אזהרה: מגבים-ערפדים תוקפניים במיוחד
האם ידעתם שיש בנינו מגבים שהם בעצם מגבים-ערפדים שרק מחכים לתקוף?
לא? גם אני לא ידעתי את זה עד היום…
הסיפור מתחיל ביום ספורט תמים במיוחד של הסניף שלנו. הבנים משחקים כדורגל והבנות-הוקי מים (לכל הבורים, הוקי מים הוא משחק די דומה לכל הוקי אחר. מציפים ריצפה של מקום סגור במים, סבון הוא הכדור ומגבים בתור המקלות המוזרים שעקומים בקצה, די כיף כל עוד המגב שבידכם הוא לא מגב-ערפד…).
תפסתי את עמדתי בשער והמשחק התחיל… הקבוצה שלנו הובילה בשני שערים (2-0) והתחילה התקפה די קטלנית מצד הקבוצה השנייה, כל הזמן הזה המגב שבידי רק חיכה להזדמנות המתאימה לתקוף. ההתקפה התקדמה ומשחק נעשה פרוע, כאן הגיעה ההזדמנות המושלמת לתקיפה… בעזרת מגב אחר שנתן למגב-ערפד הסמוי שבידי דחיפה לעבר הגרון שלי, המגב-ערפד פתח את פיו, חשף את ניביו החדים ותקף את גרוני.
למרבה המזל הרחקתי את המגב-ערפד מגרוני במהירות והתקיפה לא הגיעה למלוא עוצמתה אבל אני נשארתי עם פצע בצורת חצי מעגל (נשיכה של ערפד) על הצוואר.
היזהרו לכם ידידי הכותבים, היזהרו מאותם מגבים-ערפדים שרק מחכים לתקוף!!!
ערנות מתמדת!!!!!! (כדבריו של ההילאי הנועז מודי עין-הזעם)
תגובות (5)
XD
XD
מתי את ממשיכה את רק צדק???
בזמן הקרוב…
אגב זה באמת אמיתי, אם הייתי יכולה הייתי מראה תמונה של הפצע הזה.
וואו!!
כמובן.
ובאמת, לצטט הארי פוטר? העולם עוד לא מוכן לשנינות מסוג זה…