חיי הם אלו שהשתנו… פרק 3

29/04/2013 625 צפיות 2 תגובות

מעכשיו אני לא מתארת מה שהיה אלא מה שקורה בדיוק עכשיו.
אליזה בואי תעלי למעלה.
החלתי לעלות לפי קולה של סבתי וכשהגעתי לקומה השלישית היא לא הייתה שם ואז היא הופיעה באמצע שום מקום והחלה להסביר כן אליזה יקירתי יש לנו בביתנו פתח נסתר ששם החדר הסודי שלי בואי כנסי ונכנסנו ובפנים היו מלא מלא יצורים קטנטנים פירות משונים הכל היה משונה.
סבתי הוראתה לי להתיישב על הספה ולהקשיב.
ורדה סבתי לחשבה לאשר אבי הגיע הזמן.
ורדה פתחה בסיפור.
קודם כל אני רוצה שתדעי ששמי הוא לא ורדה אלא קיצור של ורדינה.
ושמו של אביך אינו אשר אלא קיצור של אשריקו.
אז ככה אני אביך ועוד כמות של פחות מ-100 אנשים הגענו מכוכב רחוק בגלקסיה שמוסתר בידיו של החושך איך זה היתכן כייון שהכובע עצמו בצבע שחור למען ההגנה אך מבפנים הוא כולו שמח צבעוני ומלא בהרמוניה טובה וכולם חברים של כולם ובייחסים טובים איתם.
ומשם אני ואביך הגענו מההעולם ששהוא שהיה טוב פעם.
ועכשיו את בטח חושבת אם היה לנו כל כך טוב שם למה אנחנו פה בעצם זה מתחיל להתקשר למורה שלך.
לפי איך שתיארת לי אותו אני מדמינת שהוא הבן של מי שהרס לנו את הכוכב שלנו והוא זה שסגר את הפתח שלו ולכן עם סגירת הפתח אנחנו לא בדיוק יודעים איפה הוא נמצא אלא בערך.
ושם בכוכב הזה שלטה מלכה שהרעים ששמם בשפתינו שם: קלינגר הרסו לנו את הכוכב בכך ש…

2+ תגובות וממשיכה


תגובות (2)

תמשיכייי סיפור מעניין מאוד מאוד אהבתי את הכול תמשיכיי
אוהבת שרית

29/04/2013 02:43

תמשיכי

29/04/2013 05:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך