אני יודעת שזה די ארוך אבל בבקשה תקראו את זה
בחיבה רולי 9000

שחר חדש באופק

17/12/2013 729 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה די ארוך אבל בבקשה תקראו את זה
בחיבה רולי 9000

בואו אספר לכם על מעשה גבורה, מעשה אמיץ שגם עם היו בו כמה וכמה שקרים הם היו למטרה נעלה וטובה אבל למה לכם להקשיב לי בואו קראו בעצמכם. היו היה לפני שנים רבות, היה ילדה צעירה ששמה סופיה. סופיה הייתה נערה ענייה בבקתה, עם אחותה הגדולה. בוקר אחד שהשחר עלה, משרת אחד של המלכה השמיע תרועה שכל הכפר שמע, כל הכפר בא לבדוק מדוע נשמעה התרועה הזו. הקשיבו כל הכפר אמר המשרת בקול חשוב ומוסמך, כל הבנים הרוצים להילחם בממלכת הפנתר שיגשו להיפגש עם הוד מלכותה לבושים למלחמה. שימו לב היציאה למלחמה היא לבנים בלבד! המלוכה לא תתפשר על בת שתרצה להילחם. אוף רק לבנים חשבה לעצמה סופיה, וגם עם זה היה לבנות, דניאל אחותי בחיים לא הייתה מרשה לי לצאת למלחמה, יש לי רעיון אמצא תירוץ לא להיות בבקתה למשך כמה ימים, אתלבש כמו בן ואצא למלחמה. דני אחותה של סופיה יצאה לעבודה וכשחזרה, היה לדניאל הפתעה לא כל כך טובה. סופיה אני בבית אמרה דניאל, שלום ברוכה השבה דניאל אני צריכה לדבר איתך אמרה סופיה, קדימה בואי נדבר אמרה דניאל בחשש. יש לי טיול מטעם בית ספרי אנחנו יוצאים ל… נחל אוג לראות שיטפונות, נחל אוג? שאלה דניאל זה נורא רחוק לא?, הו כן רחוק מאוד ובגלל זה אני לא יכולה להיות כאן במשך כמה ימים ענתה סופיה או ואל תנסי ליצור קשר עם מורתי מכיוון שהיא בהריון ויש לנו מורה מחליפה הוסיפה, מה עם מורתך המחליפה? אי אפשר ליצור איתה קשר? שאלה, אנחנו עוד לא יודעים איך אבל היא בתוך כמה ימים תגיד לנו ענתה סופיה בלחץ, בסדר גמור אמרה דניאל אז רק אאחל לך בהצלחה ותיזהרי. יצאתי מהבקתה שלנו חשבה סופיה, למזלי חברתי סו הייתה בעדי והציעה לי להתלבש בביתה כמו גבר כדי שעם תתלבש בביתה דניאל וואדי תגלה אותי, הו אני לא מאמינה שאעשה זאת. סופיה נכנסה במטוס לבושה כגבר, היא ישבה ליד נער ששמו היה רעם והם התחילו לדבר. איזה ביש מזל שאין כאן אף לא בת אחת אה? כמובן אמרה סופיה, שמך רעם האם אני צודקת, אאאא… אני מתכוון צודק? אכן נערי אמר רעם ושמך הוא? שאל, שמי הוא לא אחר מ….. קדימה סופיה חשבה לעצמה , תמציאי שם מגניב כמו ברק או ג'וני, שמי הוא ג'ון אמרה סופיה, ג'ון הא? שם יפה. הבנים הלוחמים (וסופיה שכמובן ידעה מצוין להילחם) יצאו למלחמה. ממלכת פנתר צעק כרוז ממלכתנו, ממלכת סטאר צעק כרוז ממלכת פנתר, בואו נתחיל אמרו השניים פה אחד וכל שני הממלכות שאגו: אה אה אה אה. נלחמו שני הממלכות שעות ארוכות והחליטו שימשיכו מחר להילחם בשעה 15:45 בדיוק. אתה יודע אמר רעם אתה ממש מצא חן בעיניי.
באמת ג'ון (כלומר סופיה כמובן) הסמיק( או הסמיקה) גם אתה…בעיניי נראה לי, למה אתה לא מוריד את הכובע? שאל רעם כבר לילה , אני? שאל ג'ון/סופיה כן אתה, למה אתה לא מוריד את הכובע בלילה? כי…. כי……. יש לי צלקת והיא ממש מביכה אותי(כמובן שזה לא נכון ובאמת הכובע אוסף את שערה החום הגולש) , אה אוקי אמר רעם, טוב לילה טוב, לילה טוב ענה/ענתה. בצהריי היום שהשעון הצביע על השעה 15:45 בדיוק נלחמו השניים. לקרב צעקו היההה צעק/ה, ג'ון/סופיה .היא ועוד בחור בשם רובי נלחמו, ביי ביי אמר/ה ודקרה אותו ביד, ביי ביי אמר רובי ודקר אותה בבטן, סופי/ג'ון שכב/ה על הארץ וממלכת הפנתר ברחה. הו לא אמר רעם ורץ על ג'ון. הו ג'ון בבקשה תתעורר הנה אני הוריד לו את הכובע כדי שיהיה לו אוויר, רעם הוריד לאט לאט את הכובע. אהה כולם התפלאו, ג'ון הוא…..
אישה אמר אחד האנשים שם, רעם ניסה שלא לבכות, לא משנה אמר קחו אותה למרפאה והצילו אותה, וכך עשו. שהתעוררה סופי ראתה שהכובע לא לראשה ושלידה יושב…. רעם!!! רעם אמרה סופיה, אני רציתי לספר לך אבל…. אני יודע אמר רעם, זה בסדר הסמיק, זה בסדר…..

הסוף.!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך