החתול הסופר
אהבתם?

הכספת- פרק א'

החתול הסופר 24/02/2012 827 צפיות אין תגובות
אהבתם?

כמובן. כמובן, צריך ללכת לבית הספר. הידיעה שצריך ללכת לבית הספר הרסה לי את הבוקר ואת התה שהכנתי לעצמי.
העפתי מבט לעבר חדרו של אחי. הוא לא היה שם. הבטתי לעבר חדרו של אחי השני, הוא ישן במיטתו כבול עץ. אולי אצליח לשפר את הבוקר בכך שאעיר אותו והוא יצעק עליי, ויתחיל להרביץ לי בטענה שיכול היה לישון עוד חמש דקות. אך גם אם אעיר אותו עוד חמש דקות או עוד חמש שעות, יאמר את אותה הטענה. אז, בסופו של דבר, נגשתי אל אוזנו וצעקתי. הוא קפץ מהמיטה בעשירית השנייה, כאילו אימן את גופו לבצע פעולה זאת כרפלקס, אם מעירים אותו כשאין הוא רוצה בכך.
"אלפרד!" שאג עליי. אלברט נטל כרית והכה אותי בפרצופי. משקפיי נשמטו מאפי ומיהרתי להחזירם למקומם הקבוע.
"אוי אלפרד, לפעמים אינני יודע מדוע דווקא אתה הוא אחי הבכור." אמר. נראה כי הוא מוחל לי על ההצקה שלי. בכללי ההשערה שלי היא שאחים גדולים מציקים לאחים קטנים, אמנם בריאן, הצעיר במשפחת אנדרסון, מרבה להציק לי ולאלברט. יצאנו מביתנו ופסענו לכיוון בית הספר.
הבטתי בשעוני. השעה הייתה שמונה וחמש דקות. נכנסו לכיתה. בריאן כרגיל ישב בשילוב ידיים ובחיוך 'מקסים'. החיוך היה יותר 'מטריד' מאשר 'מקסים'. המורה הייתה בכיתה. היא בדקה כמה מסמכים. ניצלתי את ההזדמנות ובשקט התגנבתי למקומי. עשיתי את עצמי רדום כדי שהיא תחשוב שאני נמצא כאן כבר חצי שעה. אלברט ניסה לחקות את פעולותיי, אך המורה הסבה את מבטה לעברו.
"ובכן, ובכן. אם תענה נכון על השאלה שאציג לפניך לא ארשום מכתב להוריך על האיחור." אמרה.
"אלברט, מתי החלה בניית מגדלי התאומים?" שאלה המורה. אלברט הסמיק. דפקתי על השולחן שש פעמים עם יד שמאל ושש פעמים על יד ימין. רציתי לסמן לו שהתשובה היא שנת 66'. הוא לא הבין, והרים גבה בעודו מסתכל עליי. רשמתי על דף בגודל איי-חמש את המספר '1966', ואת המילה 'דביל!' מתחת למספר. הוא התבונן בדף ולאחר מכן קרעתי אותו לגזרים.
"בשנת אלף-תשע-מאות-שישים-ושש, המורה." ענה לשאלתה.
"נכון, נכון. הנך מורשה להתיישב במקומך." אמרה.
אלברט חייך לעברי והתיישב במקומו.
לאחר שני שיעורים משעממים להפליא, שבהן הרצתה המורה על תורת היחסות ועל נוסחתו של איינשטיין, E=MC2. אני לא סובל שיעורים כאלו, ואני לא סובל שום שיעור בכללי, חוץ מהיסטוריה. היסטוריה זה שיעור שלדעתי חשוב להקשיב לו, מכיוון שאם אאחר לבית הספר, מורתי המרשעת תשאל שאלה בהיסטוריה לרוב, ע"פ סטטיסטיקה מחושבת.

_____________המשך יבוא.._________


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך