איך כל זה קרה לי ? פרק 1

אור באפלה 07/09/2013 701 צפיות אין תגובות

אני מתעוררת לצלצול הקולני של השעון המעורר שלי ופוקחת עיניים לרווחה ובמהרה לשם שינוי.
"היום זהו היום האחרון שלי בתיכון, אני לא מאמינה שאחרי זה אני נוסעת להוליווד יחד עם סטלה ואנדי"…
אני אומרת ומרגישה חרטה שעליה אני מתגברת מיד, "אני לא מאמינה שאבא ואמא באמת נתנו לי לנסוע אתן לדודה לוסי בניסיון להיות שחקנית"… אמרתי שקועה עמוק בהלם "אני… אני רק בת 14"…
"ואני טסה לשם ללא הורים ! רגע, מה אני אומרת ? זה החלום שלי אני לא יוותר עליו לעולם" !
אמרתי ונכנסתי למקלחת הפרטית שלי שם פתחתי את הוידאו צ'אט שלי עם סטלה, אנדי ואמה שלושת החברות הכי טובות שלי.
"היי, היי, היי חברות שלי" סטלה אמרה נרגשת.
"היי סטלה" אמרתי בפה מלא ב"קצפת" של המשחת שיניים בעודני מצחצחת שיניים.
"היי סטלה, היי אמה, היי לולה" אמרה אנדי נרגשת גם כן.
"שלום לכן סופר סטריות שנוטשות אותי" אמרה אמה צוחקת ומאוכזבת.
"עדיין לא סופר סטריות שנוטשות אותך, היום אנחנו עדיין תלמידות במדיסון היי בפרובידס, רוד איילנד" אמרתי כשאני שותפת את הפניי.
"לולי אני לא מאמינה שאת באמת הזכרת לנו את זה עכשיו, אבל זה לא משנה כי בקרוב נעזוב את רוד איילנד הקטנה" סטלה אמרה באפיוני לה.
"ואו, אתן מאמינות שאתן תלכו להצליח בהולוויד בזמן שאני אשאר פה עם גברת מונסון הזקנה והמכשפה" ? אמה אמרה וכולנו צחקנו.
"אני לא מאמינה שאנחנו באמת נוסעות לדודה שלך" אנדי אמרה "היא מגניבה" ?
"בודאי ! דודה לוסי סופר מגניבה ומצחיקה את ואהבו אותה" אמרתי.
"נתראה בבית הספר המחליק שלי התחמם וזה הזמן שלי לקצת זמן איכות איתו" סטלה אמרה וצחקנו.
יצאתי מהמקלחת ואחותי הקטנה בת השש בלה, קפצה עליי בחיבוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך