצוב

    11/02/2015 21:26

אוקי מור היקרה לוקחת 180 מעלות ולא מצליחה לראות נערה כל כך שונה ממה שאני חשבתי לעצמי. בואי אומר לך משהו אין צורך לפרט עדיף שזה ישאר אנונימי , זו הזכות הנפלאה שנותן לנו אתר זה , לא להיקרא בשום האמיתי אלא אם רוצים ולא למסור פרטים אישיים ואני דוגלת בכך.

באם את עדיין נערה צעירה ולומדת ובאם משהו ולו פסיק קטנטן הצלחתי להזיז בלבך (מקווה מאד מאד) אז תנסי טיפה להשתפר (מור אני כותבת כאן כמו על גחלים לוחשות כי אין לי מושג מי את ואם אכן את תלמידה או לאו!!!) אך אמשיך ואם את נערה בבית הספר העממי או בתיכון תנסי ולו בשבילי (זה הכי קל מאחר ואיננו מכירות זו את זו) תנסי טיפה להשתפר אולי תגיעי למסקנה כי להגיע לבית הספר עם שיעורים, עם כל המחברות והספרים כלומר מוכנה !!! זה עושה נהדר על הלב.

אני מבקשת ממך שתמשיכי לכתוב כי את כותבת מאד יפה, מאד מעניין, יש לך תאורייה משלך כיצד לפתח את הנושאים וזה מצליח לך ברמות.

נשבעת לך מור שיש לי הרגשה או נקרא לזה חוש שתצליחי בחיים הבוגרים למרות מה שאת כותבת, ההתנסחות שלך מדהימה תקחי אותה איתך ותמשיכי הלאה.

באם טעיתי לחלוטין ואת אולי כבר לא בבית הספר אולי את בוגרת יותר אז זהו שגם כך תמשיכי לכתוב ולהרשים את החברות והחברים שלך. "יוצר ו-יוצרת" לא מדובר רק על ביאליק שטרניחובסקי משכבר הימים אפילו לא לסופר המהמם עמוס עוז או הסופר גרוסמן , יוצרת זה לעניות דעתי אדם שמצליח להביע את מה שהוא רוצה באמצעות ה"מלים" באמצעות "הכתב" ואת אחת מאלו.

בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

11/02/2015 20:30

    בקי יקירתי, בקשר ליוצרת תודה מי קרב לב אקח לתשומת ליבי, אבל גם אני יודעת שאני ממש אפילו לא קורבה לגדולים האלה כלומר לא לכולם כי יש כאלה שיש לי דווקה דעות מסויימות עליהם באופן אישי בלי שום קשר לכתיבתם, לכן אמרתי אבן גבירול כי אותו אני מעריכה באמת וגם רחל המשוררת הייתה נהדרת לדעתי, אבל זה לא העניין. תקשיבי את רוצה קצת להכיר אותי יותר.. את רוצה למצוא איזה שהו מודל השווה בייני לבין משהו אחר שאת מכירה?. אז יש לי המלצה. תכירי את הספר "חלומות שנפצתי" של הכתובת האמיתית באמת! ivroy היא נערה הקטנה ממני בגיל שהצליחה לכתוב השתקפות מטורפת ומעיינת על חיי, האומנם היא לא ידעה זאת עד שקראתי וסיפרתי לה אבל עכשיו היא יודעת. אגב היא כתבה את הסיפור באשרתה של חברה שלה שכנירא היה לה סוג של קונספט דומה לחיי שלי בחייה שלה, ורק על ידי זה היא כבר הצליחה באולי אפילו ניסיות לכתוב כאילו היא הדמות. אין לי מילה אחרת ניסיות! כי מאיה (ivroy) לא חוותה את החיים האלה באמת היא רק צפתה! בוא נגיד כך מהצד על אותה חברה, וכבר הצליחה לכתוב כאילו חוותה ממש בעצמה, היא כתבה תחושות ורגשות וסיטוהציות מעוררות שבדיוק גרמו לי לרצות למות, כי זה עורר בי בדיוק את המקומות הרדומים הכואבים האלה!. בקיצור קראי את חלומות שניפצתי פרק 1' ו2' ו3' ו4' ו5', ואת התגובות שלי אליה שם ותביני.. אולי תביני.. , כמובן שזה לא עניין של אחד לאחד אבל תקראי גם בעיקר את התגובות שלי על פרק חמש האחרון ותראי. אגב.. אני כבר סיימתי בית ספר רק לידע כללי, אבל תקראי את התגובות שלי שם ותביני את הבנותיך, כמובן אם תקראי בעיון ולא בזלזול, אולי תצלחי לגעת מאט בעולמי ועברי, ואז אולי גם תביני יותר טוב אותי. כנל את! אנדרי, חזרי שוב על הסיפורים שלה שקטלת ותקראי את התגובות שלי בהם בסוף ותראי עד כמה זה נעשה מעניין שאת קוטלת סיפור באומרך שהוא לא אמין אבל דווקה חברתך אני! מאמינה שזה כביכול ממש נכתב עליה, בלי קשר לרמת האמינות. פשוט תקראי ותביני. שוב אני חוזרת זה לא אחד לאחד אבל זה מספיק קרוב. ואני גם חושבת שפרקים מסויימים היא כתבה באשרתי שסיפרתי לה דברים מסויימים על עצמי.

