ארכיון הסופרים הטובים
ברשימה הזו זה לא מסודר מהכי טוב להכי פחות אז אל תייחסו לזה חשיבות. אגב, תתכוננו לחפירות ארכיאולוגיות.
שם: oliv
זאנר מרכזי: רומנים שמשחקים עם המוח
סיפור הכי אהוב: סבסטיאן
איך הגעתי אליה: אוליב נכנסה לרשימה במקרה פעם אחת. אני חייבת להודות, מבין כל הסיפורים באתר השם "סבסטיאן" לא משך אותי במיוחד.
שמתי לב שיש מישהי חדשה באתר, עם תמונת פרופיל מאנימה- דבר שגרך אגב תמיד רומז על סגנון כתיבה מקסים- שכותבת תגובות טובות שמעידות על גישה טובה בסיפורים טובים. עדיין, לא היה לי מרץ מספיק כדי ללכת ולקרוא. יום אחד התחברתי לצאט במצב רוח טוב. במקרה גם אוליב הייתה מחוברת, והיא ביקשה שנקרא את הסיפור שלה. התגובה שלי הייתה "למה לא?" נלהב שהוביל אותי להתחרפן על הסדרה לחלוטין ולתור אחרי פרקים כל יום, גם אם לא היו.
הכותבת: יצא לנו גם לדבר באמצע הלילה פעם אחת, והיא נתנה לי המון השראה וגרמה לי להרגיש טוב עם עצמי.. בקיצור- היא מוכשרת עם גישה.
הערות: לאחרונה היא הקפיאה את הסדרה באתר והמשיכה לכתוב בפרטי לעצמה, אבל כשהיא תשחרר את הספר, אני ממליצה לכם לקרוא. ואני אפילו לא קראתי את ההמשך! אני פשוט יודעת שהוא יהיה טוב.
שם: lizza.nort / bad little girl
זאנר מרכזי: אימה, מתח, רומנטיקה ופנטזיה.
סיפור הכי אהוב: יער ההתאבדות
איך הגעתי אליה: כשנכנסתי לאתר, לא ממש ידעתי מכלום. שוטטתי וחיפשתי סיפורים לקרוא. ואז שמתי לב שיש מאין מקום עם הסיפורים שמדורגים הכי גבוהה (וכנראה הכי טובים). נכנסתי, באופן טבעי הכותרת שהכי משכה אותי הייתה "יער ההתאבדות", כי זה נשמע כל כך עצוב ומלא מסר. הוא היה שייך למישהי בשם "" עם תמונת פרופיל מגניבה מאוד שיצרה לה דימוי של בוסית גמורה, שלפי התגובות לא ציפתה לזה בכלל גם אם הדירוג היה מוצדק. התאהבתי בסיפור ובילדה המעניינת שמאחוריו, והמשכתי לקרוא את כל שאר הסיפורים.
הכותבת: מסתבר שגם אם היא לגמרי נערצת ומלא אנשים עוקבים אחריה, היא לא מרוצה מהאיכות של עצמה וממשיכה להתנצל על כל דבר שהיא מוציאה.. בנוסף, יש לה יכולת טובה לצחוק על עצמה ולהעביר דברים בקלות, והיא תמיד מסוגלת להדהים עם תכונות חדשות שאף אחד לא דמיין.. מפחדת מתינוקות..?
הערות: גם אם לה עצמה יש מחסומים וקושי לכתוב, היא עדיין מסורה לאתר וכותבת ביקורות טובות ומצחיקות על הרבה מהסיפורים. כל סיפור עם תגובה שלה מקבל אצלי +10 נקודות^^
שם: 2roni123
זאנר מרכזי: רומנים (סיפורי ערסים)
סיפור הכי אהוב: רק תבואי, בואי חזרי אלי
איך הגעתי אליה: כשרק מתחילים, לא לכולם יש מזל. הרבה כותבים מוצאים את עצמם מובכים כנגד סיפורי הערסים, אותם הם מתייגים כ"סיפורים גרועים" (הרבה פעמים צודקים, רק ש..) שזוכים להרבהההה יותר צפיות מסיפור האהבה הכושל שלהם. אני הגעתי למצב של תסכול טוטאלי, ואמרתי לעצמי: "טוב מלי, את חייבת לפחות להבין למה זה" ונכנסתי לסיפור הערסים הראשון שראיתי. היה לי הרבה מזל, ויצא לי להיכנס לסיפור של רוני, כותבת טובה -עם מעט מאוד שגיאות כתיב- שאיך שהו הצליחה לסחוף אותי. עד היום מרוב סיפורי הערסים אני סולדת, כי אלי וחואניטה מדעברם בסגיעוט, אבל כשרוני מוציאה משהו אתם יכולים להיות בטוחים שאני אקרא.
הכותבת: לא יצא לי לדבר עם רוני הרבה, אבל אני זוכרת איזו מבוכה הרגשתי כשאחד הפרקים היה כל כך סוער שהייתי צריכה לבקש צנזור 14+ והסתבר שהיא עצמה בת 13.
הערות: רוני היא שוברת הסטיגמות בתחום סיפורי הערסים, ואם אתם לא מאמינים- שווה ללכת ולבדוק, לא?
שם: nameless500
זאנר מרכזי: פנטזיה
סיפור הכי אהוב: הסודות של ניימלס אנה פוקס
איך הגעתי אליה: כשיש לך תמונת פרופיל טובה ומסתורית, סיפור מלא תגובות וצפיות וכותרת שלא מצביעה על אף נושא ("אני") עם רמיזה לפילוסופיות, סביר להניח שתגרור הרבה הרבה צופים פנימה.
הכותבת: היא די חדשה אז לא יצא לי לדבר איתה יותר מדי.
הערות: ככל שעבר הזמן, התחלתי לחשוב שאחת מהחברות שלי צדקה.
~פלאשבאק~
אני קוראת סיפורים בטלפון. "הי מלי" אומרת א. "אפשר את הטלפון לרגע? אני צריכה להתקשר הביתה" אני מעבירה אליה את הטלפון. "מה?" שואלת בתדהמה. "מה את עושה על האתר הזה עם הסופרים הגרועים?" אני נעלבת. "סופרים טובים באמת מפרסמים בחברות הוצאה לאור, לא באתר אינטרנט. את לא תמצאי כלום שם"
~סוף פלאשבאק~
היא אמרה שבאתר אין סופרים טובים, ושהטובים באמת לא כותבים שם. מלחתכילה לא הסכמתי, כי תראו כמה כותבים טובים יש פה, אבל אף אחד מהם לא היה כריסטופר פאוליני, סיגלית דיל, ריק ריידן.. אתם מבינים את הנקודה. ואז הגיעה אנה, ו.. טוב, זה משהו מעולם אחר. מי עלובים עכשיו, הא? את האמת, אולי זה לא המקום, ואולי היא באמת צריכה להוציא ספר..
שם: pepper
זאנר מרכזי: מד"ב
סיפור אהוב: שמונה חיילים.
איך הגעתי אליה: היא עשתה הרשמה לשמונה חיילים 2, ובסוף היא שמה את השם של דדפול. אני קצת קריפית כשזה מתקרב לדדפול וספיידרמן, כי הם גדולים!!! בכל מקרה רציתי להירשם, וכדי להירשם רציתי לקרוא את העונה הראשונה (שאני אבין את הרעיון הכללי).
הכותבת: מד"ב שולט!! לא ידעתי שיש כאלה מארוולים באתר. יש לך קצת שגיאות כתיב שמעוררות את זעמם של הגראממר נאציז (הרמזון וחבורתו) אבל זה לא חמור מדי.
הערות: היה לי קצת הלם ורתיעה מהמהירות שבו התרחש "שמונה חיילים". הם רק הגיעו, קיבלו חליפות ויצאו. מה עם דינאמיקה קבוצתית? ומה בדיוק היה הסוף הזה? הם מצילים את העולם ואז מתנשקים באקראי? אפילו לא רמזת שהם מחבבים אחד את השני. אני לא מרוצה מזה בכלל. בעיקר בגלל שגם אם אני חובבת מד"ב זה לא אומר שאפשר להתעלם מהחצי השני, אוהב הרומנים.
שם: shinigami
זאנר: שירים עמוקים (כן, אפילו חד הקרן) וסיפורים נוטים לאימה/מתח
סיפור אהוב: השיר "בובות"
איך הגעתי אליה: היא אחת מהקוראות שלי, והיא כל כך נחמדה שהרגשתי צורך לברר על מה היא כותבת. יצא שזה סגנון מאוד יפה שמזכיר טיפ טיפה יצירות מסויימות של ליזה בצורה שבה היא מתארת דברים קריפיים ברוגע ובשלווה.
הכותבת: היא כותבת על הרבה נושאים עגומים וגורמת להם להישמע פחות נוראיים, כאילו היא כבר השלימה עם הנושא ממזמן. היא גם נגישה ואנושית לשם שינוי.. לא נערצת, פשוט טובה.
הערות: גם אם הסגנון שלנו שונה, איך שהו זה מתחבר. היא סטתה מהזאנר שלה אל הזאנר שלי ואני מהזאנר שלי אל הזאנר שלה. מי שאוהב את הכתיבה שלי בכיף יכול לגלוש אליה.
תגובות (6)
אני אוהבת אותך. ~היה לי דחף לומר את זה, סליחה~
אינלי מושג מה אני עושה ברשימה הזו, אבל, נו^^"
יש כאן ברשימה שלך גם כמה כותבים שאני אוהבת לקרוא ממה שהם מעלים, לפחות מדי פעם.
בכל מקרה, זה ממש יפה שאת כותבת דעה אמיתית וכנה, אך עם זאת מעודדת ויפה על כותבים. אני חושבת שזה יכול לגרום לכל אחד מהכותבים שציינת להרגיש טוב. ואיך שהצגת הכל-זה גורם לאחרים (או לפחות לי) לרצות לקרוא מיצירותיהם של הכותבים שציינת.
טוב, אני שוב מקשקשת יותר מדי.
כל הכבוד^^
זה די כמו הרעיון שלי, יופי שהפצת אותו
היי מלי (:
זאת אני, רוני (2roni123) רק מהמשתמשת החדישה שלי.
אני כל כך מאושרת לראות שהמלצת עליי, אני כולי נבוכה פה *~*
-סמוקה-
חחח אז היי, שוב (:
טוב, תודה רבה רבה 3>
אוף, אני לא סופר טוב! *בכי בכי בכי*
את מקסימה, תודה!!! זה ממש ממש ממש החמיא לי מה שאמרת על סבסטיאן, עושה לי אנרגיה להמשיך חח
רק עכשיו מצאתי את זה ויופי. יופי זואי. י-ו-פ-י. יש לי בגללך חיוך מטומטם דבוק לפנים וצחקוקים קטנים של אושר. מה עשית?!
די, מושלמת שכמוך, די כבר *בושה*