The Main Street Of China..in 1872
פעם בסין,הייתה מלחמה.היו פוגעים אחד בשני,היו רוצחים אחד את השני.בנים כמו הגנרל צ'ין מו,היו מקבלים תוארי כבוד על עבודתם בצבא.ולעומת זאת,כשבנות היו נולדות,היו זורקים אותן למותן ברחוב.והבנות שהיו נמצאות היו נלקחות לבית היתומות.בית היתומות היה משאיר את הבנות נקיות,ומחנך אותן לשירות גברים.כשהנשים היו מקבלות ווסת,הן היו נמכרות.באותו בית יתומות עירוני,הייתה נערה שהייתה בת 16,ושמה היה לי.היא קיבלה את ווסתה הראשון בגיל 15.ומאז לא נמכרה.יום אחד,כהה ואפרורי,נכנסו לבית היתומות חיילים.הם השאילו 3 בנות ללילה אחד,לי הייתה אחת מהן.לי שמחה מכיוון שסוף סוף נבחרה,אבל גם הייתה מפוחדת.הם הגיעו לבסיס לקראת הערב,החיילים כבר היו שיכורים.כשהן נכנסו אחד מהם אמר להן להתפשט.ובלית ברירה,הבנות התפשטו מול 30-40 גברים.צ'ין מו היה אדם ישר והגון,ולא הסתכל על גופה של לי,אלא על פניה הצחורות.כשנגמרה המסיבה החיילים הכניסו אותן לרכב כדי להחזיר את הבנות לבית היתומות.צ'ין מו רץ לקראתם ואמר:"תשאירו לי אותה." והצביע על לי.היא וצ'ין מו נשארו לבדם מול הבסיס,בחושך לבדם.צ'ין מו הזמין אותה לחדרו.כששניהים ישבו ושתו תה,הם דיברו על עצמם ופתאום הגיעה הנשיקה שצ'ין מו יזם.לי הייתה מופתעת. היא מעולם לא נישקה גבר בעבר.וצ'ין מו היה מומחה.בבוקר,החיילים חזרו לקחת את הנערה בחזרה.החיילים התחילו לנגוע בה ולי הייתה מבוהלת וביקשה מהם להפסיק,זעקה לעזרה,ובסוף צ'ין מו התערב וציווה על החיילים להפסיק.החיילים הפסיקו.נכנסו לרכב,ולקחו אותה בחזרה לבית היתומות.צ'ין מו הסתכל על המכונית הנוסעת וכתב ביומנו:'ליבי נפעם.היא כל כך יפה.עדינה וביישנית,אשה לטעמי.אני אשמח לפגוש אותה שוב.'
למחרת,צ'ין מו הגיע לבית היתומות,ודיבר עם האחראית,הנזירה מרי.ואמר לה:"אני אקח את לי קוושימוטו בתשלום של 10,000 יאנים." הנזירה התפעלה על המחיר שהגנרל מוכן לשלם בתמורת נערה זו.ואמרה לו:"אל תלם סכום כזה,היא לא שווה את זה." התעלם מהערתה ושילם.לקח את לי איתו לבסיס,כשהגיעו,החיילים באו לקראת המפקד ושאלו:"האם גם היום משתכרים גנרל?" צ'ין מו אמר להם שלא,ולקח את לי לחדרו.הם קיימו את אהבתם עוד פעם,אם מנהל הבסיס יתפוס את צ'ין מו מתאהב בשפחה,יהרוג אותו.לי שאלה את צ'ין מו לאן תלך עכשיו?צ'ין מו ענה לה:"תיכנסי לתוך היער,התמקמי ליד הבסיס,שם זה המקום הכי בטוח עבורך." בשעות הערב,לי התגנבה.אבל לא ידעה שלמחרת הצבא יוצא למבצא.ושסגן מפקד הצבא הסיני בא לבסיס.
תגובות (3)
אמממ המשך???
><
אוקיי
חשבתי שהסיפור יהיה בהעלאה אחת אבל לא יצא :)
המשך יבוא