    11/02/2015 21:54

היי מור החביבה אוקיי אקרא את הסיפורים ואנסה לדלות מהם מי את ? אך מכל מקום מי שלא תהיי מאחלת לך רק טוב, החיים הם כמו גלגל פעם למטה ופעם מעל ומכך תסיקי מור שיש תקופות כאלה ותקופות אחרות בחיים. כל טוב וסופ"ש נעים ממני בקי ♥

11/02/2015 23:46

אנדריאנה החביבה לא ניסיתי לעשות רושם על אף אחד כתבתי מה שליבי חש ואלה התוצאות. יתכן והיא יצרה רושם אחר לגבייך אז אין לי בעייה כל אחד מתרשם בצורה שונה לחלוטיןואני מבקשת להוסיף מאחר שמור כתבה לגבי על הסיפור שכתבתי והוא לגמרי אמיתי אז היא מבקשת ממך שתשובי לקרוא אותו אך אנא אל תטרחי מה שהיה היה אינני נעלבת כלל.
מאחלת לך סופ"ש נעים נטול אובך והמון המון גשמים ממני בקי ♥

11/02/2015 23:49

אתן תהיו חייבות לסלוח לי שאני מתערבת, אבל זאת לא לגמרי התערבות.
קראתי את התגובה של מור והייתי חייבת לענות.
קודם כל, תודה שאת ממליצה על הסיפור, אני מעריכה את זה מאד.
ועוד משהו, לא, אין לי שום חברה שיש לה חיים כמו בספר.
בעצם, אני לא מכירה בכלל מישהו שחווה חיים כמו שיש לגיבורה הראשית מהסיפור שלי.
ובקי, באמת אשמח אם תקראי את הפרקים ותגיבי. ( יש שבע, אשמח אם תקראי אותם ותגיבי בשביעי זה ממש ישמח אותי )
ותאמיני לי, שלמור אין חיים קלים בכלל. אבל היא יודעת לעודד אחרים,
והיא יודעת לשמח אותם תמיד. זה משהו שכבר למדתי עליה.
אבל היא מסתורית. נקודת החולשה שלה קצת דומה לשלי.
בקיצור, היא בנאדם מדהים, ומאד כדי לך לנסות להכיר אותה יותר.

11/02/2015 23:55

    למאי. אני זוכרת שאמרת לי שכתבת את הסיפור באשרת חברתך, אז אם לא אז איך הגעת לסיפור הזה?

    12/02/2015 00:23

מספר שהיה בבית. "טווס בחדר המדרגות", מכירה?
לא קראתי את זה כמובן, רק את התקציר.
שלושה אחים, אבא שעושה להם חיים קשים, אמא שנסחפת במעשם,
וכמובן שיש התפתחות וכאלו… אבל אני לקחתי רק את זה שהאבא עושה להם חיים קשים ושהאמא משתפת פעולה. אני הוספתי את הבר, את החבורה, את זואי שהצטרפה ואת עוד לא מכירה אותה, ועוד דברים יקרו…
רק הבסיס השולי ביותר, בא בהשראה מן אותו הספר. כל השאר כבר התפתח לי אחרי זה.

12/02/2015 00:27

    אני לא מבינה.. אני בדעה שאדם לא יכול להבין ולחוש משהו עד שהוא לא חווה אותו, בין אם בחייו או בין אם על ידי סיפור של קרוב או סיפור שבספר או בסרט, העיקר שיהיה מפורט. איך הצלחת נגיד לכתוב על המשפחות בחלון?, על הבריחה? והתחושה שלא משנה כמה תברח תאלץ לחזור, כמו כלוב, כמו כלא שלא משנה כמה תברח אתה תחזור, על הילדה הנמכרת בשוק שאביה לא מחשיב אותה לכלום חוץ מיכולות העבודה שלה בבית, בכול רגע נתון הוא מוכן לוותר עליה ולמכור אותה, על דניאל? והצורך הסמויי שמישהו חם יגעל אותה מאיסוריה יקח אותה מהקום הנורא ויאמץ אותה אליו ויגן עליה, על האנוחיות הנרקיסטיות של האבא שחושב ודואג רק לעצמו ועוד בחוצפתו הוא בא ואומר שהם תלויים בוא, ועוד מאמין לעצמו באומרו שהוא אבא טוב ושהם כלום בילדיו, עניין החברה המושכת והגוררת פחות היה דומיננתי בחיי כי אני עדפתי להתבודד מי כולם ולא להיכנס לתוך קבוצה, אבל בלי קשר לקבוצה חיפשתי תמיד דרכים לברוח ותמיד חיפשתי תשומת לב כנירא במעשים מסויימים, או ניסיתי לאוכיח את כוחי לחברה על ידי מרדנות חסרת פשרות, וכן אלה.. . אני לא מבינה איך הצלחת לכתוב כאלה דברים מי בלי לחוות אותם! פשוט לא!. את בטוחה שלא חווית את זה בעצמך?? את בטוחה??..

    12/02/2015 00:45

אם לא הייתי בטוחה הייתי משוגעת, ותאמיני לי שאני יודעת הרבה על עצמי.
אני חושבת, בלי להיות שוויצרית, שיש לי יכולת כזאת.
להכנס לנעלים של אחרים בלי לראות אותם. אני יכולה ליצור לי דמות במוחי ולצור לה סיפור, אולי הסיפור יהיה אמין אבל לא תמיד הדמות תהיה אמינה.
אני יכולה לכתוב על כל דבר, ולהצליח לכתוב עליו.
השאלה אם טוב כמו שמישהו שמכיר את החיים הללו יכתוב.
אני יכולה לכתוב ספר על משהו שלא חוויתי מעולם.
אני לא חושבת שזה כל כך ביג דיל.

12/02/2015 00:54

    כן אבל אם לא חווית אז איך את יודעת מה התחושות של דמות מין הסוג הזה? איך איך איך!!!!

    12/02/2015 01:17

ככה זה, אין דרך להסביר את זה.
אבל תאמיני לי ששלמתי על התכונה הזאת ביוקר.
אולי אני יכולה לבטא אחרים,
אבל לבטא את עצמי זה בלתי אפשר בשבילי.

12/02/2015 07:52

    עצוב, את מזכירה לי משהו שהוא כמו סוג של זיכית, כלומר מישהו שמחליף צורה לדמויות אחרות כול הזמן חווה אותם ואת כאבם, אבל כבר קצת שכח מה היא הדמות המקורית שלו, ומה החוויה האמיתית שלו, ומי הוא בכלל. אני כול כך חייבת לך על שאת נותנת לי ככה את היכולת להכיר את עצמי. שאם תרצי אולי בעתיד אעזור לך להכיר גם את עצמך.. אולי אנסה לעשות כמו שאת עושה, גם אני יודעת להיכנס לנעליים אחרות ממש טוב, אולי אם תספרי לי על עצמך קצת אוכל לכתוב סיפור כביכול עליך, כלומר כמו שעשית עם איב עלי. כמובן רק אם את רוצה, אין לך מושג כמה למדתי ווגילתי על עצמי דברים בזכותך, אז אולי גם אוכל לעזור לך.. , אני לא מאמינה ששום חיים של אף אחד משעממים, את אולי לא רואה את חייך כמשהו מיוחד, ולכן מעדיפה להיכנס לנעליים של אחרים לשם ההפתקה, אבל זה לא נכון בטוח שבחייך יש תוכן מלא!, את רק לא רואה את זה, כמו שאני לא ראיתי את זה על עצמי, אנחנו לא רואים את עצמנו מין הצד אז אנחנו כמו עיוורים קצת כלפי עצמנו.

    12/02/2015 08:19

החיים עצובים. הכול עצוב. תלוי איך אתה מסתכל על כל דבר.
אני יודעת שאני אומרת משפטים בלי קשר, זה בא בלי להודיע.
ואת צודקת, אנחנו עיוורים קצת כלפי עצמנו.
אבל יש כאלו שאם מסתכלים ומתעמקים מספיק, מצליחים לראות דברים שאנחנו לא מצליחים לראות. ושוב, תלוי איך מסתכלים על זה.
שיניתי תמונת פרופיל, אם שמת לב.
העלתי שיר קצר, אני לא גאה בו אבל אשמח לתגובה.
יש סיכוי שאת יכולה להתחיל סיפור חדש? אני מתגעגעת לקרוא את הסיפורים והקטעים שלך!! הם חסרים לי!

12/02/2015 08:23

    באמת? דווקה חשבתי שאת לא כול כך אוהבת את הסיפורים שלי.., אני כותבת בג'נאר פנטזיה בדרך כלל ואת לא אוהבת את זה. תביני אני פשוט בן אדם ששואף לחופש ופנטזייה זה הכי חופש בישבילי!. בקשר לתמונה יש אנשים שרואים שינוי שיגרה על ידי החלפת חפצים, אני לא! אני נקשרת לחפצים שלי וגם אם התמונה שהייתה לי עד עתה יצגה אותי באתר הזה ברושם ראשוני, אני לא החליף אותה כי כבר נקשרתי אליה, כמו שנקשרתי לתלתלים שלי, שהם הרושם הראשוני שלי בחברה, בקיצור יש דברים שאני לעולם לא אשנה אפילו לא בעבור שינוי השיגרה, אבל מיקום.. מיקום אני כדי לשבור שגרה אשנה, מיקום הוא לא המייצג שלי הוא לא משהו שאני קשורה אליו, שאני מרגישה חלק ממנו ושהוא חלק ממני, אולי בגלל זה אני סוג של נודדת, ולא נשראת כמעט אף פעם במקום אחד יותר מידי זמן, נכון יש אחרים שחושבים שדווקה המקום בוא הם נולדו הוא עכשיו חלק מהזהות שלהם, לכן הם קנאים לו, אבל אני לא! אולי בגלל זה אני קשורה לחפצים דווקה ולסממני רושם ראשוני מסויימים, אפילו בגדים אני רק פעם בהרבה זמן קונה משהו חדש, אולי זה מה שמרגיש לי חלק מהזהות שלי, ובגלל שאני לא מרגישה שמיקום הוא חלק מהזהות שלי, אז אולי אני מרגישה שחפצים הופכים חלק מהזהות שלי, ולכן במקום להיקשר לבית מסויים או מקום מסויים, כמו רוב האנשים אני נקשרת לחפצים שלי. מעניין לא?. ובקשר לסיפור אני אולי.. . אם זה יהיה עליך אז אולי.., יכול להיות שאבחר גם אותו להפוך לפנטזייה ואולי לא. אבל זה תלוי בך! במה שתספרי לי, והאם יבוא לי האשרה בזכות זה

    12/02/2015 08:43

היי! מה את עושה ממני מכשפה שלא קוראת את הסיפורים שלך?
את הסיפור שלך באמת הפסקתי לקרוא, אבל…
תנסי לעלות קטע, אני אגיב ואשתדל להגיד את האמת.
את כותבת מעולה וסוחף, ואני מתגעגעת לכתיבה שלך!
ואת יודעת משהו? את מזכירה לי את אופיר מהספר "את נהדרת"
ומכל הסדרה של נועה רום… אני מניחה שאת לא מכירה, זה לא הז'אנר שלך.
אבל את מזכירה לי אותה, ישר כשאמרת כשיש לך תלתלים עלתה לי הדמות מהספר ואז גם הבנתי שכמה מהתכונות שלה הם כמו שלך.
אבל אתן לא ממש דומות. אולי הצלחתי להבין מה קורה בערך בחיים שלך בלי כוונה, אבל לא הצלחתי עוד להבין אותך או להבין מי את, ואני גם לא מייחלת לדעת. עדיף שלא אדע, אני גם לא אוכל לדעת אם ארצה.
זה מה שטוב באנונימיות.
אני אוהבת את האנונימיות הזאת בגלל שלא שופטים אותי לפי הגיל שלי.

12/02/2015 08:48

    את יודעת דווקה עכשיו עלה בראש איזה שהו ניצוץ של סיפור עליך, כמובן פנטזייה, תגידי אין מצב שבאמת קצת תתני לי רקה על חייך במייל כדי שאולי אוכל לפתח אותו לסיפור של ממש?, כי יש לי רעיון ממש טוב שעולה בראש. ובקשר לילד בשלג, עזבתי את זה לעכשיו. אם תצליחי לתת לי על ידי רקה חייך רעיון יציב לסיפור חדש, אני הלך על זה. אבל את מחוייבת לקרוא אפילו אם זה פנטזייה! ,חח כי זה עליך..

    12/02/2015 09:03

אין בעיה. אבל לא אתן לך הרבה, כי אני שומרת על האנונימיות שלי.
קדימה למייל!

12/02/2015 09:08

שיט איבדתי את המייל שלך… יש סיכוי שאת שולחת לי מייל ואני אענה לך?

12/02/2015 09:08

לא משנה אני כותבת לך בפרטי….

12/02/2015 09:10

    לא אל תכתבי לי בפרטי!, כי יש מגבלה של אלף מילים שם. אני אשלח לך עכשיו מייל וזה המייל שלי. עכשיו תקשיבי את לא חייבת לספר לי שמות אמיתים או מיקומים אמיתים, רק חשוב שתיתני לי סוגי יחסים. זה הכי חשוב!. אחרת אין לי שום בסיס לסיפור. מה גם שיעזור לי אין קץ אם תתני לי נגיד חמש תכונות שלך שאת מכירה בעצמך, ואז התחיל

    12/02/2015 09:17

מאוחר מדי. שלחתי. תגיבי לי במייל במקום בפרטי על התגובה שלי בפרטי, ומשם נראה מה קורה…

12/02/2015 09:19

בקר טוב לכולכן נראה לי שעלי לפרוש "מהזירה" כי יש התכתבות מסיבית בין כולכן לא נותר לי אלא לאחל לכולכן וכמובן למור גם הצלחה בכל אשר תלכו. יתכן ולא הייתי צריכה להיכנס בכלל לעניין הזה מאחר וקטונתי להבינו כהלכה. שיהיה לכולכן סופ"ש מהנה וכל אשר תבקשו הלוואי ותממשו ממני בקי ♥

12/02/2015 09:57

ראיתי את התגובה שלך במייל החדשה…
סורי שלא הגבתי אין לי זמן, מחכה שתתחילי את הסיפור.

12/02/2015 10:15

מאי אם אין לך זמן תגיבי מאוחר יותר.. ובקי יקרה יקרה יקרה באמת סליחה שנכנסנו לך ככה לתביית הדואר, אני יודעת שאם מגיבים לסיפור שאת כתבת זה בא לך בתייבת הדואר, חח למרות שזה דברים שלא קשורים אליך. בכול אופן תודה!! על הסיפור המקסים שכתבת עלי, אפילו אם הוא רחוק מהמציאות הוא ממש היה מקסים!, ותודה על היחס הכו יפה שלך כלפי זה לא מובן מאליו. שוב סליחה על הדיון שלנו בפוסט שלך זה לא היה במקום. ושיהיה לך סוף שבוע מקסים והרבה ברכה בכול פעולותיך, שהלוקים יהיה עימך!. הגיד לך משפט שלמדתי שחשוב להגיד למי שמחבבים מאוד!.. . שתזכי יקרה לאושר וממקור האושר :). סוף שבוע חלק עם המון הצלחה בכול

12/02/2015 11:16

תודה רבה רבה רבה מור היקרה שלי תקשיבי עדיין לא כלו כל הקיצין אם את כעת בהרגשה נפשית לא כל כך טובה אז בבקשה תנסי לשנות את המצב , רק את לבד יכולה לעזור לעצמך אני אמשיך ואומר שאת נערה עם פוטנציאל גבוה אז תעשי הכל אשר לעיל ידך לשנות את המצב רציתי להוסיף ולומר כי המצב הנוכחי אינו "אינו תורה מהר סיני" הוא הפיך ומקווה שאני צודקת שיהיה לך סופ"ש מדהים והלוואי כי כל מה שתבקשי – תממשי אמן ואמן ♥♥♥ממני באהבה בקי ♥

12/02/2015 13:38

    חח תודה בקי יקרה אקח את דבריך אל לוח ליבי, ואני מודה לך באמת נתת לי תקווה, אני מבטיחה לעשות כול שאל ידי כדי לשנות.!

    12/02/2015 13:44

עשית לי את היום מור היקרה תנסי בבקשה מבטיחה לך שלאט לאט (זה לא עובד מהר וצריך סבלנות !!!!) אך בטוח תביאי לעצמך מעט אור בלב שבת מקסימה שכמותך ממני באהבה בקי ♥

דרך אגב בעוד יומיים חוגגים "יום האהבה" מה דעתך ????? מאחלת לך "יום אהבה שמח ומלבב" ♥♥♥♥

12/02/2015 18:17

    חח חג האהבה זה של הנוצרים. לא. אני לא חוגגת. אבל אני מאכלת לך חג האהבה שמח! עם האהבה שלך!

    12/02/2015 18:24
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך